Re: 3x Northern Lights autoflower
Netjes zeg! Mooi doan.
3x Northern Lights autoflower
Collapse
X
-
Zo'n 200 gr voor de 3. Het was een leuke kweekLeave a comment:
-
Jaapi, hoeveel was dat in dat potje?
gtrzLeave a comment:
-
Ik heb ook 4x Nothern Light auto's. Helaas nog verreweg van klaar. Maar dit geeft mij goede hoop!
En klein gek dingetje van wietzaadjes.nl eigenmerk. Blueberry dit soort schiet echt niet op...
(Van Dutch/Headshop eigenmerk)Leave a comment:
-
Ik heb op het moment 2 Northern Light automatic staan van royal queen seeds, deze doen het nu zeer goed!!
Maar in het begin had ik precies hetzelfde als jij, lelijke misvormde plantjes.
1e setje 1 vinger, 2e setje 3 misvormde vingers, en daarna erg traag groeien.
Ik dacht dat het kwam door mijn batmix, wat veel te sterk is voor auto's,
maar jij hebt precies hetzelfde met normale grond... hmmm te nat dan?Leave a comment:
-
-
Bedankt, zeker content van de smaak, alhoewel dat 1 plantje naar niet veel proeft. Waarschijnlijk te snel gedroogd, ik geef ze wat minder lucht nu voor ze volledig droog zijn.Leave a comment:
-
Alles geoogst, op 2/3 begon er toprot te komen.

Opbrengst 1 plantje:

Van het knipafval heb ik spacecake gemaakt, lang niet zo stoned geweest, niet normaal.
Totale tijd: 4 maanden en 5 dagenLeave a comment:
-
Staan ze dan even ver als de mijne? Als het meerendeel van de haartjes bruin zijn oogst ik ze, denk niet dat de bladeren geel moeten zijn. Ik gok nog een 2-3 weken.hey ik heb vijf autoflower northern lights buiten staan een van de vijf heeft al volop bruine haartjes en de trichomen zijn melkachtig van kleur alleen heb ik nog geen enkel geel blad gekregen.
dit plantje heeft denk ik stress gehad om een of andere reden en is daarom verder als de andere 4. (?) maar wat ik eigenlijk wilde weten moet ik beginnen dit plantje te spoelen en over twee weken oogsten? ze staat nu ongeveer 46 dagen en ze zou 56 moeten staan(bloei) volgens de verpakking maar ik heb dus nog geen geel blad er in zitten alvast bedanktLeave a comment:
-
hey ik heb vijf autoflower northern lights buiten staan een van de vijf heeft al volop bruine haartjes en de trichomen zijn melkachtig van kleur alleen heb ik nog geen enkel geel blad gekregen.
dit plantje heeft denk ik stress gehad om een of andere reden en is daarom verder als de andere 4. (?) maar wat ik eigenlijk wilde weten moet ik beginnen dit plantje te spoelen en over twee weken oogsten? ze staat nu ongeveer 46 dagen en ze zou 56 moeten staan(bloei) volgens de verpakking maar ik heb dus nog geen geel blad er in zitten alvast bedanktLeave a comment:
-
Staat er mooi bij hoor.
Is al mooi aangedikt. Nog even.
ThugzLeave a comment:

Leave a comment: