Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buitenkweek in een tentje, 100% natuurlijk. 2 Onbekenden en 1 white widow autof.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste buitenkweek in een tentje, 100% natuurlijk. 2 Onbekenden en 1 white widow autof.

    Korting op 420shop
    DSC02348.jpgDSC02347.jpgDSC02349.jpgDSC02350.jpgDSC02351.jpgDSC02352.jpgDSC02353.jpg

    Dan 1 White widow autoflower

    DSC02354.jpg

    Deze foto's zijn net getrokken met een camera, hierboven met mijn GSM.

    De dames
    IMAG0209.jpgIMAG0210.jpgIMAG0211.jpgIMAG0212.jpgIMAG0213.jpg

    Ik kweek op mijn terras. Er staan roma tomaten, kerstomaten, paprika's, pepers, aubergines en broccoli's.
    Ik ga voor 100% natuurlijk. Mest stoffen die ik gebruik zijn dus niet het optimale maar ik doe men best.
    Veel plaats heb ik niet maar ik doe het met wat ik heb

    Ik zette al lieveheerenbeestjes uit, works like a charm. Maar de nazaten van deze lieve dametjes waren gedrochten en werden lieveheerenbeestjes zonder vleugels . Wil je de natuur helpen, krijg je dat

    Verder zijn alle opmerking over men plantjes welkom. Zelf vind ik ze wel inorde , soms hangen de blaadjes wat maar dat is altijd s'avonds, gok door dat ik mijn tentje niet meer toe doe, omwille van de vochtigheid.
    Soms verkleuren de onderste blaadjes naar geel, maar dit zijn de begin blaadjes, dus dit is volgens de tips/trickes normaal.

    Verder shoot

    #2
    Re: Eerste buitenkweek in een tentje, 100% natuurlijk. 2 Onbekenden en 1 white widow autof

    mooie plantjes man!
    dat je blaadjes savonds hangen is meer dan normaal! doen ze allemaal een beetje, al weet ik niet precies hoe dat komt :p
    wat geef je precies van voeding?

    lievenheersbeestjes zonder vleugels :o achja dan vliegen ze niet naar een andere tent

    Grtz Gdog
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

    Comment


      #3
      Re: Eerste buitenkweek in een tentje, 100% natuurlijk. 2 Onbekenden en 1 white widow autof

      Ik zette al lieveheerenbeestjes uit, works like a charm. Maar de nazaten van deze lieve dametjes waren gedrochten en werden lieveheerenbeestjes zonder vleugels . Wil je de natuur helpen, krijg je dat
      ghehehehehe, lol

      de larves van lieveheersbeestjes zijn nog veel vraatzuchtiger dan de volwasse kever, dus die gedrochten heb je graag op je plant.

      Comment


        #4
        Re: Eerste buitenkweek in een tentje, 100% natuurlijk. 2 Onbekenden en 1 white widow autof

        whaha zonder vleugels... vet man, mutanten dus!

        Comment


          #5
          Re: Eerste buitenkweek in een tentje, 100% natuurlijk. 2 Onbekenden en 1 white widow autof

          geen mutant hoor, das dus gewoon de larve. leuke is dat de larve al de zelfde hoeveelheid stippen draagt dan de uiteindelijke kever..

          Comment


            #6
            Re: Eerste buitenkweek in een tentje, 100% natuurlijk. 2 Onbekenden en 1 white widow autof

            dat waren kevers ... ik kocht 50 larven om te beginnen. Heb ze zien groeien, zal de net verpopte vorm zijn


            Ik spotte net een 5tal banaantjes op men plant, zijn dit banaantjes en zal ik ze verwijderen?

            DSC02355.jpgDSC02356.jpgDSC02357.jpgDSC02358.jpg

            De pincet ligt klaar

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Na wat verder onderzoek heb ik ze maar verwijderd. Weg is weg ...

            Comment


              #7
              Re: Eerste buitenkweek in een tentje, 100% natuurlijk. 2 Onbekenden en 1 white widow autof

              Een week na het verwijderen van de banaantjes met pincet, de dames. Ze hebben net water gekregen

              DSC02393.jpgDSC02394.jpgDSC02395.jpgDSC02396.jpgDSC02397.jpgDSC02398.jpgDSC02399.jpg

              Naast dames zijn er ook versnaperingen

              DSC02387.jpgDSC02388.jpgDSC02389.jpgDSC02390.jpgDSC02391.jpgDSC02392.jpgDSC02392.jpg


              De white widow autoflower groeit als een kool ... is al meer dan verdubbelt, als het niet meer is!

              Comment

              Bezig...
              X