Vroege buiten kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sjonny84
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2014
    • 154

    #91
    Re: Vroege buiten kweek

    Ja das een goeie idd die kut slakken slopen alles

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Using Tapatalk

    Comment

    • sjonny84
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2014
      • 154

      #92
      Re: Vroege buiten kweek

      Na een weekendje weg sta ik te kijken hoe hard ze groeien!

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
      Using Tapatalk

      Comment

      • Smowkie
        Elite Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 2684

        #93
        Re: Vroege buiten kweek

        Idd sjonny , prachtige structuur 9 vingerig blad, ze heeft het naar hun zin in je tuin

        Comment

        • de oerhippie
          Ultra Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Aug 2011
          • 2132

          #94
          Re: Vroege buiten kweek

          Goed he Sjon, mooi struikje in de volle grond, die is er nog niet !

          Als je ze een paar daagjes niet gezien hebt zie je groeiverschijnselen, mooi om te zien!

          Go on,

          Hippie .
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment

          • sjonny84
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2014
            • 154

            #95
            Re: Vroege buiten kweek

            Ja zeker oerhippie.! Ze beginnen nu in hun oksels witte haartjes te krijgen dus het gaat de goede kant op:cool: nu weer ff een warme periode tegemoet en gaan met die banaan! Uhhh wiet....

            Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
            Using Tapatalk

            Comment

            • sjonny84
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Feb 2014
              • 154

              #96
              Re: Vroege buiten kweek

              De grootste net verpot en op zn definitieve plek gezet waar ze het meeste zonlicht krijgt... voor de andere plantjes moet ik ff kijken waar ze komen

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
              Using Tapatalk

              Comment

              • herbaliser
                Stekje
                Nieuw Lid
                • May 2014
                • 8

                #97
                Re: Vroege buiten kweek

                ziet er echt goed uit!
                hoe oud zijn ze nu precies?

                Comment

                • sjonny84
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2014
                  • 154

                  #98
                  Re: Vroege buiten kweek

                  26 februari kwamen ze de grond uit... de wat kleinere een maand later ongeveer

                  Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                  Using Tapatalk

                  Comment

                  • herbaliser
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • May 2014
                    • 8

                    #99
                    Re: Vroege buiten kweek

                    dat is idd een vroege kweek :p

                    hoe en wanneer ga je ze in bloei laten brengen? want ik vrees ook voor de mogelijkheden om mijn buitenkweek te laten bloeien, die zijn nu 1 maand oud
                    Last edited by herbaliser; 2 May 2014, 20:15. Reden: week => kweek..

                    Comment

                    • Ruben1980
                      Chronic Stoner
                      Lucky Member
                      • May 2014
                      • 191

                      #100
                      Re: Vroege buiten kweek

                      Zeer mooi

                      Zou graag ook eens proberen maar heb nog een aantal vragen
                      Moet nog mijn zaadjes bestellen is dit nog niet te laat ?
                      zaadjes die ik zou nemen : http://www.wietzaadjes.nl/shop/white...1469_1470.html
                      Weet niet of dit een goede keuze is ?
                      Of zijn er beter voor buiten kweek ?
                      Graag zou ik goede wietplantjes willen met beste kwaliteit en iets die ook veel wiet produceert .

                      Ruben
                      Wihte widow

                      Comment

                      • GDog
                        Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2014
                        • 671

                        #101
                        Re: Vroege buiten kweek

                        hey sjonny!
                        die zien er goed uit!
                        dat word zeker een geweldig smokeje
                        die van mij steken een weekje in de grond maar nog geen leve te zien kan niet meer wachten :p
                        welk merk van voeding geef je?
                        keep growing man! ziet er awsome uit!

                        @herbaliser: in buitenkweek heb je geen vat op de groei en bloei tijd van je plant! als de dagen korter worden zullenn de planten zelf wel in bloei schieten dat is het mooie

                        @ruben: ik ben geen expert in buiten kweek maar ik heb zelf ook een ww buiten staan maar misschien is een autoflower soort zoals een dwarf misschien beter om te beginnen?

                        Grtzz
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                        Comment

                        • Ruben1980
                          Chronic Stoner
                          Lucky Member
                          • May 2014
                          • 191

                          #102
                          Re: Vroege buiten kweek

                          Super silver haze ?
                          Wihte widow

                          Comment

                          • sjonny84
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2014
                            • 154

                            #103
                            Re: Vroege buiten kweek

                            Hey ruben nu is het juist de beste tijd om te beginnen! White widow heb ik zelf ook maar gekruist met big budd ook bij wietzaadjes.nl of er betere zijn weet ik niet ben ook nog een beginner!

                            Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                            Using Tapatalk

                            Comment

                            • sjonny84
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2014
                              • 154

                              #104
                              Re: Vroege buiten kweek

                              @g dog ik gebruik voeding van canna rizotonic , groei en bloei... succes met kweken!

                              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                              Using Tapatalk

                              Comment

                              • Ruben1980
                                Chronic Stoner
                                Lucky Member
                                • May 2014
                                • 191

                                #105
                                Re: Vroege buiten kweek

                                Ga ze vlug bestellen de zaadjes
                                Wihte widow

                                Comment

                                Bezig...