Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow Autoflower in de kruidentuin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

    He Poep,

    Beter laat dan nooit eh ?

    Veel rookgenot gewenst en hoor t wel van je !

    Hippie .
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

      Heey hip!!
      Ik wil het eindverslag een beetje de tijd geven zodat ik de smaak wat beter kan beoordele

      Groetjess !!!
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

        niet alles gelijk opsmoken he
        top dat ze lekker smaak en goed werkt!
        smakelijk
        sigpic

        Comment


          Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

          Het is al een tijdje stil in huize poepzak...
          dat komt omdat ie de hele dag pannegaar is van zn oogst
          de wiet zit al een tijdje in de potten en begint steeds beter te smaken!

          EINDVERSLAG


          de white widow zeker.. het is gewoon echt white widow, heeft ook iets lekker zoets en het effect is super
          In totaal heb ik twee planten gehad: een mooie en een soort van downie. De gewone, mooie white widow groeide goed, niet super maar ook zeker niet slecht, gaf mooie dikke toppen die bedekt zijn met flink wat vette trichomen. Echt een lekker plantje dus! Ook de beestjes die erop zaten zijn geen echte bedreiging geweest en met minimale inspanningen heb ik het onder controle kunnen houden. De downie was vanaf het begin al een rare plant, maar ik wou haar toch een kans geven. Ze groeide nooit echt hard en had dunne takjes. Tot mijn verbazing, toen de plant een week of 2-3 bloeide, begon ze er steeds normaler uit te zien. Ook de toppen zagen er gewoon mooi frosty uit en waren eigenlijk niet te onderscheiden van de toppen van die andere white widow. Uiteindelijk heeft ook deze toch een heerlijk wietje gegeven. Wel wat minder, maar toch geen echt buitenbeentje.

          Cijfers

          Hier beoordeel ik de white widow op alles met een cijfer van 0 t/m 10. Alles zit door elkaar en de kwaliteit is niet heel verschillend, dus het gaat gewoon over de planten samen (hoewel het grootste deel natuurlijk van de beste plant was)

          Geur - 7,5 / 10
          Nu ze een tijdje in de weckpot zit smaakt ze naar echte white widow, en ze ruikt lekker! Ook een distincte zoete geur komt uit de pot naar boven.

          Uiterlijk - 8 / 10
          Het enige nadeel aan het uiterlijk is dat er wat veel kleine blaadjes tussen de toppen zitten. Dat maakt niet zoveel uit, want de toppen en bladeren zitten bomvol trichomen en ze ziet er heel mooi shiny uit.

          Effect - 7 / 10
          Deze wiet maakt me echt super stoned. Deze white widow rook ik heel erg graag, maar het is net of het effect iets mist. Niet erg hinderlijk ofzo, en ik weet ook niet precies hoe ik het moet beschrijven.

          Overall - 7,8 / 10
          Over het algemeen vind ik dit wietje een 7,8 waard en ik zou haar ook wel aanbevelen. Heb betere soortjes voorbij zien komen, maar zeker ook slechtere !

          Dit was dan mijn verslag voor dit jaar..
          Spliff Seeds, bedankt!

          Of ik nou iets win of niet, het was heel leuk om mee te doen en ik heb erg genoten deze zomer met het kweken van jullie white widow.
          En nu geniet ik er nog steeds van, in de vorm van een heerlijk kruid heb nog 1 zaadje over, wellicht komt die volgend jaar in de kruidentuin

          20140720_020423.jpg20140721_143744.jpguploadfromtaptalk1404578567676.jpg20140711_191256.jpg20140531_062018.jpguploadfromtaptalk1398943880008.jpg


          Last edited by poepzak200; 4 November 2014, 21:39.
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

            Hoi Poepzak,

            Het is je gegund maat, draai maar lekker en geniet van elke teug die je binnenhaald .
            Je beoordeling cijfers. Zo zie je dat een buitenwiet ook prima uit de bus kan komen !
            Leuk filmpje trouwens...

            Ja, het seizoen is bijna ten einde, ik zie je volgend jaar wel weer verschijnen Poep,
            veel geluk en hou je taai ...

            Hippie .
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

              thanks hip!! jij ook veel plezier met het roken van je wietje en kom volgend jaar wel weer kijken
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

                Tweede prijs!
                Ontzettend bedankt spliff seeds!
                Wellicht komen de gratis zaden volgend jaar in de tuin
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

                  gefeli met de tweede prijs man! Heb je ze niet voor niets met liefde overstelpt
                  sigpic

                  Comment


                    Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

                    Gefeliciteerd man! Mooie oogst en een mooie prijs. Dubbel plezier

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      Re: White Widow Autoflower in de kruidentuin

                      Bedankt mannen!!! Ben er ook erg blij mee (hoewel de oogst en gratis zaden al een prijs op zich waren)
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment

                      Bezig...
                      X