Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x A.M.S. Buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 1x A.M.S. Buiten

    Hey,

    bij de grote plant gaan de bladeren elkaar nogal in de weg zitten,
    dan bedoel ik dus de originele bladeren die uit de stam groeiden en de blaadjes van de vertakkingen die nu goed beginnen uit te schieten.
    Ondervind ze hier hinder aan of zou ik ze gewoon laten gaan? Vind 'm er verder wel mooi uit zien hoor

    klein plantje heb ik in de volle grond gezet en dat vond ze op het begin nogal kut volgens mij,
    de oudste blaadjes zijn helemaal aant krullen en verdorren, maar de nieuwe blaadjes gaan wel goed, mooi kleurtje enzo

    foto's volgen nog.

    Grtz, Tyskie

    Comment


      #32
      Re: 1x A.M.S. Buiten

      ziet er goed uit man. doe zo verder

      Comment


        #33
        Re: 1x A.M.S. Buiten

        hier zijn wat foto's
        sorry dat ze wat onscherp zijn maar het is al redelijk donker buiten, dus kreeg ze niet gefocust


        13 juli


        kleine met wat moeite door het verpotten in volle grond.
        De nieuwe blaadjes zien er wel goed uit

        Grtz

        Comment


          #34
          Re: 1x A.M.S. Buiten

          Hey!

          Alweer een tijd geleden, maar ben weer een tijdje op vakantie geweest en kom net terug van een Reggae Festival.

          Plant nummer 1 is nu ongeveer een meter hoog, groeit niet fel meer maar denk dat de pot ook wel wat klein is want de wortels zitten al direct onder de eerste laag zand.
          Van de week nog een klein beetje potgrond erbij, meer kan ik niet doen denk ik


          Paar gele blaadjes, maar daar ga ik me niet zo druk in maken. 3 Augustus

          Plantje 2 deed een beetje klote na het verplaatsen in volle grond, maar toen ik terug kwam van een week vakantie was ie opeens 2x zo groot,
          superdikke stengel en bladeren die 2 keer zo groot zijn als het grootste blad op Plantje nummer 1. Volle grond for the win?




          Zoals je ziet is dit al een klein monster! is nog maar iets meer als 2 maanden oud.
          Sinds vandaag wel een beetje aantasting door beestjes, maar heb meteen wat gesproeit, dus komt wel goed

          Comment


            #35
            Re: 1x A.M.S. Buiten

            Heuy! Alweer een hele tijd geleden!

            Beetje slecht nieuws, het "plantje" uit het onbekende zaadje is een mannetje...
            Tijd voor foto's!


            l'A.M.S., 27 Augustus. Weinig bloeiverschijnselen tot nu toe, maar het je ziet het al wel even!


            Joekel uit het onbekende zaadje, een mannetje...


            Op de foto zie je het niet, maar de bloemen hebben een paarsige schijn, echt heel mooi!


            Balls!

            Vind het echt jammer dat ik hem ga moeten opruimen...
            Heb al op verschillende plaatsen gelezen (dat als je teminste niet teveel gewenning hebt aan THC),
            je ook wel een beetje high kan worden van de mannelijke bloemen?
            Klopt dit of is het flauwekul?

            Grtz, Tyskie!

            Comment


              #36
              Re: 1x A.M.S. Buiten

              opruimen die handel of je vrouwtjes worden nog bestoven
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                #37
                Re: 1x A.M.S. Buiten

                Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                opruimen die handel of je vrouwtjes worden nog bestoven
                Ga ik ook doen, voor mij zou het niet zoveel uitmaken,
                maar een maat die nogal in de buurt woont heeft ook wijfies staan

                Comment


                  #38
                  Re: 1x A.M.S. Buiten

                  Heb vandaag voor ik het mannetje heb afgedaan de meter er eerst nog eens langs gehouden



                  Het is misschien niet geworden wat het moest zijn, maar ik ben toch trots hoor

                  Comment


                    #39
                    Re: 1x A.M.S. Buiten

                    Ze is misschien wat laat, maar toch


                    Comment


                      #40
                      Re: 1x A.M.S. Buiten

                      19 September:







                      Hij gaat redelijk goed
                      Laat hem nu 'snachts buiten staan aangezien het weer nu echt wel goed is,
                      maar zo rap als het weer afkoelt heb ik een volledig donkere ruimte om ze in te zetten.

                      Had ook nog een klein takje wat ik ooit perongeluk af had gebroken gestekt, dit is superklein gebleven (3 a 4cm),
                      maar is wel beginnen bloeien, zal zo snel als de pistels zichtbaar zijn voor mijn camera een foto plaatsen, best grappig om te zien.

                      Edit: De oorzaak van die gele bladeren is dat ik gestopt ben met groeivoeding te geven toen ze in de bloei begon te geraken (stikstoftekort), ben nu weer af en toe wat groeivoeding aan het geven.

                      Grtz, Tyskie
                      Last edited by tyskie; 19 September 2014, 16:10.

                      Comment


                        #41
                        Re: 1x A.M.S. Buiten

                        Heb geen foto van de oogst, maar het was uiteindelijk droog tussen de 30 en de 50 gram.
                        Veel aan vrienden gegeven en heb veel goeie reactie gehad, uiteraard zelf ook geproefd...

                        Fruitig smaakje, en een heel rustige high die een uur of 2-3 door je hoofd spookt.
                        Je kan er perfect nog mee aan het werk. (Was aan het lassen na een jointje van dit spul)
                        Maar het fijnst is natuurlijk in het donker in je bed haha

                        Grtz, Tyskie

                        Comment

                        Bezig...
                        X