Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn tuintje: Big Devil XL Auto (Dinafem), Industrial Plant (Dinafem) en Super Silver Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn tuintje: Big Devil XL Auto (Dinafem), Industrial Plant (Dinafem) en Super Silver Haze

    Korting op 420shop
    Goeie morgen weer mensen,

    Na twee jaar geleden mijn eerste projectje waar 4 van de 5 planten waren gesneuveld, en vorig jaar een mislukte oogst, ga ik het dit jaar weer proberen.
    In plaats van de voor mij bijna traditioneel geworden Northern Lights, gaat het dit jaar om de drie soortjes die boven in de beschrijving staan (Big Devil XL Auto (Dinafem), Industrial Plant (Dinafem) en Super Silver Haze). Ik heb ze dit jaar besteld bij www.zamnesia.com , snelle discrete levering, fijne site om te gebruiken, en vanaf (volgens mij) 50 euro, krijg je er dus de Super Silver Haze gratis bij. Verder zit bij elke bestelling ook nog een pakketje met grinder, tipjes en vloei (altijd handig). Dat was de reclame voor zamnesia weer, nu verder met de planten.

    Ik wil dus 3 keer de industrial in de tuin zetten, in wat goede grond met een laagje hydrokorrels onderop. Ik wil voor een pot van ongeveer 40 liter per plant gaan. Verder kan er ook nog 1 bij een famillielid van mij staan op zijn balkon (gericht naar het zuiden natuurlijk). Dit wordt denk ik een Super Silver Haze. Verder kan er ook nog 1 bij een maat staan, ik denk dat een Big Devil gaat worden. De zaadjes die dan nog over blijven, zullen dan een mooi plekje krijgen in het bos.

    Maar nu eerst mogen ze lekker ontkiemen en ga ik ontbijten.

    Foto's komen binnenkort

    Laters!

    #2
    Re: Mijn tuintje: Big Devil XL Auto (Dinafem), Industrial Plant (Dinafem) en Super Silver

    Binnenkort? Wanneer dan?

    Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

    Comment

    Bezig...
    X