Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bio gaat knallen met de ak47 automatic ,...!!spliff contest 2014!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: bio gaat knallen met de ak47 automatic ,...!!spliff contest 2014!!

    hey,
    ben ik weer met een paar leuke plaatjes,
    heb net topbooster gekocht voor de autos ,maar alles gaat goed tot nu
    20140714_182857[1].jpg20140714_182949[1].jpg20140714_182939[1].jpg
    psychedelic 88 zn amnesia zaad/ autoflowers/ 4 ak en een jack herrer in de hoek+ een chocolope vooraan
    het weer zit weer is niet echt mee maar we gaan goed
    op een goede zomer... grts bio

    Comment


      #17
      Re: bio gaat knallen met de ak47 automatic ,...!!spliff contest 2014!!

      update?
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #18
        Re: bio gaat knallen met de ak47 automatic ,...!!spliff contest 2014!!

        hey ,
        kom goed ben ff druk werk wiet en nog wat feesten .
        de ak 47 autos zijn klaar 2 halve staan geklieft nog fftjes
        dus staat er nog buiten een amnesia van 2,5 meter een chocolope en een jack herrer auto.
        ik ga even mooie plaatjes scieten ,de polieti heeft mij gelukkig nix afgepakt ook al konden ze alles meenenen vooral mn half droge toppen maar ik mis geen kruimel/vrienden van de politie
        ik schiet ff een paar plaatjes en dan ben ik weer up to date grts manne bio maakt ff een paar plaatjes voor jullie

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        20140817_114643[1].jpg20140817_114612[1].jpg, chocolope

        20140817_114630[1].jpg , jackherrer auto/rupsen plaag gehad haha

        20140817_114544[1].jpg20140817_114558[1].jpg ,amnesia /was een stekken projeckt maar ik kan ze tog niet kwijt dus bloei ze maar wat zometeen

        dit zijn de laatste 3 dus nu hopen op een mooie herfst grts bio

        Comment


          #19
          Re: bio gaat knallen met de ak47 automatic ,...!!spliff contest 2014!!

          en de ak?
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #20
            Re: bio gaat knallen met de ak47 automatic ,...!!spliff contest 2014!!

            20140913_112547[1].jpg20141009_103921[1].jpgwat een monsterplant is die amnees tog geworden..,grts bio

            Comment


              #21
              Re: bio gaat knallen met de ak47 automatic ,...!!spliff contest 2014!!

              Als je geen fatsoenlijk verslag kan bijhouden doe dan niet mee. Beetje zaden innen en vervolgens er niks mee doen. Genoeg andere mensen die wel fatsoenlijk een verslag hadden willen schrijven...
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

              Comment


                #22
                Re: bio gaat knallen met de ak47 automatic ,...!!spliff contest 2014!!

                dit was ook mn laatste haha mes ben jij werkeloos ofzo, ik niet grts bio

                Comment


                  #23
                  Re: bio gaat knallen met de ak47 automatic ,...!!spliff contest 2014!!

                  Ik studeer en werk, beetje zielig dit. Koop gewoon je zaden lamlul
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment


                    #24
                    Re: bio gaat knallen met de ak47 automatic ,...!!spliff contest 2014!!

                    ach,ik zie het zo dit jaar 1 kans minder dus ik wil geen prijs dus voor iedereen die meedoet 1 kans meer.
                    ik heb vorig jaar gewonnen en anderen vinden het mes leuker om wat te winnen en ik heb er nix aan zoals je zeg.
                    ik heb nu een chocolope over en die autoflowers zijn al lang klaar .. die amnees moest gewoon nog ff op de foto ..,thnx psy mooie zaden amnees zijn het zeker .warom is een 2de maar wat wil je met amnesia buiten tot in de winter.. haha grts bio

                    Comment


                      #25
                      Re: bio gaat knallen met de ak47 automatic ,...!!spliff contest 2014!!

                      Netjes mooie struik
                      Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                      :alienstoned:​← klik hier


                      sigpic

                      Comment


                        #26
                        Re: bio gaat knallen met de ak47 automatic ,...!!spliff contest 2014!!

                        hey ,
                        bedankt zeker een dikke boom of 2 tenminste hier komt dan de laatste van 2014
                        de chocolope vondt het in ieder geval niet te koud en bleef aardig mooi groen ,
                        maar de kop is er al 3 weken af en heb 230 gram lekker van 1 mooi cocolopie++
                        20141009_103831[1].jpg20141009_103839[1].jpg
                        20141118_193208[1].jpg
                        en nu dan maar een hoop roken in de winter..!! en ik wil is hasj maken maar dat komt wel
                        gr bio

                        Comment


                          #27
                          Re: bio gaat knallen met de ak47 automatic ,...!!spliff contest 2014!!

                          Chocolope lijkt het goed te doen in de kou
                          Baas in eigen brein.

                          Comment

                          Bezig...
                          X