Vroege buiten kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • twelvebarblues
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 203

    #61
    Re: Vroege buiten kweek

    Looking good John!

    Comment

    • sjonny84
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2014
      • 154

      #62
      Re: Vroege buiten kweek



      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
      Using Tapatalk

      Comment

      • de oerhippie
        Ultra Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Aug 2011
        • 2132

        #63
        Re: Vroege buiten kweek

        Dat is em ...hoeveel uren zon pakken ze per dag Sjon?
        Zijscheutjes laten zich zien, mooie foto voor de tijd van het jaar ...

        Nice weekend...

        Hippie wietsmiley zomer1.gif.
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment

        • sjonny84
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2014
          • 154

          #64
          Re: Vroege buiten kweek

          Plus minus 9uur zon als de zon de hele dag schijnt :cool:... jij ook een goed en zonnig weekend

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
          Using Tapatalk

          Comment

          • sjonny84
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2014
            • 154

            #65
            Re: Vroege buiten kweek

            Goedemorgen mede growers.. dit weekend lekker veel zon dus ga voorzichtig beginnen met het geven van canna vegga denk dat de drie grotere dat wel lusten...

            Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
            Using Tapatalk

            Comment

            • sjonny84
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Feb 2014
              • 154

              #66
              Re: Vroege buiten kweek

              balkonnetje nu nog onaangeraakt na de winter maar daar waar het zonnetje schijnt gaat het gebeuren daar komen de dwarfs te staan... even een klein maandje wachten tot het zonnetje wat hoger staat, dan kiemen en knallen op het balkonnetje!

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
              Using Tapatalk

              Comment

              • sjonny84
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Feb 2014
                • 154

                #67
                Re: Vroege buiten kweek

                1x white widow 2x white widowxbigbudd 1x superskunk (met 3lob blaadjes) en 1x blue invader lekker te genieten van het weertje

                Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                Using Tapatalk

                Comment

                • YoungGrower98
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2014
                  • 248

                  #68
                  Re: Vroege buiten kweek

                  Ik schuif mijn stoeltje ook aan ,
                  aangezien er een ww x bb zaadje van wietzaadjes.nl onderweg is naar mij 👌

                  Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                  Comment

                  • hodjob
                    Advanced Stoner
                    • Sep 2013
                    • 68

                    #69
                    Re: Vroege buiten kweek

                    ziet er leuk uit !

                    ook ik ga je volgen !

                    hodjob,

                    Comment

                    • sjonny84
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2014
                      • 154

                      #70
                      Re: Vroege buiten kweek



                      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                      Using Tapatalk

                      Comment

                      • sjonny84
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2014
                        • 154

                        #71
                        Re: Vroege buiten kweek

                        Bam! Ze gaan als een tierelier!

                        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                        Using Tapatalk

                        Comment

                        • YoungGrower98
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2014
                          • 248

                          #72
                          Re: Vroege buiten kweek

                          Netjes

                          Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                          Comment

                          • JacktheBass
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2013
                            • 780

                            #73
                            Re: Vroege buiten kweek

                            Die hebben het naar hun zin
                            Nice!
                            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                            Jack Herer in scrog
                            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                            Comment

                            • Hey apple
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2011
                              • 257

                              #74
                              Re: Vroege buiten kweek

                              So die zien er al goed uit voor de tijd van het jaar!

                              Comment

                              • de oerhippie
                                Ultra Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Aug 2011
                                • 2132

                                #75
                                Re: Vroege buiten kweek

                                Wat zei ik je Sjon ...die weken zon hebben ze goed gedaan.
                                Het weer heeft ons een goede start gegeven, wat niet elk jaar
                                van de partij is.
                                Groeten aan de doggies ...

                                Hippie.
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...