Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

    @Stemma
    Ik zit te denken aan 60% Amber. Ik heb ooit eens gelezen (kan me niet meer herinneren waar) dat CBD in een later stadium wordt gevormd. Ook wil ik inderdaad wat THC naar CBN laten afbreken. Misschien oogst ik eentje op 10% amber, andere op 30% amber en de laatste op 60% amber en ze daarna testen, zien wat het beste bevalt.

    Dit is mijn 3de kweekje, ik heb 3 zomers geleden 2 kweekjes gedraaid. Dus een flinke pauze maar door de interesse in CBD voor angst begon het toch weer te kriebelen.

    Ik laat zeker weten hoe deze plantjes bevallen. Ze zijn wel klein hoor! ongeveer 40 CM.

    Comment


      #32
      Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

      Update: Dag 51.

      De dames gaan lekker, alle 3 vol in de bloei nu en ze ruiken al heerlijk! Een grote verassing voor mij.. Dikke haze geur!
      Ze hebben de regen van de afgelopen dagen goed doorstaan en het zonnetje schijnt weer lekker. Nu de foto's die zeggen een stuk meer.

      2014-05-29 13.38.13.jpg

      2014-05-29 13.38.24.jpg

      2014-05-29 13.38.32.jpg

      2014-05-29 13.38.40.jpg

      2014-05-29 13.38.47.jpg

      2014-05-29 13.38.52.jpg

      2014-05-29 13.38.56.jpg

      2014-05-29 13.39.03.jpg

      Comment


        #33
        Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

        Nice, hopen dat de cbd er daadwerkelijk in redelijke aantallen erin zitten.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment


          #34
          Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

          Ja ik hoop het ook! We gaan het zien. Tot nu toe wel alleen maar positieve dingen gelezen over CBD crew en hun beloftes van hoge CBD gehaltes.

          Comment


            #35
            Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

            Beetje laat, maar ben ingelezen en ik volg ng even mee, mooie plantjes trouwens!
            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

            Comment


              #36
              Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

              Nooit te laat heee! Danku .

              Het weer doet de plantjes erg goed, flink wat uren zon per dag en ze zijn mooi donker groen. Begin ze steeds meer te ruiken

              Comment


                #37
                Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

                Had je ze al verhuisd naar een andere plek of staan ze nog in je buurt ?
                Lijkt me zo vervelend om met die planten te moeten slepen , voeding en uiterlijk plant bijhouden op afstand en dan maar hopen dat niemand ermee vandoor gaat.
                Wij willen ook iets uitproberen met zo'n hoger cbd dan thc gehalte maar kiezen is lastig het wordt of een autoflower of een plant die 3 m hoog wordt. Ik ben me nu aan het inlezen hoe je planten kort houdt , maar nergens staat de oorspronkelijke lengte van de plant bij
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #38
                  Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

                  Ze staan nog in onze tuin, uiteindelijk toch maar besloten om ze hier te laten staan.
                  Precies daarom dat ik ze niet wil verhuizen, zelf de dames verzorgen is een stuk beter.
                  Ik zal je zeker up to date houden over hoe deze dames roken en wat voor effect ze geven. Ze gingen wel lekker snel in de bloei en de toppen vormen ook redelijk snel.

                  Comment


                    #39
                    Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

                    Hoe ze roken ? Die moeten nog een tijdje bloeien eh...

                    't Is inderdaad mooie tijd om met bloeivoeding te beginnen.
                    2.5ml in een 1.5L fles is zeker niet weinig. Ik heb vroeger ook Canna gebruikt en nooit meer dan die hoeveelheid gegeven.
                    Wel oppassen met PK13/14. Die mag je alleen 2 of 3 keer in week 5 bloei meegeven. (zo'n literfles doe je dus 10 jaar mee

                    Pas maar op zo vlakbij die schutting.
                    Voor je het weet zijn je plantjes opeens weg.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #40
                      Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

                      Haha ja zeker die moeten nog een tijdje, maaaar als ze klaar zijn dan zeker een rook reportje!

                      Ja ze doen het een stuk beter sinds ik ben begonnen met bloeivoeding, bladeren mooi naar de lucht gericht, donker groene bladeren en meer witte haartjes bij de toppen .

                      Die PK13/14 wacht ik zeker nog mee, alleen week 5 2x was het plan inderdaad. Moet ik die PK13/14 Boven op mijn voeding geven of geen canna flores meer en alleen PK13/14?

                      Ja die schutting is de enigste plek waar ze de gehele dag volle zon krijgen, we een kleine tuin dus als iemand ze wilt snatchen gebeurt dat sowieso wel.

                      P.S. is dit trouwens normaal, de hoofdtoppen zien er een beetje vreemd uit.. Foto:

                      2014-06-02 11.48.13.jpg

                      2014-06-02 11.48.23.jpg
                      Last edited by Hey apple; 3 June 2014, 10:29.

                      Comment


                        #41
                        Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

                        Update: Dag 56.

                        De dames gaan nog steeds lekker! Ze ruiken met de dag lekkerder en sterker hehe . De zon van de afgelopen dagen doet ze goed, de toppen worden ook met de dag wat dikker. Ze zitten nu in week 2 van echte bloei. De dames hebben ook 3 verschillende structuren, de ene is erg slank met korte zijtakken, eentje heeft brede zijtakken en een wat dikkere topstructuur en de andere heeft tot nu toe erg dikke toppen en gemiddelde zijtakken.

                        Fotos:
                        20140603_214119.jpg

                        20140603_214129.jpg

                        20140603_214146.jpg

                        20140603_214154.jpg

                        20140603_214210.jpg

                        Comment


                          #42
                          Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

                          Wauw man die plantjes zien er echt lekker uit
                          Blijf zo doorgaan !

                          Comment


                            #43
                            Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

                            Danku! Ze gaan me toch snel nu met zulk weer ohh. Ze beginnen wel al de onderste paar bladeren leeg te trekken dus ik denk dat ik wat meer moet gaan bij voeden vanaf nu. Ze zitten nu in week 3 echte bloei. Hoe lang ze nog moeten... Geen idee, we wachten lekker af.

                            Comment


                              #44
                              Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

                              Ze staan er mooi bij, je zou ze bijna een parasolletje geven met dit hete weer
                              Ik ben zo nieuwsgierig naar het eindproduct en of het jou echt beter helpt tegen je angstklachten dan een cbd van 1%.
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                #45
                                Re: Apple's Medi kweek: 3x CBD Med gom auto.

                                ik heb die zaadjes ook staan nu 5 dagen in een stekbakje en songepot ze zijn al behoorlijk gegroeid en zet ze van de week over in potten ik heb ook zo'n gorrilla voedings pakket doe ik de tabletten er gelijk bij als ik ga overpotten of moet ik daarmee wachten
                                dit is mijn eerste keer dat ik wat kweek en hoop dat ze net zo mooi worden als die van jou
                                als ik ze overpot moet de aarde dan tot onder de eerste blaadjes of gewoon lang stengeltje houden

                                Comment

                                Bezig...
                                X