Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Auto Silver Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag Auto Silver Haze

    Korting op 420shop
    Na jaren te genieten van het groene godsgeschenk, is het eindelijk tijd om zelf de handen uit de mouwen te steken. Ik heb een mooi zaadje al laten germinaten en het is ondertussen geplant in een klein potje. Ik hou jullie graag hier op de hoogte van hoe alles vordert. De voorlopige plannen zijn:

    Binnen het plantje laten ontkiemen, zodat er een klein steeltje is.
    Daarna het buiten in de kleine serre zetten.
    wanneer het groot genoeg is, zet ik het in een naburig bosje, waar van nature ook veel netels groeien.
    Ik heb dit spotje gekozen omdat het ver weg ligt van wandelpaden, en omdat ik al heb gelezen dat grond waar netels groeien ook goede grond is voor een wietplantje!
    Het is voor mij dus de eerste keer dat ik dit doe, dus ik zal hoogstwaarschijnlijk heel wat beginnersfouten maken. Daarom dat ik op jullie advies reken voor als ik de mist in ga.

    Het plantje is nu net een uurtje geleden geplant dus. Ik heb het goed te drinken gegeven, en het staat nu voorlopig aan mijn raam om wat warmte en zonlicht te krijgen, aangezien het belgische weer voorlopig wat tegenvalt.

    zaadje.jpg
    potje.jpg


    Laat gerust iets weten voor wat extra tips. Ik heb al heel wat opzoekingswerk gedaan, maar je kan nooit genoeg weten!
    Blaze on

    #2
    Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

    Welkom hier, en mooi dat je al wat research gedaan hebt goe bezig

    succes ermee!

    Comment


      #3
      Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

      Vanochtend het "plantje" nog eens gaan checken, maar er was (natuurlijk) nog niets te zien.. Vanaf wanneer mag ik iets verwachten? Is het waar dat dit soms 5 dagen kan duren?
      En, het is nu vandaag ook erg bewolkt, en ik heb dus schrik dat mijn plantje niet genoeg licht/warmte krijgt. Is het een goed idee om dit vandaag onder mijn bureau-lamp te zetten, zodat het genoeg warmte krijgt?

      Comment


        #4
        Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

        zolang hij onder de grond zit maakt licht niks uit, zodra hij uit is wel.?
        Kan ff duren ja de ene is de andere niet.
        zodra hij uit is meteen buiten of in de serre zetten zodat je de strek beperkt voor het raam is geen optie

        Comment


          #5
          Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

          Aha, bedankt voor de tip. Die bureaulamp geeft wel heel wat warmte af, is dit niet bevorderlijk voor de groei of maakt dat in se niet zo veel uit? bedankt voor het snelle antwoord!!

          Comment


            #6
            Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

            wat warmte is prima idd

            Comment


              #7
              Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

              Ze heeft meteen licht nodig. Ook als ze nog in de grond zit.
              Van een burolamp komt geen geschikt licht.

              20 graden is genoeg.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

                Wel, of de bureaulamp zijn werk heeft gedaan of niet, laat ik in het midden, maar gisterenavond net voor ik ging slapen ging ik nog even mijn plantje checken, en ik was er blij te zien dat het eerste steeltje al te zien was. Na een nacht in de donkerte te staan is hij bijna helemaal recht komen te staan, maar ziet nog wat geelachtig, ik veronderstel dat dit komt omdat hij nog geen zonlicht heeft gehad? Hij staat allesinds nu voor het raam te pronken, aangezien het buiten nog steeds slecht weer is. :p

                plantje.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

                  dat gele is van teveel water
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

                    oei, zal hem vandaag dan eens geen water geven, bedankt voor de tip! Is er iets dat ik speciaal moet doen, of is het genoeg om het voorlopig zo te laten staan?
                    Last edited by lomme; 29 May 2014, 11:22.

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

                      ja buiten zetten of onder een goeie lamp

                      Comment


                        #12
                        Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

                        Wel buiten is niet echt een optie vandaag, maar ik heb hem aan het raam gezet met de venster open. het plantje is omringd met zilverpapier, zodat het zoveel mogelijk licht en warmte krijgt. En nu na een uurtje of twee beginnen de blaadjes al heel wat groener te zien!

                        Heb wel nog een ander vraagje, er staan nu dus 2 kleine blaadjes op, maar het ene is bijna dubbel zo lang als het andere.. Ik denk wel dat het niet zo erg is, maar ik kan het maar eens vragen he

                        Comment


                          #13
                          Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

                          kan allemaal geen kwaad man!!!

                          mijn staan vanaf dag 2 buiten!!!
                          in de natuur zijn er ook geen zilverpapier of ramen of bureaulampen!!

                          Comment


                            #14
                            Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

                            zolang er maar geen raam voorzit is het prima

                            Comment


                              #15
                              Re: Kweekverslag Auto Silver Haze

                              Oorspronkelijk geplaatst door CannaVis View Post
                              kan allemaal geen kwaad man!!!

                              mijn staan vanaf dag 2 buiten!!!
                              in de natuur zijn er ook geen zilverpapier of ramen of bureaulampen!!

                              Haha, ja dat is waar, ben je ook met een kweekje bezig? Of zal ik Kweek zeggen?

                              Comment

                              Bezig...
                              X