Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x la dutch (State of mind)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4x la dutch (State of mind)

    Korting op 420shop
    Goedeavond medesmokers,
    ik heb 20 dagen geleden 4 zaadjes gekocht bij de growshop. Vrij snel waren ze alle 4 ontkiemd, maar nu vraag ik me af of het wel goed met ze gaat. Ik had de planten in kleine turfpotjes staan, maar omdat de steel iets te lang werd heb ik ze met z'n vieren in een 10 liter pot gezet. Ik wil ze eerst binnen even laten groeien en dan half mei buiten zetten, maar zoals ik al zei weet ik niet zeker of het echt goed gaat met al me planten. Er staat 18 uur per dag een 100 w cool white spaarlamp op. Ik geef ze dagelijks water en ben er over aan het denken ze ook voedingstoffen te geven. Verder ga ik ze binnenkort alle 4 een eigen 6 liter pot geven en als het weer iets beter wordt zet ik ze dus buiten. Nu vraag ik me af wat jullie denken van mijn kleine plantjes. Zoals je kan zien is bij een van de planten een lob blad afgebroken en bij een ander een lob blad verschrompeld. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen..
    Groetjes
    Attached Files
    Last edited by Niek97; 21 April 2014, 19:34.

    #2
    Re: 4x la dutch (State of mind)

    Hi Niek,
    Ik denk; morgen in aparte potten en naar buiten! Niet te nat en geen water op de blaadjes.
    Plante op foto 5 is geloof ik aan het heen gaan. Succes

    Comment


      #3
      Re: 4x la dutch (State of mind)

      Hey, best in potten apart anders gaan de wortels met elkaar verstrengeld geraken en dan is het zowat te laat om te verpotten.
      Planten bedoeld voor buiten van eerste keer buiten, zeker niet te nat, dus als het regent hoef je ff niet te wateren.
      Als je weet dat het 's nachts kan vriezen, bescherm je ze tegen de kou of zet je ze binnen.
      Weet niet wat voor grond je gebruikt maar de eerste zoveel weken hoef je geen voeding toe te voegen.
      Als de grond te nat staat worden de blaadjes geel en gaan in een vroeg stadium dood, wiet houdt van droge voetjes maar ook niet te droog.
      In beginstadium moet je als het ware de wortels laten zoeken naar vocht en maar gering water geven en naarmate plant groeit meer en meer.

      Hopelijk kan je er wat mee

      Grtz.

      Comment


        #4
        Re: 4x la dutch (State of mind)

        Die met dat ene lobblaadje zou ik euthanaseren. Dat wordt niks.
        De rest heel rap onder veel meer licht zetten.

        Een 23W spaarlamp is niet genoeg.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X