Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder-Indica x mexican ruderalis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lowryder-Indica x mexican ruderalis

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal hierbij mijn eerste kweek en het gaat om 5 plantjes die in de achtertuin komen. Ben een beginner dus ik hoop veel te leren tijdens de hele periode.

    30 april had ik zaadjes gehaald van vision-seeds en deze meteen tussen vochtig keukenpapier gelegd.

    Vandaag 6 mei staan ze in 10 liter potten met elk 4 gaten van 12mm in de onderkant. De potten zijn gevuld met een mix van universele potgrond gemixt met zaai en stekgrond en hydrokorrels. IMG-20140505-WA0003.jpg
    Zo staan ze erbij op dit moment.

    Een van de 5 plantjes is een beetje een gevalletje apart want er groeien 2 steeltjes uit 1 zaadje.

    Dit was het voor vandaag. Ik hoop dat ik goed op weg ben en tips zijn altijd welkom! Groetjes Bas

    #2
    Re: Lowryder-Indica x mexican ruderalis

    Waarschijnlijk een tweeling dan lucky u!
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      #3
      Re: Lowryder-Indica x mexican ruderalis

      Waarschijnlijk groeit een van de 2 steeltjes door tot een grote plant en de andere blijft heel klein... het zou zelfs kunnen dat een van de 2 een mannetje is. Maar ik hoop natuurlijk dat het 2 grote vrouwelijke plantjes worden, ik zal zometeen er even een foto van maken! Groetjes Bas.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Zie hier het aparte gevalletje. 20140506_204837.jpg

      En hier wat plaatjes van de andere plantjes:
      20140506_204713.jpg
      20140506_204655.jpg

      Ik had wat slechte foto's dus heb niet van ieder plantje een foto. Het plantje op de laatste foto ziet er een beetje raar uit... maar denk dat ie het wel red.

      Groetjes Bas!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Heeft er trouwens nog iemand tips over voeding? Ik heb namelijk geen geld meer over voor voeding. .

      Comment


        #4
        Re: Lowryder-Indica x mexican ruderalis

        Heb vandaag de potten voor zo ver het kan tot de rand gevuld, nu staan mn meisjes wat steviger omdat er toch wel wat wind staat. Straks zal ik wat plaatjes schieten.

        Comment


          #5
          Re: Lowryder-Indica x mexican ruderalis

          Zo staat het er vandaag bij, nog niet echt veel veranderingen maar het gaat de goede kant op

          20140507_135838.jpg
          20140507_135906.jpg
          20140507_135926.jpg
          20140507_135951.jpg
          20140507_140048.jpg
          20140507_140028.jpg


          Als iemand tips of tricks heeft; ze zijn hier meer dan welkom! ! Groetjes Bas.

          Comment


            #6
            Re: Lowryder-Indica x mexican ruderalis

            Had wel wat reacties verwacht

            Comment


              #7
              Re: Lowryder-Indica x mexican ruderalis

              succes kleuterke !!! ziet er al goed uit

              de buitenkweek sectie is druk je zal veel reacties gana krijgen zodra ze wat groter zijn
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #8
                Re: Lowryder-Indica x mexican ruderalis

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Ik ben erachter gekomen dat ik last heb van bladluis. . Ik heb een paar lavendel plantjes om de potten heen gezet want dat schijnt te helpen tegen beestjes.. kan ik nu ook met spiritus water en groene zeep de plantjes bespuiten? Of is het einde oefening? Gr Bas
                Last edited by ganjakleuter; 11 May 2014, 12:33.

                Comment

                Bezig...
                X