Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hollands Hope eerste keer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Hollands Hope eerste keer.

    Dank je @FlintStoned die 2 flinke potten knipafval hebben een half borrelglas olie opgeleverd. Nog een nacht indikken en dan maar eens uitzoeken hoeveel ik het moet verdunnen met olijfolie.
    Baas in eigen brein.

    Comment


      Re: Hollands Hope eerste keer.

      Heb je het knip afval in alcohol uitgekookt?

      De laatste keer heb ik dat met gewone wiet gedaan en toen 5 keer verdunt. Een pipet flesje gevuld met eenvijfde wietolie en de rest bijvullen met olijfolie. Dit heb ik toen gedaan met amnesia. Voelde het toen bij de derde druppel al goed binnen komen.

      Je heb me gelijk op een idee gebracht. Ben namelijk zelf ook get knipafval aan het apart houden. Ben alleen benieuwd hoe het dat zit met de sterkte van de olie van knipafval in vergelijking met gewone wiet.

      Comment


        Re: Hollands Hope eerste keer.

        Met wiet zal het waarschijnlijk sterker zijn. Ik heb het niet gekookt maar verhit. Een pan water met daarin een steelpan met de alcohol en extract. Af en toe het kleinste pitje aan, niet te heet laten worden en weer af laten koelen. 1 liter per dag verdampen. Die ethylalcohol was een tientje per liter. Het lijkt wel teer nu. Een vijfde dus. Ik zal het eerst eens puur proeven. Er zitten nog wel resten in de pan.
        Last edited by Eclecticon; 22 October 2014, 09:57.
        Baas in eigen brein.

        Comment


          Re: Hollands Hope eerste keer.

          Ik heb het even nagevraagd bij de experts van mediwie en de thc is niet minder op het afval dan de toppen er zit alleen minder op dus je hebt meer afval nodig dan toppen zeg maar. Je kan gewoon die 5 keer verdunnen aanhouden.

          Comment


            Re: Hollands Hope eerste keer.

            Ok daar zijn we weer, de wiet was niet echt goed. Heel lichte high maar ja, het waren ook zaden die ik had gekregen van iemand die ik niet goed ken.
            Of de werking van de olie goed was, ik heb werkelijk geen idee. M'n vader heeft botkanker en prostaat kanker en hij krijgt natuurlijk allerlei medicijnen en behandelingen. Moeilijk om te zeggen wat werkt omdat hij ook soms morfine gebruikt. Wel heb ik het ook laten testen door m'n schoonvader, hij heeft psoriasis en zegt dat het wel wat lijkt te verzachten.
            Maar goed, dit jaar dus goed voorbereiden, een paar planten met hoog cbd en een paar planten met een master kush effect.
            Master Kush lijkt niet goed te zijn voor buiten dus ik moet maar even kijken wat ik ga doen.
            Ik heb er weer zin in in ieder geval.
            Succes allemaal!
            Baas in eigen brein.

            Comment


              Re: Hollands Hope eerste keer.

              en als je graag buitenkweekt dan moet je leren dat oktober hier pas een oogstmaand is
              ik heb in al mijn jaren dat ik buitenkweek nog maar 1 keer twee planten geoogst in september
              en 40% van mijn kweeks gingen half november de laatste om

              dus
              geduld is een mooie eigenschap ( als de plant het toelaat )

              s6 ermee

              grtz

              Comment


                Re: Hollands Hope eerste keer.

                Helemaal mee eens maar dat rotten dat ging ineens supersnel.
                Ik vertrouwde het zaad niet dus we gaan dit jaar gewoon verder met zelf uitgezocht zaad.
                Ik hoop dat ik dit jaar minder last heb van rot, we gaan dr gewoon voor.
                Deze Hollands Hope bloeiden ook wel heel vroeg trouwens.
                Baas in eigen brein.

                Comment


                  Re: Hollands Hope eerste keer.

                  Interessant verslag !!!

                  Comment


                    Re: Hollands Hope eerste keer.

                    thanks!
                    Baas in eigen brein.

                    Comment

                    Bezig...
                    X