Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x RQ Special Kush #1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 x RQ Special Kush #1

    Korting op 420shop
    Beste JD-ers,

    Hierbij ff een kort kweekverslagje van Royal Queen Special Kush.

    4 vd 5 zaadjes zijn uitgekomen (waarvan 2 met moeite). De eerste 2 staan sinds de laatste dagen van mei buiten en de andere zijn achtereenvolgend een paar weken later naar buiten gegaan. Ik heb geen foto's van het ontkiemen maar ze stonden gewoon op stekaarde onder TL coolwhite in kleine potjes in een kweekbak. 2 vd 4 zaadjes wilden op deze manier niet kiemen dus die heb ik met een kiembakje van Dutchheadshop toch weten te laten kiemen en die zijn naderhand alsnog gaan groeien op dezelfde manier als de eerste 2. 1 zaadje deed op beide manieren weinig .

    Planten staan in 11 liter potten naar ik meen op 1/3 cocos 2/3 potgrond die is aangevuld met wat kalk, NPK en Vinassekali. Ik heb me niet super verdiept in de beste grondsamenstellling e.d. Wil vooral de natuur zijn gang laten gaan hoewel dat moeiljk is met potgrond omdat er niet voor een heel seizoen voeding in zit vandaar dat ik de grond wat probeer te verrijken.

    Ik geef alleen water (gewoon kraan) als ze echt gortdroog staan en ik verwijder af en toe bladmineerders (irritant).

    Zelf ben ik geen echt roker maar hou wel van een toetertje op z'n tijd en vind het leuk die plantjes te zien gaan.

    Gr.




    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Hier nog even wat foto's. Lukte in het vorige bericht niet goed. Hopelijk nu wel!

    IMG_0138.jpgIMG_0141.jpgIMG_0140.jpgIMG_0142.jpg
    Last edited by Maniac; 14 July 2014, 13:39.

    #2
    Re: 4 x RQ Special Kush #1

    Even een korte update... De 2 wat grotere planten hebben even stilgestaan. Ik heb de potten van die planten van onderuit nog iets verder aangevuld met potgrond en wat extra voeding aangezien ze de onderste bladeren ook al leeg aan het trekken waren.

    Ze gaan sinds een paar dagen wel weer lekker ( heb ze een paar keer extreem droog laten staan omdat ik niet thuis was ).

    De kleintjes vangen meer regenwater op en hebben minder nodig dus die zijn wel lekker doorgegaan. Heb de een na kleinste wel wat kraanwater moeten geven en dat vond ze net als de twee grotere niet zo leuk. De bladeren vouwen naar binnen. Mogelijk komt dit vanwege de verkeerde zuurgraad van het water maar ik begin daar nog niet aan (afzuren).

    Dit was 'm weer even tot zover!

    Grtz. Geniet van het weertje!


    image.jpgimage.jpg

    Comment


      #3
      Re: 4 x RQ Special Kush #1

      Na het natte en winderige weer van de afgelopen weken staan ze er een stuk minder mooi bij maar ze trekken wel wat bij nu de zon er weer is....de grootste is zelfs meerdere keren omgewaaid....ik geef ze nu ook wat voeding bij het watergeven omdat ze zo geel zijn en de bloei zit er inmiddels in...
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: 4 x RQ Special Kush #1

        Knappe plantjes .

        Heb hier 3 stuks in de tuin staan, maar die zijn nog maar een maandje oud schat ik, en staan er eerder omdat ik gewoon nog iets wilde zien groeien .

        Veel succes!
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #5
          Re: 4 x RQ Special Kush #1

          Oh, ben best benieuwd hoe die van jou erbij staan!

          Comment


            #6
            Re: 4 x RQ Special Kush #1

            heb je ng updates? Van de oogst en een rookverslagje? Ik ben namelijk van plan deze volgend jaar ook te zetten
            I'm high, but I'm grounded.

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

            Comment


              #7
              Re: 4 x RQ Special Kush #1

              Ik denk dat je je planten beter een grotere schoen gegeven had. Deze lijken me wat klein, zeker omdat het geen autoflowers zijn. Maar wat staan ze mooi man
              I'm high, but I'm grounded.

              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

              Comment


                #8
                planter ik ga ze dit jaar ff wat beter doen....je kan me volgen in kweekverslagen buitenkweken.

                Comment

                Bezig...
                X