Re: Vroege buiten kweek

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
.
alleen de super skunk is een debieltje ze heeft 3 kiemblaadjes ?!?
beetje vaag maar wie weet geeft ie lekkere rokertjes.. peace:cool:
...nooit gezien hier op forum
.

Comment