Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onder de Spaanse zon 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Onder de Spaanse zon 2014

    @ johnnyHaze ik was erg gek op de Extrema, super zoet en vol sticky stuff. Helaas is deze uit de verkoop, heb nog een mailtje gestuurd aan Sannie maar helaas komt de Extema niet terug. SHit moet ik weer een nieuw soortje zoeken.
    sigpic

    Comment


      Re: Onder de Spaanse zon 2014

      Geniet ervan ! wat een planten , laten we hier maar hopen op een mooie lange zomer , kunnen wij ook eens een dikke klapper maken !

      dank voor je verslag INTI !

      Comment


        Re: Onder de Spaanse zon 2014

        oww ik vond heribei altijd een beetje droog, maar wel altijd compacte toppen echt zo mooi heb ik ze nog nooit gezien buiten..
        Is dit bij extrema ook het geval? heb destijds contact met sannie gehad en sannie zij dat heribei het meest compact was maar ben benieuwd wat het verschil is.
        extrema staat ook op mijn lijstje. er is wel kans dat ze weer terugkomen, heb ook eerst een jaar op sugarpunch zitten wachten..

        Comment


          Re: Onder de Spaanse zon 2014

          O MIJN GOD, WOW; wat een planten. Wat een mooie toppen. Jij hebt ff een voorraadje van 10.000 euro liggen. Lekker hoor!! Hier kan je wel 2 jaar van roken haha. Misschien dat je zelfs te veel hebt want volgend jaar ga je het weer klaren :p.

          Comment


            Re: Onder de Spaanse zon 2014

            PM me ff

            Comment


              Re: Onder de Spaanse zon 2014

              Als dit je eerste opmerking is in een topic van bijna een jaar oud dan ben ik benieuwd wat er nog gaat volgen ghehehe ffs

              Comment


                Re: Onder de Spaanse zon 2014

                ik ook
                sigpic

                Comment

                Bezig...
                X