Vroege buiten kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tsjonko
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 147

    #121
    Re: Vroege buiten kweek

    Jeuf lekkere plantjes hoor !
    - Kweekverslag 2015

    Praten tegen je plant helpt!

    Comment

    • de oerhippie
      Ultra Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 2132

      #122
      Re: Vroege buiten kweek

      He Sjon,
      De voorbloei is in zicht ! Over ongeveer een week zullen ze hun witte pistels gaan uitbreiden.
      Kijk ze staan, wees er trots op !

      Hippie.
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      • poepzak200
        Cronic Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2011
        • 3081

        #123
        Re: Vroege buiten kweek

        wauw mooie struik pik!!!!!!!
        auwhoer !!
        hoe ziet ze eruit na t weer van de afgelopen dagen?
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment

        • sjonny84
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2014
          • 154

          #124
          Re: Vroege buiten kweek

          hier een foto update na het heerlijke weertje:cool:

          Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
          Using Tapatalk

          Comment

          • poepzak200
            Cronic Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2011
            • 3081

            #125
            Re: Vroege buiten kweek

            !!!!!!!!
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment

            • Frenchtailer
              Advanced Stoner
              Member
              • Oct 2009
              • 60

              #126
              Re: Vroege buiten kweek

              Gaat lekker


              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

              Comment

              • YoungGrower98
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2014
                • 248

                #127
                Re: Vroege buiten kweek

                ik zie door de bomen het bos niet meer 😂

                Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                Comment

                • sjonny84
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2014
                  • 154

                  #128
                  Re: Vroege buiten kweek

                  Jammer dat ze geen reuk telefoons/computers hebben want ze ruikt lekker jonguh!

                  Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
                  Using Tapatalk

                  Comment

                  • xDavidx
                    Stoner
                    Member
                    • Jul 2012
                    • 21

                    #129
                    Re: Vroege buiten kweek

                    Ziet er mooi uit man! Volgend jaar stop ik ze ook begin maart tussen de watten denk ik!

                    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

                    Comment

                    • sjonny84
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2014
                      • 154

                      #130
                      Re: Vroege buiten kweek

                      Thnx ja is wel vroeg maarja je ziet ut het kan!

                      Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
                      Using Tapatalk

                      Comment

                      • sjonny84
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2014
                        • 154

                        #131
                        Re: Vroege buiten kweek

                        blue invader gaat lekker... Jammer van dit depri weertje :mad: dus deze maar even onder een afdakje gezet..

                        Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
                        Using Tapatalk

                        Comment

                        • sjonny84
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2014
                          • 154

                          #132
                          Re: Vroege buiten kweek

                          ff weer een update deze vroege morgen : de 2 grootste zijn white Eidos X big bud, de meest rechter plant is een superskunk, degene die in bloei staat is een blue invader auto en die in de volle grond white widow

                          Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
                          Using Tapatalk

                          Comment

                          • xDavidx
                            Stoner
                            Member
                            • Jul 2012
                            • 21

                            #133
                            Re: Vroege buiten kweek

                            Wow, ik ben jaloers man. Die whote widow gaat sowieso gigantisch worden.

                            Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

                            Comment

                            • JacktheBass
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2013
                              • 780

                              #134
                              Re: Vroege buiten kweek

                              Mooie planten Sjonny! Kzie het bos bijna niet meer door de bomen Nice!
                              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                              Jack Herer in scrog
                              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                              Comment

                              • sjonny84
                                Chronic Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Feb 2014
                                • 154

                                #135
                                Re: Vroege buiten kweek

                                Thnx! Even een correctie... Door autocorectie staat er white Eidos maar dat moet zijn white widow....

                                Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
                                Using Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...