Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

    Is inderdaad een bal, ik vrees dat wegplukken geen oplossing zal zijn :/
    >>> LR2 mini-kweekje<<<

    Comment


      Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

      Kan pas zondagavond wegplukken... lets hope for the best..

      Comment


        Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

        Ik heb zelf ook een bleu berry auto staan van wietzaadjes.nl. ik hoop niet dat dit ook een Herma wordt. Het is nog een jongplantje dus nog ff afwachten..

        Comment


          Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

          Ik help je hopen Hypnotized. Ziet er verder wel mooi uit, die beestjes zijn idd soort luizen volgens mij. Ik heb altijd wat waardplanten voor hen in een hoekje staan(waar ze het meest zitten), dan hoop ik dat ze wat daarblijven.
          Verder zet ik larven van lieveheerenbeestjes, die hier gelukkig ook veel zijn, op de planten die ik het liefst heb.

          Comment


            Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

            Thx tjaap, het hopen heeft geholpen want de ballen hadden nog geen banaantjes

            Wat ik wel raar vind is dat er pistels uit die ballen komen.. of is dit normaal bij herma? De rest van de blueberry maakt wel normale bloei aan behalve dus die 1e 4 die ik wegplukte en nu weer 4..
            Wil hem/haar echt niet wegdoen is echt heerlijk gegroeid het weekend. Als t ballen blijft aanmaken zet ik die guerilla neer ofzo...

            De ak gaat gewoon prima, groeit lekker, bloeit lekker, niks herma te zien.
            De pineapple chunk gaat beetje sloom maargoed tis bagger weer, komt wel..

            Dag 38 (ak/blueberry)
            Dag 7 (pineapple chunk)

            Ak:



            Blueberry:



            Pineapple chunk:



            Nog even over die blueberry herma!
            Hier de pistels uit ballen..



            Vind het maar raar.. iemand die hier meer over weet?

            Comment


              Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

              Ik denk gewoon stress.. Door kut weer van de afgelopen periode. De ene die er beter tegen kan dan de ander?

              Comment


                Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

                Ja t zal stress zijn, wat ook raar is want de ak heeft veel meer lichtvervuiling dam de blueberry..

                Maar ik bedoel dat normaal bij herma je ballen hebt en pistels, maar niet pistels uit ballen, denk ik iig.

                Comment


                  Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

                  Update [emoji322] [emoji322]

                  Heb net 2x 65L speciekuip gehaald
                  En nog wat zakken fleurella universele potgrond.

                  Had nog 30L pokon universeel en 20L compost over daar heb ik nog 85L fleurella universele potgrond bijgedaan en toen goed gemixed.

                  Toen maar eens begonnen met de speciekuipen klaar te maken.
                  Eerst heel wat gaten in de onderkant geboord;


                  Toen wat hydrokorrels op de bodem, had niet erg veel meer helaas dus t is maar een kleine laag maar hoop dat het werkt!


                  Heb de aarde er allemaal in gedaan, toen weer een buffer van zaai en stekgrond gemaakt met een 1L potje;


                  Zaadjes erin gedaan en wat water gegeven

                  Links is de Great white shark, rechts de Easy rider.
                  Nu weer even geduld hebben zullen vast snel boven komen

                  Comment


                    Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

                    Leuk dat je er weer twee achteraan doet. Van welke zaadleverancier is de Great White Shark en is het een autoflower?

                    Hier kriebelt het ook wel om er nog twee bij te zetten, maar ik heb maar plek voor 2. Misschien nog even wachten en dan met overlap proberen, de eerste maand gaat toch traag.

                    Ik heb (ook?) een GWS auto(van huismerk wiedzaadjes.nl), volgens de website vallen ze in een wat groter wordende categorie AF's, ben benieuwd. In die kuipen van jou in ieder geval genoeg potentie, succes!
                    Balkon-kweek 2015

                    Comment


                      Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

                      Beide auto's van huismerk wietzaadjes.nl, zelfde dus
                      Ik heb idd gezien dat die wat groter zouden moeten worden, hoop dat die in deze 65L toch wel 1-1,5m gaat worden

                      Comment


                        Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

                        Yes! Hypno doet ook mee met 65L kuipen!

                        Ben erg benieuwd naar de GWS

                        Comment


                          Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

                          Ja we gaan lekker groots
                          Beetje overkill voor AF maar wil er volgend jaar reg of fem in gaan zetten. Ben ook erg benieuwd!

                          Heb de ak en blueberry buiten de kas gezet en de speciekuipen erin, past net hahah.

                          De blueberry is behoorlijk aangevroten bij 1 blad, zag ook nog 4 slakken in mn kasje, wel op de grond maar snap niet wat die daar doen.. nog nooit op de pot gezien.



                          Lijkt me niet van een slak dit.
                          In de pot zitten nog steeds best veel vliegjes.. hoop dat ze nu een beetje weggaan omdat ze in de regen/wind staan. Ook die bladluizen zullen wel weggaan door de regen.

                          Comment


                            Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

                            Ben ik weer
                            Ze gaan lekker, goed weertje.. ze vermaken zich wel buiten het kasje
                            Heb nog wel wat ballen moeten wegplukken bij de blueberry maar de hoofdtoppen zijn vrouwelijk lijkt het.

                            Mn pineapple heeft het moeilijker helaas, 10 dagen oud en ziet er nog uit als op dag 2... iemand enig idee wat ik hier mee moet doen, alvast in volle grond zetten? (wel wat minder uren zon daar).

                            De GWS en easy rider laten nog even op zich wachten

                            Dag 41 (ak/blueberry)
                            Dag 10 (pineapple chunk)

                            Ak:




                            Is zo'n 55 cm hoog.

                            Blueberry:




                            Is zo'n 50cm hoog.

                            Pineapple chunk:


                            Gaat erg slecht voor 10 dagen...

                            EDIT:
                            Net ff bakje omgekeerd en eruit gepakt de wortel zit al tot onder dus ik zet dr gewoon in de volle grond dan zal t allemaal wel goedkomen
                            Last edited by Hypnotized; 23 June 2015, 09:18.

                            Comment


                              Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

                              Ziet er goed uit hypno! Gewoon buiten de serre houden want het is letterlijk een sauna. Morgen al helemaal lol. De pineapple gewoon in volle grond duwen nu het nog kan. Beetje omspitten en luchtig maken. Wat wormen erbij, huppa

                              komt zeker goed!

                              Comment


                                Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

                                Heb t nog ff uitgegraven voor ik dr erin zette ja
                                Kasje staan alleen de speciekuipen in, de ak en blueberry gaan er niet meer terug in het kasje stond vandaag lekker open idd en morgen zeker hahah.

                                Heb om de pineapple punch een stuk pvc met kopertape gezet tegen de slakken en een stuk gaas zodat onze katten er niet gaan graven en de vogels mn plantje niet stelen



                                Nu maar hopen dat die snel gaat groeien
                                Last edited by Hypnotized; 5 June 2015, 09:17.

                                Comment

                                Bezig...
                                X