Vroege buiten kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sjonny84
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2014
    • 154

    #211
    Re: Vroege buiten kweek

    uploadfromtaptalk1413278155175.jpguploadfromtaptalk1413278175298.jpg
    Using Tapatalk

    Comment

    • sjonny84
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2014
      • 154

      #212
      Re: Vroege buiten kweek

      Boven de white widow X big budd,
      Using Tapatalk

      Comment

      • sjonny84
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Feb 2014
        • 154

        #213
        Re: Vroege buiten kweek

        uploadfromtaptalk1413278262755.jpgblueberry
        Using Tapatalk

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #214
          Re: Vroege buiten kweek

          Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
          God was never on your side..

          Comment

          • sjonny84
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2014
            • 154

            #215
            Re: Vroege buiten kweek

            Ja ze ruiken héérlijk !
            Using Tapatalk

            Comment

            • chillmr
              Senior Stoner
              • Jul 2014
              • 25

              #216
              Re: Vroege buiten kweek

              Gaan ook lekker zo te zien. Aangezien ze bij jou in de grond staan, voed je ze nog bij of laat je gewoon de natuur der werk doen?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              btw.. heb zelf ook vorig jaar ook olie gemaakt van amnesia voor me moeder op de manier van wernard. Ze heeft arthrose in der nekverwel en van de medicijnen die ze had had ze te veel bijwerkingen. Ze heeft het geprobeerd alleen ze vond het te heftig. Heb nu ook een aantal medicinale soortjes staan van RQS alleen die gaan niet zo hard. Volgens mij zijn ze bevrucht door een herma die ik er tussen had staan. maarja ga het gewoon proberen. Ook hebben ze onlangs bij me pa een tumor ontdekt dus misschien kan ik met die olie ook iets voor hem betekenen.

              Comment

              • sjonny84
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Feb 2014
                • 154

                #217
                Re: Vroege buiten kweek

                Hey chillmr ik heb er nog 1 in de volle grond staan waar ik niks aan doe maar volgend jaar doe ik dat niet meer ben steeds rotte toppen aan het plukken [emoji30] dus heb 3 weken geleden in iedergeval) de blueberry uit de grond gehaald en in een pot gezet... Heb ook nog een ww X bigbudd maar die stond al in een pot. Die heb ik nog gevoed met canna terra flores, maar ben nu alleen maar water aan het geven nog... En met die olie ja het schijnt voor vele ziektes te helpen en in sommige gevallen zelfs kanker te genezen.. succes met het maken van de olie hoop dat het gaat werken voor je! Sterkte ermee !
                Using Tapatalk

                Comment

                • sjonny84
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2014
                  • 154

                  #218
                  Re: Vroege buiten kweek

                  Hier nog een foto update
                  Attached Files
                  Using Tapatalk

                  Comment

                  • sjonny84
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2014
                    • 154

                    #219
                    Re: Vroege buiten kweek

                    Blueberry ben van plan om de white widow X bigbudd misschien wel vanavond te gaan oogsten, ben niet echt helemaal tevreden over het resultaat. Er zitten knallende toppen tussen maar ook topjes die net begonnen zijn :s maargoed het weer gaat er komende dagen ook niet beter op worden dus ach denk dat er wel nog wat van af komt. En wat de blueberry betreft, die moet nog wel even. Ben alleen benieuwd wanneer die blauw/paars word?! Iemand een idee?
                    Using Tapatalk

                    Comment

                    • GDog
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 671

                      #220
                      Re: Vroege buiten kweek

                      Je kan ook al een deel van de ww oogsten en de miet rijpe toppen later oogsten!

                      Sent from my C2105 using Tapatalk
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                      Comment

                      Bezig...