Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Alles in een glazen pot gestoken nu
Het is een 8gram droog geworden van beide planten,ik ga wel nog een cake maken van het knipafval.
[ATTACH=CONFIG]242064[/ATTACH]
Voila bij deze is ook mijn kweekverhaal gedaan
Ik wil even iedereen bedanken dat mij heeft geholpen,vond het echt een zalig werkje deze plant.
Zonder jullie was het zeker niet gelukt. Ik ga nu nog een jaartje wat meelezen en volgend jaar zien jullie mij zeker terug !
Volgende keer natuurlijk wel wat beter & meer
Grtz Bossman
Mooi verslagje geworden man!
Volgend jaar zou ik als ik jou was kijken voor een 60 day wonder ik heb deze tevroeg geoogst en nog 15gr droog van gehaald!
Of lekker groot gaan voor een thinkdifferent autoflower die ligt nu te drogen en ik verwacht zo een 100gr droog
Alles in een glazen pot gestoken nu
Het is een 8gram droog geworden van beide planten,ik ga wel nog een cake maken van het knipafval.
WP_20140923_007[1].jpg
Voila bij deze is ook mijn kweekverhaal gedaan
Ik wil even iedereen bedanken dat mij heeft geholpen,vond het echt een zalig werkje deze plant.
Zonder jullie was het zeker niet gelukt. Ik ga nu nog een jaartje wat meelezen en volgend jaar zien jullie mij zeker terug !
Volgende keer natuurlijk wel wat beter & meer
Grtz Bossman
Had een kropje wat sneller gedroogd,smaak wordt wel nog beter met het drogen maar man.
Lang niet meer zo stoned geweest eigenlijk. Hij plakt je recht tegen je zetel
Ik dacht dat als je de plant in z'n geheel laat drogen dat het nog ''denkt'' te leven. En uit alle wanhoop de suikers naar de bloemen brengt. En dit is natuurlijk nog beter.
Leave a comment: