Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

    Heb ze vandaag wel niet kunnen verplaatsen omdat ik met overuren zat op het werk.
    En bij het thuis komen bleek mijn hond ziek te zijn dus mijn prioriteiten lagen ergens anders
    Ik ben de dames wel gaan controleren en ze groeien nog steeds als kool, wel leuk van eens 15 uur van huis te zijn als ik thuis ben kijk ik om de 5 minuten naar mijn plantjes en dan schiet het niet op
    Vannacht staan ze onder de tuintafel aangezien het al een paar uur aan het regenen is en ik verwacht niet veel goeds qua weer deze nacht.
    Maar morgenvroeg zet ik ze nog allemaal klaar om van de eerste zonnestralen te genieten voor ik ga werken
    Morgen zorg ik wel voor een foto update.

    Grtz en slaapwel,
    LowBattery

    Comment


      #17
      Re: 5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

      Hoi,

      Ziet er al goed uit, heb net ook 3x Blue candy in de pot gestoken, 2 jaar geleden had ik (bij mijn eerste kweek btw) 1x Orange Bud geplant en had ik bijna 200gram droog van (wel geen AF), vorig jaar te laat begonnen en schimmel dus dit is mijn 2e echte kweek.

      Succes!
      Als je wilt mag je ook mijn topic af en toe bekijken, zal elke stap verslag geven
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

      Comment


        #18
        Re: 5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

        hey,

        Het is nu 23 dagen geleden sinds de eerste van de dames is boven gekomen.
        Ik maak me wat zorgen over een paar plantjes, ze hebben volgens mij te veel water gekregen met de hevige regenval de laatste dagen.
        Ik zelf heb ze weinig of geen water bijgegeven de afgelopen dagen en de potten zijn goed gedraineerd dus ik snap het niet zo goed.
        Ze zijn er de laatste dagen niet op achteruit gegaan maar ze groeien traag en hebben blijkbaar moeite om zich te herstellen.
        Hopelijk komen ze er nog door.
        Hier wat foto's:

        De beste:

        IMG_2512.jpg

        Deze 3 hebben zijn bijna herstelt en groeien opnieuw:

        IMG_2513.jpgIMG_2514.jpgIMG_2515.jpg

        De 2 achterkomers (jammer genoeg is 1 hiervan de Easy Bud):

        IMG_2517.jpgIMG_2518.jpg

        Grtz,

        LowBattery
        Last edited by LowBattery; 4 May 2014, 17:54.

        Comment


          #19
          Re: 5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

          Jammer van de weinige of geen reacties, maar soit.

          We zijn ondertussen 8 weken verder na het kiemen en de resultaten zien er goed uit.
          De Easy Bud staat nu een week in bloei, de plant zelf is redelijk klein gebleven (weet niet of dit eigen is aan de soort) maar er zijn toch een 12-tal buds in de maak:

          EBgroot.jpg EBzoom.jpg EBzoom2.jpg

          De NL Automatics zijn geschoten als kool en komen stil aan ook in bloei.

          NL 1:

          NL1groot.jpg NL1zoom.jpg

          NL 2:

          NL2groot.jpg NL2zoom.jpg NL2zoom2.jpg

          NL 3:

          NL3groot.jpg NL3zoom.jpg

          NL 4:

          NL4groot.jpg NL4zoom.jpg NL4zoom2.jpg

          NL 5:

          NL5groot.jpg NL5zoom.jpg

          Begin deze week heb ik ook 3 nieuwe zaadjes besteld bij Royal Queen Seeds.
          Ik heb gekozen voor Royal Creamatic, ze liggen van gisteren te kiemen.

          Vanaf de NL's volledig in bloei komen te staan doe ik nog eens een update.

          Grtz,

          LowBattery

          Comment


            #20
            Re: 5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

            Voor wie het interesseert,

            De dames zijn nu exact 11 weken na kiem, ze doen het goed en staan volop in bloei.

            NL 1: 3 weken in bloei (62 cm)

            NL1small.jpg NL1BUDSsmall.jpg

            NL 2: 3 weken in bloei (56,5 cm)

            NL2small.jpg NL2BUDSsmall.jpg

            NL 3: 3 weken in bloei (57,5 cm)

            NL3small.jpg NL3BUDSsmall.jpg

            NL 4: 3 weken in bloei (66 cm)

            NL4small.jpg NL4BUDSsmall.jpg

            NL 5: 3 weken in bloei (67 cm)

            NL5small.jpg NL5BUDSsmall.jpg

            EB: 4 weken in bloei (25,5 cm)

            EBsmall.jpg EBBUDSsmall_1.jpg EBBUDSsmall_2.jpg

            Royal Creamatis 2 week na kiem ondertussen, eentje is spijtig voor de helft op gegeten maar herstelt zich wel.

            RC2.jpg RC1.jpg RC3.jpg

            Comment


              #21
              Re: 5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

              plantjes zien er mooi uit.

              maar euh oogsten is er nu nog geen sprake van.
              en je kijkt niet naar de haartjes wnr je mag ooogsten maar naar de trichome met een juweliersloop ofzo.
              die eb heeft toch wel nog een aantal weken te gaan.
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                #22
                Re: 5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

                Ach ja, soms komen er geen reacties. Verbaasde mij ook een beetje hoor :p. Maar geen bericht is goed bericht denk ik dan maar.

                Je plantjes zien er goed uit man, gaat wel goed komen.

                Challas!

                Comment


                  #23
                  Re: 5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

                  Week 11 is ook bijna gepasseerd, wat gaat het rap.
                  Deze week heb ik meeldauw ontdekt op de Northern Light dames, gelukkig was ik er vlug bij.
                  Donderdag het ik ze behandeld met Bayfidan Special van Edialux tegen witziekte en roest.
                  Vandaag zien de plantjes er weer goed uit en zo te zien is de verspreiding van de meeldauw gestopt en verdwijnt het stilaan.
                  Hier een paar random foto's:

                  randomALL.jpg

                  Northern Light, grootste en kleinste top:
                  RandomNL.jpg RandomNL2.jpg

                  Easybud:
                  RandomEB.jpg

                  De Royal Creamatics doen het trouwens ook heel goed!

                  Grtz,

                  LowBattery

                  Comment


                    #24
                    Re: 5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

                    Mooi kweek verslag man! Il ben nu ook bezig met me 1e kweek met zaden van rqs en ook northern light automatic!
                    Hoop dat ze bij mij netzo goed gaan als bij jou! Kan je me nog vertellen wat je op brengst was gedroogd en hoelang dat had geduurd van ontkiemen tot de oogst. Gr royy

                    Comment


                      #25
                      Re: 5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

                      Dank je Katsroy.

                      Als het zover is laat ik het zeker weten, de Northern Light staat nu ongeveer 4 weken in bloei (nu zijn ze 11 weken na het ontkiemen).
                      De Easy Bud staat 5 weken in bloei.

                      Grtz,

                      LowBattery

                      Comment


                        #26
                        Re: 5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

                        Ondertussen een klein, goedkoop loepje gekocht.
                        Ik heb geprobeerd een foto te maken van de Easy Bud aangezien die al het langst in bloei staat.
                        Niet de beste kwaliteit maar toch duidelijk denk ik, dus graag jullie meningen en ervaringen aub.

                        macro.jpg

                        Meer updates en foto's volgen.

                        Grtz,

                        LowBattery

                        Comment


                          #27
                          Re: 5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

                          Oorspronkelijk geplaatst door LowBattery View Post
                          Ondertussen een klein, goedkoop loepje gekocht.
                          Ik heb geprobeerd een foto te maken van de Easy Bud aangezien die al het langst in bloei staat.
                          Niet de beste kwaliteit maar toch duidelijk denk ik, dus graag jullie meningen en ervaringen aub.

                          [ATTACH=CONFIG]233526[/ATTACH]

                          Meer updates en foto's volgen.

                          Grtz,

                          LowBattery

                          ik wacht op de volgende foto's!!

                          Comment


                            #28
                            Re: 5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

                            Hey, lekker bezig!

                            Ik heb gehoord dat northern light's niet zo veel geuren maar hoe zit dat met jouw NL auto's?

                            Comment


                              #29
                              Re: 5 x Northern Light Automatic Autoflowering en 1 x Easy Bud Autoflowering

                              hey Fietsbel,

                              De NL's ruiken matig, en naar mijn mening redelijk fris.
                              Als ik buiten kom op het terras ruik ik ze wel maar de geur is niet overheersend, niet dat je ze meters ver kan ruiken.
                              De EB ruikt wel veel sterker en is meer aanwezig.

                              De EB toont trouwens de eerste amberkleurige trichomen, ongeveer 10%.
                              Vandaag dus de laatste bemesting gegeven en nu wordt het afwachten.
                              De trichomen van de NL's zijn nu bijna allemaal melkachtig.

                              Tot de volgende update!

                              Grtz,

                              LowBattery

                              Comment


                                #30
                                TriEB.jpg TriEB2.jpg

                                Onderaan:

                                TriEB4.jpg

                                Midden:

                                TriEB3.jpgToppertje.jpg

                                Ps: Dat is een groot pak sigaretten

                                Grtz,

                                LowBattery
                                Last edited by LowBattery; 7 July 2014, 21:12.

                                Comment

                                Bezig...
                                X