Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • YoungGrower98
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2014
    • 248

    #1

    Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

    Korting op 420shop
    Ik zal me eerst is voorstellen ,
    ik ben younggrower98 en ik kom uit Rotterdam dit is mijn eerste kweek verslag

    Mijn dwarfryder (sjamaan seeds) staat nu c.a. 12 dagen in de grond inc. ontkieming ik zal proberen dagelijks een foto uploaden met het kweken heb ik hulp van mijn moeder ,


    ik hoop dat jullie mij tips en tricks kunnen geven om zoveel mogelijk uit mijn plantje te halen ,

    rond eind april begin mei wil ik een automatic widow autoflower buiten neer zetten in een pot


    groetjes,

    YoungGrower





    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
    Last edited by YoungGrower98; 9 March 2014, 16:23.
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

    dus jij bent pas 15-16 jaar oud!!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • YoungGrower98
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2014
      • 248

      #3
      Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

      waar maak jij dat uit op dan ?,
      in jouw naam staat ook 777 dan zeg ik ook niet dat je 1237 jaar bent (of dat ik dat zou denken) en ,

      Nee ben geen 15-16 jaar oud zoals netjes op mijn profiel staat weergeven zal je zien dat ik uit 1990 kom en die 98 staat voor het geboorte jaar van mijn broertje
      Last edited by YoungGrower98; 9 March 2014, 16:44.

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #4
        Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

        het was 'n vermoeden

        ik ben ouder als 1237 jaar
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • YoungGrower98
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2014
          • 248

          #5
          Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

          Dat dacht ik al !

          Comment

          • YoungGrower98
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2014
            • 248

            #6
            Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds



            Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

            Comment

            • YoungGrower98
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2014
              • 248

              #7
              Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds



              Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

              Comment

              • YoungGrower98
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2014
                • 248

                #8
                Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds



                Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                Comment

                • metsenl
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Mar 2014
                  • 50

                  #9
                  Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

                  Naar buiten met dat plantje, is zonde om em voor de raam te laten staan, met dit weer kan die makkelijker 5- 6 uurtjes in de zon pakken. Je plantje is aan het strekken, je moet hem iets dieper tot aan de lobblaadjes in de grond zetten dan kun je er nog wat goeds van maken. Anders krijg je een stengel, en geen wietplant Succes er verder mee !!!! keep on growing gr metsenl

                  Comment

                  • YoungGrower98
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2014
                    • 248

                    #10
                    Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

                    Oorspronkelijk geplaatst door metsenl
                    Naar buiten met dat plantje, is zonde om em voor de raam te laten staan, met dit weer kan die makkelijker 5- 6 uurtjes in de zon pakken. Je plantje is aan het strekken, je moet hem iets dieper tot aan de lobblaadjes in de grond zetten dan kun je er nog wat goeds van maken. Anders krijg je een stengel, en geen wietplant Succes er verder mee !!!! keep on growing gr metsenl
                    Thanks voor de tip ,
                    ik doe hem ook zo vaak mogelijk naar buiten ik ga er ook even wat aarde bij gooien zodat et wat steviger staat

                    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                    Comment

                    • YoungGrower98
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2014
                      • 248

                      #11
                      Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds



                      Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                      Comment

                      • YoungGrower98
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2014
                        • 248

                        #12
                        Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

                        uploadfromtaptalk1394885876233.jpg

                        Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                        Comment

                        • metsenl
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Mar 2014
                          • 50

                          #13
                          Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

                          Ziet er al beter uit ! Succes verder met je grow ! grtz metsenl

                          Comment

                          • YoungGrower98
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2014
                            • 248

                            #14
                            Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

                            Thanks !

                            Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                            Comment

                            • YoungGrower98
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2014
                              • 248

                              #15
                              Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

                              even een snelle update pc setup met neon verlichting dit moet wel wat doen denk ik de warmte is rond de 23 graden bij mijn pc door mijn videokaart dus het moet wel lukken zo !

                              Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...