Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

    Super!

    Comment


      #62
      Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

      mooie plantjes hebbie staan..
      leuke kleurtjes ook in die toppen

      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        #63
        Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

        Mooie planten hoor nu gaan de toppen langzaam aan dikker worden zorg dat de aarde altijd vochtig is nu.
        je zal zien da de toppen dikker en compacter gaan worden.
        Zou ze wel in de nacht / regen onder een afdakje zetten als ik jou was Tafel evt ofzo
        God was never on your side..

        Comment


          #64
          Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

          Ha Stemma,

          Die paarse toppen doet me ergens aan denken....

          buitenkweek 2013-2014 !! 461.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 524.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 456.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 423.jpg ... AQS Danish Passion x auto AK snow ...

          Veel geluk en suc6 met het afbloeien Stemma ...

          Hippie .
          Attached Files
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment


            #65
            Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

            OOGSTKOORTS

            18 augustus, mijn zoon blijft om de planten heen lopen als een bok om een haverkist.

            Mam....de ene plant kan hoor....... de trichomen zijn milky....uit de coffeeshop zijn ze allemaal clear......dus deze is al beter.......

            Ok jongen, wat jij wilt, door microscoop was ca. 70 milky, 25 clear en 5 amber dus de schaar erin.
            Volgens mij hadden ze nog wel even kunnen staan

            De plant heeft een mooie wortelkluit , hup in 1 keer uit de pot

            IMG_0138a.jpg
            Hieronder de hoofdtop en uitvergroting
            IMG_0125.jpgIMG_0125a.jpg
            Hieronder een kleine top en uitvergroting
            IMG_0128.jpgIMG_0128a.jpg
            En geknipt, hup naar de tent ! Ben geen toprot tegengekomen of heb er overheen gekeken alle blaadjes zaten nog stevig vast.
            IMG_0147.jpg
            Deze twee zussen blijven nog even staan, trichomen waren minder milky.
            IMG_0144.jpg

            Hou jullie op de hoogte, tot laters .....
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #66
              Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

              Ziet er goed uit. Zelf had ik nog iets geduld gehad maar oogstvenster is wel open. Nu deze geoogst is krijgt de rest misschien iets meer tijd, ghihi.

              Comment


                #67
                Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

                Nou netjes hoor stemma,alllen jammer dat de bok zo gaarne haver eet.Zien er mooi uit die auto,s mischien dat ik dat volgend jaar ook es doe.
                He groetjes aan steffa.

                Comment


                  #68

                  Comment


                    #69
                    Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

                    OOOO Stemma das wel beetje jammer die top had veel dikker kunnen worden
                    Maar goed wij hebben allemaal het zelfde gedaan hoor Oogstkoorts het over komt je gewoon en je leer er van.
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #70
                      Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

                      7 september, Hoogste tijd voor een update!
                      Steffa heeft inmiddels de te vroeg geoogste en niet goed gedroogde AK Snow geprobeerdyucky.gif
                      haastige spoed is zelden goed !

                      Inmiddels zijn alle planten om.
                      Even recap 18 augustus , Cookaap had de opbrengst goed geschat 8 gram droog
                      IMG_0141.jpg

                      23 augustus hieronder (5 dgn na vorige oogst )
                      gaat nr 2, de trichomen lijken grotendeels milky te zijn.
                      Opbrengst 12 gram droog, hij smaakt prima een beetje citrusachtig .
                      Naar mijn idee toch nog te vroeg geoogst.
                      Het lijkt wel of de trichomen na het drogen ineens meer clear dan milky zijn
                      dat kan natuurlijk helemaal niet, ik zal dan toch niet goed hebben gekeken voor de oogst.

                      IMG_0159.jpgIMG_0162_1.jpgIMG_0167.jpg

                      26 augustus, umhh....... we laten hem nog maar even staan met een plons ijswater...

                      IMG_0170_1.jpgIMG_0172_2.jpg
                      30 augustus ,na een plons ijswater met ijsblokjes nog even wachten......
                      IMG_0233_1.jpgIMG_0218.jpgIMG_0224_1.jpg

                      Op 4 september we gaan ervoor... er zijn heel veel paarse trichomen in deze paarse top, dus kan ik de kleur moeilijk inschatten ik gok 70 % milky 20% amber en 10% clear.
                      Dit is toch uiteindelijk de dikste top, geduld blijkt wederom een schone zaak te zijn.....

                      Oerhippie en Flintstoned schatten de opbrengst op 13 gram droog, ikzelf 15 gram droog omdat dit de dikste topjes waren van de 3. Rond 18 september zullen we het weten wie er gelijk heeft

                      IMG_0353.jpgIMG_0354.jpgIMG_0351.jpgIMG_0352_1.jpgIMG_0355.jpgIMG_0357.jpg


                      Ik ben in geen enkele top toprot tegengekomen, alleen in de laatste topje zat 1 heel klein minuscuul plekje (2mm) wat verpulverde bij het schoonknippen maar voor de rest was er niets te zien of te voelen.

                      Lijkt in combi met de Vital (ecostyle) dus een redelijk schimmelresistent soortje te zijn,
                      ook geen meeldauw gehad, maar zal het even afkloppen voor de volgende keer.....

                      We zijn zeer tevreden over deze reguliere strain, hij ruikt heel lichtjes en das wel lekker bij een buitenkweek in de achtertuin, heel eenvoudig te kweken en goed bestand tegen ziektes (en beginnende kwekers).

                      De opbrengst had wat ons betreft wat hoger mogen zijn maar gezien de zeer natte en zonarme maand augustus is deze toch niet verkeerd voor een af.

                      Volgende keer ga ik wel meer voeding en boosters gebruiken, dit is deze ronde echt minimaal geweest.
                      Ben nog het droge gewicht van de laatste top verschuldigd en een uitgebreidere rookervaring van mijn zoons.

                      Tot laters...weed-2.gif
                      Attached Files
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #71
                        Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

                        Je zonen zullen tevreden zijn.
                        Geniet ervan!
                        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                        Jack Herer in scrog
                        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                        Comment


                          #72
                          Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

                          Ziet er goed uit! Wat zijn je ervaringen met dat ijswater? Echt zoveel meer trichomen? Hoeveel keer doe je dat?
                          Baas in eigen brein.

                          Comment


                            #73
                            Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

                            Weer tijd voor een update en afsluiting

                            21 september

                            @ Jack, ze waren zeker tevreden
                            @ eerstekeer, ik heb dit 1 week gedaan. Dit was mijn laatste plant van deze strain dus ik had geen direct vergelijkings materiaal. De opbrengst was was 1 gr hoger dan de laatste top, maar hij heeft ook 2 weken langer gestaan dus ik denk dat ik niet kan zeggen dat het bij deze strain effect heeft gehad. Maar misschien zijn wij net de uitzondering die de regel bevestigd.

                            De opbrengst van de laatste top was 13 gram, dus Oerhippie en Flint hadden gelijk. Ongelofelijk dat die mannen dat zo goed kunnen schatten !
                            De smaak van de laatste paarsige top was niet meer citrusachtig zoals de andere wittere phenotypes, maar meer aards met een mintsmaak (toch door het ijswater ?)
                            Hips had al verteld dat paarsige toppen vaak een wat kruidiger smaak hebben en weer gelijk .
                            Het effect is vlgs mijn zoons een stevige stoned, maar geen knockout die zo'n 1,5 uur aanhoudt. Mijn man had gisteravond ook een joint geprobeerd (in zijn leven tot nu toe misschien 5x geblowd) en die ervaarde of zijn hoofd ineens 20 kg woog en heeft er stevig op geslapen.

                            Hieronder foto's van de AK Snow uit een microscoop topic, de paarse kleuren zijn hier goed te zien.

                            Hieronder de AK Snow AF na oogst ( foto met compact camera) en na 2 weken drogen ( foto met microscoop), ik gebruik nu geen hulpstuk meer

                            Wow wat een kleurencombinatie !

                            Hier een zicht op de paarsige trichomen met een crop hiervan
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #74
                              Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

                              Hai Stemma,

                              Toch nog een lekker rokertje eraan overgehouden . M'n DS vorig jaar had dezelfde paarse invloeden (zie die foto's) die dus afkomstig zijn van de AK Snow.
                              Ik weet dan ook niet hoe de Danisch Passion er na afbloei uitziet vanwege deze kruising. Maar de smaak was vrij kruidig, moeilijk te omschrijven, met een
                              wat zoete smaak ook. Een stevige stoned...komt dat je ze wel wat langer als gewoonlijk hebt laten staan. Dit kan je zelf bespelen dmv te oogsten in de
                              verschillende fases van de trychomen. High...stoner....stonedst . Kreeg je man er zo'n betonnen hoofd van? Daar kan ik me wel iets bij bedenken...
                              maar hij sliep goed .

                              Doe de mannen de groeten en veel plezier met je snowtje,

                              Hip ,
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                #75
                                Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

                                Ok Stemma, ik ga het wel proberen. Ik vermoedt dat ik m'n planten snel om ga hakken want ik zag toprot vandaag. Niet veel maar met dit weer Prachtig dat paars!
                                Baas in eigen brein.

                                Comment

                                Bezig...
                                X