Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

    Ze staan al de gehele zomer buiten, en op de site staat dus misleidende info.
    Slechte zadenbank, m'n maat kreeg royal bluematic zaden in plaats van de bestelde royal kush.
    En O.G. kush waarvan er geen 1 uit kwam.
    Last edited by PyroNL; 17 August 2014, 00:25.

    Comment


      #17
      Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

      heb zelf nog niet veel slechts gehoord over RQS.
      ik denk dat als je een vriendelijk mailtje stuurt met alle info en mss een link naar dit verslag dat ze heel mss wel een vergoeding zullen geven!
      wel vreemd dat je dit bij RQS hebt...
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

      Comment


        #18
        Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

        Ja... balen man.
        Mailtje is gestuurd naar RQS.
        Last edited by PyroNL; 16 August 2014, 15:16.

        Comment


          #19
          Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

          RQS is kut.
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #20
            Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

            Een andere kameraad zijn Royal AK en Amnesia duren ook al veel te lang.
            Hij maakt straks zelf ff een topic aan.
            Last edited by PyroNL; 17 August 2014, 00:26.

            Comment


              #21
              Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

              Wat op de verpakking staat is een indicatie, dat kun je niet strikt volgen. Wat telt is wanneer de plant begint te bloeien, dan kan je voor deze NL nog zo'n 5-7 weken bloei tellen, neem 8 weken als je ze mooi wil laten rijpen.
              Heb die NL van RQS twee maal gezet dit jaar. Een ging om op dag 121 na 56 dagen zichtbare bloei, de andere vroegtijdig geoogst wegens toprot op dag 87 na 42 dagen zichtbare bloei.
              Als je zelf es wat info opzoekt omtrent je strain zal je heel wat te weten komen hoor, meer dan wat op de verpakking van RQS staat.

              Ik schat dat die van jou nu mss iets van 4weken in bloei is... dus nog wat geduld, persoonlijk vind ik dit een heel lekkere wiet. Is idd nog te vroeg om te beginnen spoelen. Ben je al met Green Sensation begonnen?

              Grtz
              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
              Jack Herer in scrog
              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

              Comment


                #22
                Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

                Ja ik geef al green sensation.
                Ze bloeien al langer dan je schatting maar blijkbaar is het niet goed doorgezet.
                Was er gister een beetje chagerijnig van maar ik moet nog maar wat meer geduld hebben

                Thnx

                Comment


                  #23
                  Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

                  Ziet er goed uit PyroNL.
                  Mijn ervaring is ook dat de bloeitijd veel langer kan zijn dan aangegeven op de site. Mijn eerste kweek duurde ook wel anderhalf keer zo lang als aangegeven. (Was bij een andere shop vandaan overigens). Kunnen ze natuurlijk niet op de dag exact voorspellen gok ik.

                  En ook: wow flinke struik heb je daar!

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

                    Bedankt man
                    Jaa ik zal gewoon nog een paar weken geduld moeten hebben,
                    maar dan hou is er waarschijnlijk wel een overheerlijk wietje aan over.
                    Hij rijkt al heerlijk

                    Ja die boom is flink gegroeit, en Purple power groeit ook nog door in de bloei... dus ik ben benieuwd hoe die boom er aan het eind uitziet :O
                    Ziet dadelijk de hele straat een paar toppen uit mijn achtertuin steken

                    Gr.

                    Comment


                      #25
                      Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

                      Hey Pyro!

                      Jij hebt hier ook een paar geweldige planten staan, vooral die Purple!
                      Wat een boom zeg Maar ik denk zelf ook wel dat ze nog langer mogen staan,
                      de indicaties op de verpakking is volgens mij bedoelt voor een iet wat geschikter
                      klimaat voor de plant, meer richting het sub-tropische.. Ik denk dat het daarom hier
                      veel langer duurt ivm het weer.. Gewoon goed in de gaten houden!

                      Maar wat ik mij afvraag.. Hoe kan het dat jij al toppen hebt? Heb je ze verduistert?
                      Ik zelf heb nog geen toppen...Ze staan al wel in de bloei had ik gezien.. Maar er staat
                      bij mij op de RQS verpakking dat de Super Queen tot eind September moet staan en de
                      White Widow tot eind Oktober.. En de Jack Herrer van Greenhouse Seeds is ook eind
                      September klaar, dat zou dus betekenen dat ze binnen ander halve maand volgroeide toppen
                      moet hebben die oogst klaar zijn?! Ik heb overigens geen enkel probleem gehad met RQS alles
                      was snel geleverd, het juiste was geleverd, en alle zaden zijn binnen 2 dagen uitgekomen.
                      'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

                      Comment


                        #26
                        Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

                        Hey Mindfulnesz, de plantjes met toppen zijn autoflowers, die schieten automatisch in de bloei.
                        Die horen ook veel sneller te gaan dan normale planten, vandaar dat ik er over zeurde

                        Mijn purple boom is ook nog geen topje te bekennen hoor!
                        Dus maak je niet druk
                        Vind hem veel te groot om te gaan verduisteren dus dat is geen optie.

                        Ik denk dat het zo zal moeten gaan ja, hopelijk gaan de normale planten ook snel eens bloeien!
                        Wij zullen laatbloeiers hebben

                        Gr. PyroNL

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Je hebt toch zelf ook autoflowers met toppen?
                        Ohh je dacht zeker dat aan mijn purple ook al toppen zaten..
                        Nee

                        Comment


                          #27
                          Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

                          Oorspronkelijk geplaatst door JacktheBass View Post
                          Wat op de verpakking staat is een indicatie, dat kun je niet strikt volgen. Wat telt is wanneer de plant begint te bloeien, dan kan je voor deze NL nog zo'n 5-7 weken bloei tellen, neem 8 weken als je ze mooi wil laten rijpen.
                          Ik schat dat die van jou nu mss iets van 4weken in bloei is... Grtz
                          ^Dit.

                          Onze info is een gemiddelde van de info die we van onze kwekers terug krijgen. ALs je in Nederland buiten kweekt duurd het altijd langer dan dat je in spanje buitenkweekt of binnen kweekt. De plant krijgt aanzienlijk minder zon en heeft daarom iets langer nodig om de nodig energie te verzamelen. (Pak een niet autoflower, zet het er 1 buiten en 1 binnen onder de lamp en zie het verschil in groei/bloei procces.

                          De NLA heeft in Nederland buiten toch wel 4-6 weken nodig voor hij begint met de bloei procces te starten. En ondanks zijn overheersende Indica karakter heeft de NLA langer nodig dan de meeste soorten om echt goed af te bloeien naar zijn volle potentie. (6 tot 9 weken) ligt erg aan het klimaat.

                          Oorspronkelijk geplaatst door PyroNL View Post
                          Ze staan al de gehele zomer buiten, en op de site staat dus misleidende info.
                          Slechte zadenbank, m'n maat kreeg royal bluematic zaden in plaats van de bestelde royal kush.
                          En O.G. kush waarvan er geen 1 uit kwam.
                          Onthoud goed dat het een natuur product is, onze cijfers zijn gemiddelde om de klanten een goede indicatie te geven wat ze kunnen verwachten zolang ze rekening houden met de verschillende maar belangrijke factoren (klimaat, timing, verzorging)

                          Als je vriend een verkeerdt pakje heeft ontvangen moet hij even een mailtje sturen naar onze helpdesk met zijn order nummer. ALs hij het verkeerde pakje terug stuur zullen we het juiste pakketje opsturen met wat extra zaden ter vergoeding.

                          http://www.royalqueenseeds.nl/conten...em-rapporteren
                          http://www.royalqueenseeds.nl/neem-contact-met-ons-op
                          https://www.facebook.com/RQSeeds

                          Comment


                            #28
                            Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

                            Kiek an, dat noem ik nog eens service, goed bezig!
                            'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

                            Comment


                              #29
                              Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

                              K heb t altijd gedaan via Wietzaadjes.nl
                              tot dusver geen problemen mee gehad!

                              Comment


                                #30
                                Re: Eerste buitenkweek, 2x NL Automatic (bijna klaar) 1x New Purple Power

                                Bedankt voor de info

                                Comment

                                Bezig...
                                X