Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste buitenkweek poging

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste buitenkweek poging

    Korting op 420shop
    hallo,ik ben eindelijk gestart met men buitenkweekje.ik heb absoluut geen groene vingers,dus ik hoop dit verhaal tot een goeie einde te kunnen brengen.ik heb 2weken geleden 3super skunk zaadjes ontkiemd en die beginnen stilletjes aan uit te komen(zie foto).ervoor had ik al zaadjes ontkiemd,maar had dan all-mix gebruikt van biobizz,maar zaadjes kwamen niet uit,dus heb ik nu gewoon potgrond gemengd met beetje all-mix en het lukt!!!! ik ga werken met biobizz produkten.kan er mie iemand vertellen wanneer ik root juice mag toevoegen???ik zal proberen iedere week een verslagje uit te brengen,o ja,ik ga niet in volle grond steken,maar in potten.alle info is welkom tot binnenkortDSC00619.jpgDSC00620.jpg

    #2
    Re: eerste buitenkweek poging

    Staat dat van die root juice niet gewoon op de verpakking?? Verder succes!

    Comment


      #3
      Re: eerste buitenkweek poging

      hoi,nee stond niks op verpakking,maar wel boekje(in het engels)versta nie alles,tis een wortel stimulans,dus heb ik ze daarjuist elk 1ml gegeven.we zien wel

      Comment


        #4
        Re: eerste buitenkweek poging

        Lijken wel erg te strekken. Waar staan deze ergens?

        Probeer ze een plekje te geven met wat meer zon, maar zie ook dat ze niet uitgedroogd geraken .
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #5
          Re: eerste buitenkweek poging

          hallo Modest,ik heb ze nu verpot en buiten gezet,want zoals je zei,waren ze aan het strekken.nu hopen dat het goe komt

          Comment


            #6
            Re: eerste buitenkweek poging

            hallo,we zijn nu al 8weken later en de 3plantjes doen het goed.doordat ik wat gesukkeld heb in het begin,zijn ze niet super groot,maar ze groeien en zien er goed uit.het zijn super skunks;ik werk met bio bizz en volg de schema.ik heb ook 1autoflower die aan het bloeien is,wel heel kleine plant,maar ben toch blij,want dit was mijn eerste poging en de plantjes zien er gewoon goed uit.niks last van beestjes of ziektes.hier volgen enke20140831_101031.jpg20140831_101019.jpgle fotos20140831_100958.jpg20140831_101040.jpg20140831_101016.jpg
            Attached Files

            Comment

            Bezig...
            X