Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekverslag (lowyder #2)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste kweekverslag (lowyder #2)

    @thugz,@repchris. Bedankt voor het meelezen en reageren. Ik houd de trichiomen in de gaten, maar alles is nog milky. Zal de voeding nog aanhouden totdat ik amberkleurige trichs spot.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


      #17
      Eerste kweekverslag (lowyder #2)

      De eerste plant is 81 dagen geleden boven gekomen.
      Bloeidag 42 is bijna voorbij.
      Lv is eigenlijk constant te hoog 70-80 %, maar dat krijg met een k****-zomer als deze.
      Mbv blumats houd ik de gv nu tussen 150-170. Net wel weer doorloper gehad bij plant 3. Is nu weer 120. Nr 3 is zowieso de mooiste. Ze is na paar weken achterstand behoorlijk opgekomen. Wellicht ga ik deze voor de knip nog klieven. Een keer proberen, of niet toepassen op AF?
      De dames krijgen wat paarse puntjes. Kan dit door stress van het verplaatsen komen? Bij zon zet ik ze uit de kas en 's avonds gaan ze weer naar hun kas.
      Vandaag nog eens gekeken met de loep, ik heb amberkeurige trichomes gespot bij plant nr 1, dus ik ga over op water. Hopelijk dikken de toppen de komende weken nog beetje aan. Op deze manier haal ik er met moeite 15 gram per plant af. Over 2-2,5 week moeten ze om want daarna zit ik 2 weken in het buitenland. De kans dat ze te ver ontwikkelen is me dan te groot.
      Plant nr. 1:



      Plant nr. 2:



      Plant nr. 3:



      Groepsfoto:

      En dan heb ik nog een plantje in de ecogrower staan bij wijze van test.
      Mag nog wel even.
      Last edited by Duvel81; 31 August 2014, 15:47.

      Comment


        #18
        Re: Eerste kweekverslag (lowyder #2)

        ziet er mooi uit
        - Fast Bud
        - Royal Dwarf Auto
        - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

        Comment


          #19
          Re: Eerste kweekverslag (lowyder #2)

          Vandaag een grote rotte plek gevonden op plant nr2. Meteen omgehakt en geknipt. Hangt nu mbv ventilator te drogen.

          Ik schat dat 20% trichomen amber is.

          De andere 2 zullen nog een weekje blijven staan en gaan dan ook om.




          Ik hoop op een goeie nazomer. Ik heb nog 1 lr2 en 2 pineapple punch af staan. Zijn nu 3 weken uit het zaadje. Kan ze desnoods in een tentje afbloeien.

          Comment


            #20
            Eerste kweekverslag (lowyder #2)

            De plant in de ecogrower net in de kliko gegooid. Volledig weg aant rotten op 2 dagen tijd. De hoofdtop van nr 3 net verwijderd, ook aant rotten. Hopen dat nr 1 niet wordt aangetast.
            Rot van de ecogrower plant.

            Nr 3 zonder hoofdtop.
            Nr 1


            Denken jullie dat nr 3 ook beter om kan?

            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


              #21
              Re: Eerste kweekverslag (lowyder #2)

              Enkel nr 1 staat nog. Veel verloren aan de rot.
              Hopen dat de laatste niet wordt aangestoken.

              Comment


                #22
                Re: Eerste kweekverslag (lowyder #2)

                zonde van de rot, maar wel mooie planten je hebt die 3 nieuwe ook nog geplant zag ik? weet je al hoe je die gaat afbloeien? of zijn het autoflowers?
                https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                Comment


                  #23
                  Eerste kweekverslag (lowyder #2)

                  Zijn alle 3 AF's. Als het niet al te koud wordt, zet ik ze in een tentje in de schuur.
                  Zojuist de laatste geklieft. Weet niet of het veel uithaalt. Nog 6 dagen en dan gaat ze met 'de neus umhoeg'.
                  Ik heb jullie advies nodig.
                  De dames hebben nooit last gehad van rot en nu zijn er 3 ten onder gegaan. Ongeveer helft van 2 planten in kliko.

                  Wat is er veranderd de laatste dagen:
                  - planten hebben vorige week hele week buiten gestaan. Normaal zette ik ze 's nachts in hun tentje.
                  - ben vorige week begonnen met spoelen. De gehele voorliggende periode hebben ze onder ideale omstandigheden water gekregen (mbv blumats). In het begin een gv tussen 120 - 150. 160-180 tijdens bloei. Kan deze plotselinge verandering in watergift voor rot zorgen?
                  Zal ik haar in het tentje laten staan(eigenlijk veel te mooi weer voor).
                  Elke avond binnen zetten of haar lekker buiten laten staan?
                  Trichomen zijn voor kwart amber.
                  Wat zal ik doen met #1?
                  Last edited by Duvel81; 8 September 2014, 14:57.

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste kweekverslag (lowyder #2)

                    Vandaag nr 3 geknipt. Hangt naast nr 2 in de schuur. Beide planten hangen, zonder bladeren met gekliefde stam ondersteboven. Wellicht schiet er nog wat thc naar de toppen.
                    Gelukkig zit er geen rot meer in zover ik gezien heb. Toppen hadden dikker moeten zijn. Schat hooguit 10 gram per plant. Trichomen nr 2 gedeeltelijk amber.

                    Nr 3 volledig milky. Zal toch wel scherpe voedingssmaak aan zitten. Zijn maar 1 keer gespoeld. Eerst maar tijd in de weckpot.
                    Nr 1 is na het klieven volledig in de stress. Veel bladeren zijn opeens rood geworden.
                    Nu maar hopen dat deze plant mn moeite gaat belonen.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                      #25
                      Re: Eerste kweekverslag (lowyder #2)

                      Number ONE is down.
                      Snel nog laatste pica gemaakt:

                      Is grof geknipt en hang lekker te drogen.

                      Nr2 is fijner geknipt en redelijk droog. Slechts 5 gram. Grrrr. Kutrot, hadden potentie van 20-25 ps.
                      Heb kleintje ervan gedraaid, smaakt toch redelijk zacht. Totaal anders dan ik had verwacht.

                      Comment


                        #26
                        Re: Eerste kweekverslag (lowyder #2)

                        Gelijk m'n eerste cake gebakken


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                          #27
                          Re: Eerste kweekverslag (lowyder #2)

                          Wat jammer zeg van de rot desalniettemin ziet de wiet zelf er best goed uit en leuk taartje. Laat het je smaken!


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                          Comment


                            #28
                            Re: Eerste kweekverslag (lowyder #2)

                            Cake was goed gelukt. Wordt er alleen bijzonder sloom van. 48 gram knip'afval' samen met 250 gram ongezouten boter laten sudderen. Heb halve cake in de diepvries gelegd.
                            Schat dat nr 1 zo'n 15 gram gaat opleveren en nr 2 8-10 gr.
                            De smaak is goed, nu nog proberen paar maanden af te blijven. Gaat volgende week in weckpotten.
                            Heb nu nog 1 lr2 staan en 2 pp af's. Hopelijk blijft t zonnetje nog ff schijnen.

                            Comment


                              #29
                              Re: Eerste kweekverslag (lowyder #2)

                              Vandaag eindscore opgenomen. Net aan 20 gram van 3 planten. Wel lekker wietje. Niet al te veel, maar 1e keer verwachtte ik niet veel van.

                              Tijdens het knippen van nr 1 kwam ik nog zeker 4 gram aan rot tegen. Tevens 1 zaadje gevonden, meteen in de kliko ermee.
                              Laatste 3 (1 lr2; 2 pp's) zien er goed uit, hopen dat t zonnetje nog even aan blijft.

                              Comment

                              Bezig...
                              X