Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

    Korting op 420shop
    In het kader van de bezuiningen en het feit dat ik wel is zelf wilde kijken hoe dat gaat met kweken heb ik dit jaar besloten om zelf aan de kweek te gaan. Samen met een tijdelijke loge die ik had hebben we 5 feminized AK 47 zaadjes van wietzaadjes.nl besteld en hebben deze laten ontkiemen door een maatje van me die wel wat kaas heeft gegeten van kweken op een wat grotere schaal.

    Op 20 april is het ontkiem proces gestart en een week later hadden we 4 kleine plantjes in 1 liter potjes om hun eerste groei door te maken, het 5de zaadje is helaas nooit ontkiemt en is dus de prullenbak ingegaan. Aangezien het spul sneller groeide dan voorzien hebben we ze rond 10 mei in wat grotere schoenen van ongeveer 5 liter gezet, ze waren hier zichtbaar blij mee want binnen no time waren ze die ook weer ontgroeid en rond de 28ste mei toen 2 van de 4 dames verhuisden naar de nieuwe woning van m'n loge heb ik ze overgezet naar 10 liter emmers en sindsdien zijn ze weer verdubbeld in zowel hoogte als breedte. De 2 dames die verhuisd zijn lopen wel wat achter inmiddels op de 2 die ik nog heb, dit door het niet overpotten, en misschien ook wel het wat minder aandacht krijgen door het hebben van andere prio's zoals klussen etc, ik heb ze iig de 14de alsnog overgezet voor hem en staan nu in 18 liter potten.


    25614010.jpg25614009.jpg25614008.jpg

    Dit is hoe ze er nu bij staan en morgen krijgen ze nieuwe schoenen en haal ik wat andere spullen, maar dat post ik wel in een update, wilde iig ff een begin met dit verslag maken voordat het geen zin meer heeft

    gr Shameless
    Last edited by Shameless; 25 June 2014, 20:56.

    #2
    Re: M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

    Zien er mooie plantjes uit! (zeg maar planten) Ben benieuwd wat voor toppen erop gaan komen te staan! ga je zeker volgen!

    Comment


      #3
      Re: M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

      Mooie planten.
      Zolang je blijft overpotten naar grotere potten blijven ze wel groeien.

      Kiloknallen !
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

        Thx lomme en QnQ, whehe kiloknallen, ik zeg je heel eerlijk, toen we die zaadjes uitzochten stond bij deze een foto met een plant die wel een kerstboom leek, maar dat was dus allemaal toppen, en zo hebben we besloten dit zaad te kopen (en omdat er bij stond dat het een prima plant voor beginners is)

        Maar goed, ff een update dan maar, ben donderdag naar een growshop geweest met een maatje van me en heb wat spullen ingeslagen.
        Zo heb ik 50 liter lightmix van Plagron gehaald en 2 30 liter potten om de dames nog 1 keer over te verhuizen. Verder heb ik wat spullen gekocht om de groei wat te bevorderen aangezien ik tot nog toe puur met water heb gewerkt en toch wel nieuwsgierig werd hoeveel ik uit die 2 planten kan halen als ik er alles aan doe qua voeding etc.
        26614013.jpg

        De dames in hun nieuwe schoeisel
        26614015.jpg26614014.jpg

        Zoals ze er vandaag bij staan, hopelijk gaat de zon straks nog ff schijnen
        28614018.jpg28614019.jpg

        Dat was het weer even, fijn weekend en heerlijke dampers toegewenst

        gr Shameless

        Comment


          #5
          Re: M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

          mooie dames hoor.

          doe zo verder
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #6
            Re: M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

            Mooie dames,
            en als dit echt je 1e kweek is doe je het heel erg goed,

            de canna lijn is een fijne lijn om mee te werken en ook een goedde,

            keep up the good work,
            staff

            Comment


              #7
              Re: M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

              Thx thugz en stafford, dit is echt m'n eerste kweek, al heb ik in m'n leven wel de nodige kweken gezien bij andere mensen, zowel binnen als buiten en van zeer amateuristisch tot zwaar professioneel. Verder heb ik de laatste 2 maanden heel veel gelezen in bijna alle kweekverslagen die hier gepost zijn, zo leerde ik van een post van den schimmige in een ander verslag bijv. dat m'n planten al 5 weken eerder fulltime buiten hadden moeten staan en zo zijn er nog tig voorbeelden, had nooit verwacht dat het er hier zo gemoedelijk aan zou gaan m.b.t. advies en het delen van tips om een zo goed mogelijke oogst te krijgen

              FF een update dan maar, de dames zijn weer aan het groeien en ongeveer 10 centimeter de hoogte ingegaan sinds ze donderdag zijn overgepot. Zag wel een paar bladeren aan de onderkant die door de stress wat rare verschijnselen hebben, maar die zullen wel afgestoten worden gok ik dan, laat ze voorlopig nog even hangen n.a.v. wat ik iemand in een ander verslag als advies zag geven m.b.t. echt gare bladeren.

              dan even wat foto's als laatste:
              1714031.jpg1714032.jpg

              Shameless
              Last edited by Shameless; 1 July 2014, 12:04.

              Comment


                #8
                Re: M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

                waauw dat gaat goed!!!! welke grond staan ze op?
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #9
                  Re: M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

                  Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
                  waauw dat gaat goed!!!! welke grond staan ze op?
                  Hey poepzak, thx, ze stonden eerst op van die huis tuin en keukengrond die je bij de supermarkt haalt, die zit nog steeds tussen de wortels want had geen idee hoe ik dat weg moest halen, maar de potten zijn nu aangevuld met lightmix, was 1 van de vele foutjes die ik gemaakt hebt, vind het gewoon dom van mezelf dat ik voor die paar eurootjes moeilijk deed Maar goed, wat geleerd voor de volgende keer.

                  Comment


                    #10
                    Re: M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

                    Waarom dom? Ik begon mijn eerste kweekjes op grond van de intratuin (wel exclusief) en hun bio voeding voor de moestuin. Ging eerlijk gezegd zonder problemen!
                    Ik zou me niet schamen, zeker niet voor een 1e kweek, lekker experimenteren en ervaring opdoen. Je bent in ieder geval niet zo'n kweker die advies voor grote potten opvolgt om vervolgens de potten maar half te vullen
                    Ik ben zelf wel wat eigenwijs altijd als ik aan iets nieuws begin ga ik het eerst doen en achteraf of pas als er een echt probleem is informatie inwinnen. Ik bedoel het zijn planten, hoe moeilijk kan het zijn.
                    Je heet notabene SHAMELESS

                    Comment


                      #11
                      Re: M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

                      whaha balkonanas, is ook weer zo, maar jah, als je hier een paar weken zit te lezen dan wil je het toch goed doen, ik wel iig en dat van die potten vullen had ik ook ergens anders gelezen hoor

                      Comment


                        #12
                        Re: M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

                        Nou shameles,ik kan je wel vertellen,dat ik geen buitenkweker ben,ik kweek alleen binnen,maar ze zien er top uit hoor.MIJN eerste keer had ik een plantje onder een spaarlamp,mijn opbrengst was mischien een paar gram.
                        Maar ik had het virus te pakken.
                        Dus ga vooral zo door experimenteer vooral door en een goede oogst volgt vanzelf.

                        Comment


                          #13
                          Re: M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

                          Thx tuinbroek en ik heb dat virus zeker te pakken, vind het gewoon leuk om die plantjes te zien groeien enzo terwijl vroeger planten bij mij meestal bij voorbaat ten dode ware opgeschreven
                          Ik neem ook elke dag 3 fototjes zodat ik hopelijk aan het eind een mooi overzicht van het hele proces heb, dan ook nog maar ff de foto's van vanochtend erbij

                          2714038.jpg2714037.jpg2714039.jpg

                          Shameless

                          Comment


                            #14
                            Re: M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

                            Even een update dan maar, ze groeien als kool, begin me langzaam zorgen te maken hoe groot de dames denken te worden

                            de foto's

                            4714019.jpg4714018.jpg4714017.jpg

                            fijn weekend iedereen

                            Shameless

                            Comment


                              #15
                              Re: M'n eerste kweek ooit 2 fem. AK 47 op balkon

                              Mooi man! Er zijn wat technieken voor beheersing.
                              Maar ach... je bent toch shameless . succes en fijn weekend ook!

                              Comment

                              Bezig...
                              X