Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onder de Spaanse zon 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Onder de Spaanse zon 2014

    Damn nice, wat gaan ze goed Inti !!!
    Ben jaloers met mn 2 a 3 uurtjes zon .

    Go on m8,

    Hippie.
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      #32
      Re: Onder de Spaanse zon 2014


      ziet er weer goed uit daar ibnti!!!!!!
      die big devil is vooral leuk ziet er ook uit alsof je dikke toppen gaat krijgen!!
      groetjes!
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #33
        Re: Onder de Spaanse zon 2014

        Dag 57 voor de big devil en NL auto 1, groeien niet veel meer zo een 3 cm deze week.
        Blijkbaar hebben ze last van de zon, bruine puntjes op t blad. Voeding krijgen ze niet.
        Ben dat niet gewend zo vroeg in t seizoen.

        DSC04995.jpg DSC04996.jpg DSC04997.jpg


        Dag 45, de NL auto 2 is 21 cm gegroeid naar 56 cm.

        DSC04998.jpg

        De 4 vaste planten die op de scrog komen beginnen ook te groeien eindelijk.
        DSC04999.jpg
        sigpic

        Comment


          #34
          Re: Onder de Spaanse zon 2014

          inti is dat niet overvoeding??
          ziet er wel heel mooi uit voor de rest!
          groetjess
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #35
            Re: Onder de Spaanse zon 2014

            Welk medium gebruik je?

            kan ook door de p.h komen,
            blokkades,

            overvoeding heb je niet zo te zien,althans ligt aan je medium ze zijn ook vrij donker sluit het niet uit.

            staff

            Comment


              #36
              Re: Onder de Spaanse zon 2014

              Gebruik goede aarde ( gebruik deze al jaren ) en ph van het water zuur ik af naar rond de 6.
              Denk eerder te heet in de zon.

              Update

              Big devil
              DSC05002.jpg DSC05003.jpg

              nl auto 1
              DSC05007.jpg DSC05010.jpg

              nl auto 2
              DSC05011.jpg

              Nog wat vaste planten extrema en herijuana

              DSC05015.jpg DSC05013.jpg
              sigpic

              Comment


                #37
                Re: Onder de Spaanse zon 2014

                Hey inti, ziet er goed uit man.

                Probleem van u randjes denk ik is dat samen met die hete zon, de ec in je medium te hoog is. Was wss goed voorbemeste grond met veel K in? Gezien de donkergroene toestand van u bladeren en doordat de randen geel kleuren zeg is overschot K. K-tekort noemen ze randjesziekte maar dan kleurt het blad anders geel. Dit is echt zo vuil geel(verbrand) en dat is overschot.
                En als de zon goed schijnt heb je meer verdamping, meer opname aan de wortels en hoef je geen hoge ec doordat ze veel sneller kunnen gaan verbranden(nute-burn).

                Je moet mij niet geloven hoor, zeg enkel mijn gedacht erover. Ph is uit te sluiten denk ik, maar natuurlijk meten = weten. Als je altijd zelfde ph gaf, zal je bodemleven dit goed reguleren. Op aarde moet je al goed zitten kloten om ph-blokkade te hebben. Beter is wel iets hoger ph te geven op aarde dan 6.

                Zijn nogal baggere foto's maar dit is wat er gebeurd bij overschot P en K. Had ze voeding gegeven de ene dag en de volgende dag trok ik mijn tent open en zag ik dit. Oeps, wel leerzaam. Je kan aan die geknakte tak onderaan zien hoe het begint.

                Grtz en mazzel ermee

                Comment


                  #38
                  Re: Onder de Spaanse zon 2014

                  shiva ketama, je zegt het juist..
                  wat veel mensen fout doen is bij hogere tempraturen wateren, de plant kan dan wel 2 en soms zelfs 3x per dag water nodig hebben,
                  bij inti zal dat zeker het geval nu al waarschijnlijk zijn of later,
                  wat mensen dan doen is ook voeden, en daar gaan ze de fout in,

                  bij tempraturen van 34 a 35 graden, gaat de plant de bescherm modus in,en zichzelf vochtig houden,
                  hierdoor zal ze nog maar een lage e.c nodig hebben en die ze verwerkt,
                  de rest blijft achter in de plant, en als je op de normale werkwijze werkt,
                  is dit dus wat gebeuren kan, zoals inti zijn big devil nu al begint.

                  staff

                  Comment


                    #39
                    Re: Onder de Spaanse zon 2014

                    Ze krijgen geen extra voeding zei Inti.

                    Misschien toch te heet voor ze in combinatie met de gebruikte aarde.
                    Je zei 'normaal heb ik dit niet zo vroeg' dus normaal heb je dit ook, alleen later in 't jaar ?
                    Misschien eens proberen om deze aarde iets te 'verdunnen' volgende keer, met 20% kokos(gespoelde) of een ander 'leeg' medium ?
                    Last edited by QnQ; 9 June 2014, 10:02. Reden: herstel. Na het hele topic gelezen te hebben :)
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #40
                      Re: Onder de Spaanse zon 2014

                      Ik zag het ja,
                      maar zijn medium is waarschijnlijk nu te sterk bevoedt van zichzelf,
                      zoals ik al zij plantjes in dat soort tempraturen gaan de bescherm modus in,
                      omzichzelf te bevochtigen,hierbij word er nog maar een minimale voedings concentratie verwerkt,
                      Het overige hoopt op,

                      in het kort gezegd,
                      meer opgenomen dan de plant verwerkt.

                      Endan ga je dit tegenkomen.

                      in zijn geval zouw het evt goed zijn,
                      om deze aarde blijven te gebruiken,mixen met cocos zoals qnq aangaf,
                      en als het kan zelfs een beetje mapito erdoor mixen,

                      je zult zien dat het stukken beter zal gaan dan,

                      staff

                      Comment


                        #41
                        Re: Onder de Spaanse zon 2014

                        Waaauw nice inti!!!!
                        dacht dat mijn white widow mooie trichomen maakte maar die is niks vergeleken met die van jou!!!!
                        succes mann!!
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment


                          #42
                          Re: Onder de Spaanse zon 2014

                          @ poepzak ja die zon is killing en super potent tegelijk.

                          @ shiva ketama helaas doet de bijlage het niet en kan ik die foto's niet zien, kan je ze nog ff posten wel interessant!

                          @ stafford heb je helemaal gelijk mee in augustus 4 keer per dag, maar gelukkig heb ik daar nu zo een watersysteempje voor met een grote ton.

                          @ QnQ goed plan ga ik volgend jaar doen of met nog een autoflower voor de test.


                          Bedankt voor het meedenken heb ik echt wat aan!
                          Zal nog ff wat meer info geven:

                          De zaadjes via pitpots in lichte aarde voor zaadjes geplant in klein tijdelijk potje voor t raam niet meteen in de volle zon.
                          Later omgepot in grotere potten met de gebruikte aarde ( zal ff een foto plaatsen van t etiket ). En rustig laten wennen aan de zon buiten.
                          Ze krijgen water rond ph 6 nu drie keer per dag. De vaste planten die nog maar 7 cm hoog zijn zien er perfect uit.

                          DSC05021.jpg
                          sigpic

                          Comment


                            #43
                            Re: Onder de Spaanse zon 2014

                            Ik heb nog een autoflower in een klein potje staan, wilde die aan de buurvrouw geven maar ga nu arme aarde met bovenstaande potgrond mengen.
                            Kijken of deze dan ook van die bruine blaadjes krijgt, weet ik het zeker dat het door bovenstaande aarde komt.
                            sigpic

                            Comment


                              #44
                              Re: Onder de Spaanse zon 2014

                              Goede test inti

                              2 nov. 2013 14-18-31.jpg2 nov. 2013 14-18-46.jpg

                              Comment


                                #45
                                Re: Onder de Spaanse zon 2014

                                bedankt voor de foto's ziet er bekend uit die bruine blaadjes
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X