Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beroofd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beroofd

    Korting op 420shop
    Ben helaas vannacht beroofd van mijn autoflower Amnesia haze en Royal haze auto. Mss hebben ze me al een tijdje in de gaten gehouden. Want ben 1 week terug van vakantie. En zondag een maandag een mannetje er tussen uit gehaald en de dieven hebben mss gedacht dat het oogst tijd was omdat ze 1 plant miste. En vannacht toe geslagen. En weet wel dat het me echt heeft geraakt. Je groeit toch met liefde.
    Zou ik het noch halen met 2 auto's. Vanaf nu?
    Last edited by nimrod; 7 August 2014, 21:46.

    #2
    Re: Beroofd

    Erg jammer voor je.. diefstal valt niet goed te praten natuurlijk.. maar ze staan ook echt in de etalage.
    Volgende keer wat meer uit het zicht of zo.
    Baas in eigen brein.

    Comment


      #3
      Re: Beroofd

      echt balen voor je
      ben bang dat je het nu niet meer gaat redden

      Comment


        #4
        Re: Beroofd

        Wat een kloten streek is dat! Je kan proberen nog wat autoflowers neer te gooien maar dat zie ik zelf somber in.

        Comment


          #5
          Re: Beroofd

          dat is wel heel erg kut idd... maar idd je kan ipv buiten nog proberen 1tje binnen onder lampen te kweken, wellicht een kleine soort?
          naja heel veel succes en idd volgende kweek even de planten wat uit het zicht houden anders jatten die aso's ze gewoon weer weg
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

          Comment


            #6
            Re: Beroofd

            Tja je vraag er ook wel beetje om lijkt me iedereen ken zien waar je planten staan mensen zouden zelfs het adres kunnen achter halen.
            Kijk die auto voor je deur.
            Zet er nog maar snel 2
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Beroofd

              Mooie na zomer en je zit goed ! snel wezen dus !

              Comment


                #8
                Re: Beroofd

                punt 1: haal als je slimbent die foto weg want aan de hand van die foto kunnen veel mensen zien waar je woont die de buurt en de auto op de achtergrond herkennen!
                punt 2: als je alles zo open en bloot te kijk zet is het in mijn ogen vragen om aandacht van dieven/liefhebbers!
                punt 3: je kan nog 'n autoflowertje zaaien en eind oktober oogsten
                punt 4: houd alles beetje uit het oog en succes voor als je nog wat gaat zaaien
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: Beroofd

                  Balen maar niet onbegrijpelijk natuurlijk. Open en bloot en laag balkon maar als je snel zaait en even voor groeit onder de lamp dan moet je het nog wel redden. Mits een goede na zomer.... Succes!

                  Comment


                    #10
                    Re: Beroofd

                    Ik vind het echt een lage streek. Het is onbegrijpelijk dat we alles moeten beschermen en wegstoppen. Ze moeten gewoon van je spullen afblijven. Ik baal met je mee, stelletje boeven.
                    Desondanks denk ik dat als je nieuwe neerzet nu je ze waarschijnlijk ook kwijt gaat raken.

                    Comment


                      #11
                      Re: Beroofd

                      als je nieuwe neerzet nu je ze waarschijnlijk ook kwijt gaat raken
                      Balkonrand beveiligen........glasscherven?
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/36203-

                      Comment


                        #12
                        Re: Beroofd

                        Hoogspanningskabel over je hek spannen :eek:

                        Comment


                          #13
                          Het is idd niet de beste foto maar voor de planten stonden een bak met tomaten planten erin. Deze gecamoufleerde best goed. Balkon is op de eerste verdieping. Maar heb denk ik teveel vertouwen gehad na 4 kweken op het balkon. Mss moest het een keer gebeuren. Ga iig mijn best doen dat het niet weer gebeurd. Ik heb er toch weer 2 in de kiem gegooid. Ga ze denk wel voor groeien.
                          Last edited by nimrod; 7 August 2014, 21:45.

                          Comment


                            #14
                            Re: Beroofd

                            Oh wat balen zeg! succes en ik hoop op nog mooi weer voor je!

                            Comment


                              #15
                              Re: Beroofd

                              Dat mensen tegenwoordig niet meer van elkaars spullen af kunnen blijven

                              Comment

                              Bezig...
                              X