Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de buitenkweek!! 7 onbekende soort? en 5 early skunkz!! reacties welkom!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2de buitenkweek!! 7 onbekende soort? en 5 early skunkz!! reacties welkom!

    Korting op 420shop
    ze staan allemaal in universele potgrond...planten 2014.jpg

    #2
    Re: 2de buitenkweek!! 7 onbekende soort? en 5 early skunkz!! reacties welkom!

    zelfs een vaas gebruikt. Staan er naar mijn idee leuk bij ,maar ben geen pro. Had wel onderin de potten iets van kleikorrels gedaan. En heb je gaatjes onder in die vaas?
    sigpic it is just a flower

    Comment


      #3
      Re: 2de buitenkweek!! 7 onbekende soort? en 5 early skunkz!! reacties welkom!

      Oorspronkelijk geplaatst door batmeid View Post
      zelfs een vaas gebruikt. Staan er naar mijn idee leuk bij ,maar ben geen pro. Had wel onderin de potten iets van kleikorrels gedaan. En heb je gaatjes onder in die vaas?
      hahaha ja heb alles gebruikt wat ik kon gebruiken ik heb geen gaten onder in de vaas bij de rest heb ik dat allemaal wel...plantje in de vaas ga ik morgen overpotten naar een zwarte bak..

      grtz rico

      Comment


        #4
        Re: 2de buitenkweek!! 7 onbekende soort? en 5 early skunkz!! reacties welkom!

        Geen Action in de buurt bij jou?
        Daar kosten de potten geen drol

        Comment


          #5
          Re: 2de buitenkweek!! 7 onbekende soort? en 5 early skunkz!! reacties welkom!

          Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
          Geen Action in de buurt bij jou?
          Daar kosten de potten geen drol
          ja zeker wel ik heb al potten ga ze binnenkort overpotten naar die zwarte potten, uiteindelijk komen er 2 in 60l speciekuipen en de rest in 34l potten

          grtz rico

          Comment


            #6
            Re: 2de buitenkweek!! 7 onbekende soort? en 5 early skunkz!! reacties welkom!

            Haal dan gelijk een gaten zaag bij de Action om grote gaten in die kuipen te maken.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment

            Bezig...
            X