Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

    Korting op 420shop
    Hallo, vorig jaar eerste kweek gedaan, was met wisselend resultaat..

    Nu wegens de slechte nazomers hier in Belgie heb ik autoflower zaden gekocht bij RQS

    1x Royal Dwarf http://www.royalqueenseeds.nl/130-royal-dwarf.html
    1x Northern Light http://www.royalqueenseeds.nl/125-no...automatic.html
    3x Royal ak http://www.royalqueenseeds.nl/127-ro...automatic.html
    1x Royal Critical http://www.royalqueenseeds.nl/123-cr...automatic.html

    en voor guerilla (niet autoflower) 10 Royal Special Queen zaden.
    Die zijn pas eergisteren ontkiemd, wegens te weinig tijd...
    Ik ga ze dicht bij mij ergens neerplanten op verschillende plaatsen.

    ontkiemt bloei bloeitijd verwacht
    royal ak 8/mei 6/jun 7 weken 20-30 juli
    royal dwarf 15/mei 10/jun 7 weken 20-30 juli
    northern light 1/jun 7 weken 27juli-10aug
    royal critical 1/jun 7 weken 10 aug-20 aug
    De bloeitijd is niet zoals op het papier maar hoe dat ik het ongeveer verwacht adhv het begin van de start vd bloei. Op papier klopt meestal niet (uit andere kweekverslagen) dit zal ook niet helemaal kloppen maar geeft me toch al een idee

    Ik heb maar 1 royal ak ontkiemt ik hou ze voor een vriend van me, de royal critical gaat ook naar een vriend. Maar ik hou jullie up to date!

    FOTOTIME!

    Royal Ak Automatic in de grond:
    1ste is samen met de royal dwarf

    Laatste is foto van vandaag, ze is ongeveer 65 cm groot en prachtige sativa.
    In het begin had ze veel problemen met slakken, een keer serieus gevecht gehad
    Nogthans had ik koperfolie errond gezet maar dat kwam soms los
    (of die slak kon goed springen nene kdenk ook wel dat hij via de gebuur meneer tomaat of peper is neergedaald)
    2014-05-31 10.57.08.jpg
    ze is sindsdien veel trager beginnen groeien maar gelukkig heeft de slak niet alles afgebeten
    Vorig jaar is een plant van me getopt geweest door een slak :p

    Ik heb er een korte buis rondgezet, en wat opgevuld met grond.
    Is dat beter? ik bedoel word de oorspronkelijke stam dan wortel?

    2014-05-13 17.02.27.jpg2014-05-31 10.58.29.jpg2014-06-14 13.33.23.jpg2014-06-15 18.59.28.jpg morgen update!

    Royal Dwarf:
    ik ga morgen een foto plaatsen van ze.
    Heb ze nu al overgepot in andere grotere pot, de wortels waren helemaal verspreid en de pot was veel te nat wegens al dat onweer

    Laatste foto is van 11 juni PRACHTIGE indica
    2014-06-01 11.27.13.jpg2014-06-11 10.53.46.jpg

    Dit zijn de critical mass en northern light!
    5 juni----------------------------------->11 juni critical-----northern (net water gekregen)

    2014-06-01 11.24.41.jpg2014-06-04 18.31.57.jpg 2014-06-11 10.53.09.jpg 2014-06-11 10.53.53.jpg

    Autoflower Toppen
    Ik heb op verschillende posts gelezen dat autoflowers toppen slechte zaak is, en sommige net zeggen uit ervaring dat het je opbrengst echt verdubbelt.

    Miss was dat omdat ze indoor zaten: beter en langer licht dat ze dan sneller herstelden?
    Want autoflower mag je op 18/6 laten staan zeker? :p
    Ik ben van plan de Norhern Light te toppen omdat ze toch een anderhalve meter word. (max 160cm)
    Ze verliest tijd door stress maar ik dacht dat ze dan zo kleiner word maar wel 2 hoofdtoppen

    Verbeter me als ik fout ben en help me met de keuze
    Ik wil graag bijleren!

    Toppen mag pas na de 2-3de node toch?

    Bedankt!
    Last edited by lucasvda; 16 June 2014, 01:30.
    Autoflower kweek 2014

    Belgische wietroker

    #2
    Re: Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

    gaat lekker daar!!
    succes man, komt allemaal goed
    autoflowers kunnen idd op 18/6 zelfs meer
    groetjess

    edit: ik denk niet dat je met autoflowers toppen je opbrengst zal verdubbelen of zelfs aanzienlijk vergroten, maar het kan zeker andere voordelen met zich mee brengen
    het verschilt per soortje heel erg of ze geschikt is om te toppen
    de grotere/meer sativa autoflowers zullen normaal gesproken beter te toppen zijn dan kleinere/indica autoflowers
    Last edited by poepzak200; 16 June 2014, 12:28.
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

      Bedankt,

      Ik denk dat ik het dan zo ga laten en niet toppen, de northern lights zijn indicas, miss met de ak's dat ik heb liggen? kweet het nog niet

      Nu de fotos waren toch al van eventjes geleden:

      De file uploader werkt niet fatsoenlijk, ik kan niet op bestanden selecteren drukken... miss is het omdat ik op chrome werk?
      Beetje ambetant om meerdere fotos toe te voegen

      De royal dwarf vind ik echt een perfect plantje.... ))

      2014-06-16 13.29.04.jpg2014-06-16 13.29.11.jpg

      Ak volledig:

      2014-06-16 13.29.59.jpg
      Autoflower kweek 2014

      Belgische wietroker

      Comment


        #4
        Re: Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

        Zoals poepzak zegt, soortje per soortje bekijken, maar ik zou toppen toch aanraden.

        Heb ook die NL (en AK) van RQS en heb die getopt, ze staat vandaag op dag 109 en volgend weekend gaat ze normaal om...
        Je kan het volgen in m'n verslag: the Autofiles

        Je kweekkalender is idd wel wat krap denk ik, voorbloei niet vergeten...
        Die Royal Dwarf is idd een mooi plantje , ziet er goed uit.
        Succes nog.
        Last edited by JacktheBass; 16 June 2014, 14:40.
        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
        Jack Herer in scrog
        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

        Comment


          #5
          Re: Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

          Ja de Royal dwarf stond nog in voorbloei toen ik het noteerde, dus paar dagjes later rekenen?
          Ja seg maakt ook weer niet, ik heb een microscoopje dus kan het aan de haartjes zien, maar leuk om het ongeveer te 'voorspellen'

          Mmh, Die NL ziet er prachtig uit!
          Ben benieuwd naar eindresultaat! Die kleuren!!
          Je hebt me helemaal overtuigd om de NL te toppen!

          ff vraagje, de Royal Dwarf zijn haartjes beginnen al wat bruin aan de puntjes te worden, is dat nog niet wat te vroeg?
          Last edited by lucasvda; 16 June 2014, 16:50.
          Autoflower kweek 2014

          Belgische wietroker

          Comment


            #6
            Re: Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

            Binnen een paar weken kan ik zeggen hoe ze smaakt
            Om die bruine haartjes moet je eigenlijk niet kijken, die worden al vroeg bruin, het zijn de trichomes die tellen.
            Even kijken met een microscoop, als de trichs milky zijn beginnen spoelen.
            Bloeitijden zijn een goede indicatie, maar het kan toch al snel een week of meer afwijken...
            Grtz
            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

            Comment


              #7
              Re: Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

              Oh oke, ik verschoot ervan inneens superveel bruine haartjes haha
              Spoelen voor zo ver ik het begrijp, zoveel water geven als maar kan, dat alle voedingstoffen weg worden gespoeld moetk daarna geen water meer geven tot ze klaar zijn?


              Nu hindu kush van de grootouders van maat van me
              Autoflower kweek 2014

              Belgische wietroker

              Comment


                #8
                Re: Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

                Spoelen betekend dat je gewoon water geeft zoals je altijd doet, maar zonder voeding.
                Dat doe je de laatste twee weken.

                Je gaat ze dus niet verzuipen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

                  haha gelukkig zeg je me dat nu al

                  Thanks!
                  Autoflower kweek 2014

                  Belgische wietroker

                  Comment


                    #10
                    Re: Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

                    ik ben erg benieuwd naar je northern light vind dit namelijk zelf een mooie plant op zich dus ik hoop dat je nog af en toe een update geeft hoe je plantjes er uit zien

                    Comment


                      #11
                      Re: Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

                      Ja hoor man!

                      Ik probeer wekelijks up te daten!

                      de NL is nu wel nog kleintjes en staat bij een maat, hij groeit wel echt snel en naartschijnt komt daar veel vanaf 7
                      Ik ga een van dees eens langs voor wat mee te helpen te overpotten en dan trek ik inneens een foto!

                      Momenteel staat enkel de ak auto en de royal dwarf, alletwee mooi in bloei.

                      Royal dwarf, 38 dagen oud en 13 dagen in bloei als dat nog 5 weken gaat duren gaat dat een mooie oogst worden

                      2014-06-23 11.48.01.jpg2014-06-23 11.48.27.jpg2014-06-23 11.50.30.jpg

                      Ak auto, heeft een enorm speciaal geurtje, de geur heeft iets af van pis
                      2014-06-23 11.49.08.jpg2014-06-23 11.48.59.jpg
                      Autoflower kweek 2014

                      Belgische wietroker

                      Comment


                        #12
                        Re: Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

                        mijn auto ak is nooit uitgekomen ( was een gratis zaadje) en de geur iets van pis das wel wat minder vind ik xD

                        Comment


                          #13
                          Re: Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

                          ik was 2 weken weg, mijn broer heeft voor de planten verzorgt..
                          De ak is op 2 dagen tijd volledig onder toprot geraakt ik heb 8gr nat geplukt... echt klote..

                          De er staan nu wel 2 nieuw ak47 klaar! Ze staan wel bij een maat!


                          De royal dwarf had een beetje toprot heb een paar takken al geoogst, de rest echt goed nagekeken en de volgende 3 dagen verwachten we PRACHTIG weer dus ik ga het riskeren om ze verder te laten bloeien, maar ik controleer wel meerdere keren per dag op toprot vanaf nu!!
                          2014-07-15 17.21.08.jpg2014-07-15 17.21.12.jpg2014-07-15 17.21.16.jpg2014-07-15 17.21.22.jpg

                          Het is echt een brede mooie plant, ben echt tevreden!
                          Autoflower kweek 2014

                          Belgische wietroker

                          Comment


                            #14
                            Re: Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

                            Die geur van pis heb ik inderdaad ook al!! ik snap niet hoe dit kan

                            Comment


                              #15
                              Re: Autoflower kweekverslag Royal ak, Northern Light, Critical, Royal Dwarf

                              Hoe is het verder gelopen met je planten? Ben erg benieuwd naar je avontuur met je special queens
                              I'm high, but I'm grounded.

                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                              Comment

                              Bezig...
                              X