Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ga deze zomer een autoflower kweekje doen in mn tuin, dit wordt mn 1e kweek dus zal nog wel eens met vraagjes komen ^^

    Ik heb zaadjes besteld en dat zijn de volgende geworden: Ak, Blueberry, Great white shark, Easy rider en de mazar***** Edit: mazar is dood en daarvoor in de plaats is de pineaplle chunk van barney's farm gekomen (geen autoflower).
    EDIT**** die is ook dood!

    Allen van het huismerk van wietzaadjes.nl, van elke soort 1 zaadje.

    Ik heb een klein folie kasje van 50x100x150 gekochte, kostte bijna niks dus dacht ff om te proberen, hier wil ik 2 plantjes in doen en de 3 andere erbuiten.



    Zo ziet t eruit, moet wel oppassen met de lv tijdens t bloeien las ik dus daarom hygrometer gekocht, alleen betwijfel ik de nauwkeurigheid, is een binnen en buiten meter en naast elkaar geven ze verschillende waarden.

    Maargoed als de lv te hoog is zet ik t kasje gewoon altijd open zodat ze beschermd van de regen zijn, of ik haal t kasje weg als die andere 3 t beter doen buiten.

    Nu heb ik nog een vraagje, in mn tuin groeien uit zichzelf brandnetels dus volgens mij zit t met de grond wel goed dan? Of moet ik nog aarde aanschaffen?

    En is t handig om bloeivoeding te kopen? En zo ja welke?

    Ik wil over weekje of 2 al beginnen met 2 zaadjes ontkiemen, als t weer een beetje goed is.
    Last edited by Hypnotized; 18 July 2015, 19:35.

    #2
    Re: Autoflower kweekverslag 2015

    Ben ook echt aan het twijfelen voor Blueberry te nemen
    - Fast Bud
    - Royal Dwarf Auto
    - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

    Comment


      #3
      Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

      Hey, Hypnotized

      Ik begin dit jaar ook voor het eerst met kweken en heb ook nog veel vragen!
      Je kunt denk ik beter wel bloeivoeding kopen, het kan iig nooit kwaad, ik heb Plagron:
      -Algabloom
      -Green sensation

      Ik ben benieuwd wat het gaat worden, en ga je daarom zeker volgen!

      Groeten,

      Thomas

      Comment


        #4
        Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

        Heyy,

        Leuk dat je mn verslagje volgt!
        Hoop dat je kweekje goed gaat, maak je er ook een verslagje van?

        Comment


          #5
          Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

          Vloeibare voeding is voor in potten.
          In de volle grond is het voldoende als je er een paar handen droge kippenmest(of korrels) doorheen spit of bijvoorbeeld NPK korrels of opwaarderen met een zak organisch spul.
          Ga eens bij een tuincentrum kijken wat ze hebben voor de volle grond.
          Met autoflowers heb je verder eigenlijk geen voeding nodig in de volle grond.
          Je begint wel erg vroeg.
          Succes.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

            Bedankt ga eens kijken van de week of ze wat hebben hier.

            Zo niet of te duur doe ik wel zonder.

            Ik begin pas als t mooi weer is hoor, half april 2 planten en half mei 3 zit ik aan te denken, ligt aan t weer in april.

            Comment


              #7
              Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

              Ja ik ga ook een verslagje maken, staat bij de guerrilla kweek.
              Helaas dat ik al vloeibare voeding heb gehaald haha. Ik zie wel wat het gaat doen.

              Groeten

              Comment


                #8
                Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

                Hey Hypnotized,

                Ik heb ook een tomatenkas gehaald, is wel iets groter. Heb leuke dingen gezien hiermee alleen moeten we wel op de LV gaan letten i.d.d.

                Is het een optie om een kleine fan erin te bouwen? een aantal pc fans ofzo. Al weet ik niet hoe je daar dan het beste stroom naartoe kan leggen.

                Ik ga je volgen!

                Comment


                  #9
                  Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

                  Leuk dat je ook meekijkt!

                  Ik zou gewoon verlengkabel pakken en er zo'n fan in zetten, zat daar ook al aan te denken.

                  http://www.heuts.nl/shop/ventilator-...FUTnwgodcYsAdQ

                  Comment


                    #10
                    Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

                    Heb hier nog wat zakken compost liggen, zou ik dit ook kunnen gebruiken?


                    Comment


                      #11
                      Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

                      Jazeker.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized View Post
                        Leuk dat je ook meekijkt!

                        Ik zou gewoon verlengkabel pakken en er zo'n fan in zetten, zat daar ook al aan te denken.

                        http://www.heuts.nl/shop/ventilator-...FUTnwgodcYsAdQ
                        Dat gaat toch nooit passen in een tomaten kasje?
                        Ik zou een viertal pc fans nemen. In elke hoek 1 monteren zodat je een circulerende luchtstroom hebt.
                        Spint..... de aids onder de wiet

                        Comment


                          #13
                          Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

                          Zo groot zijn die staande fans toch niet? 100cm hoog fzo

                          Zal eens kijken of ik dr 1 thuis heb.

                          @QnQ 10L per m2 doen of meer/minder? En gewoon door alle grond halen of de bovenlaag?

                          Comment


                            #14
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

                              Geen idee hoe ik dat moet zien haha, heb het al helemaal uitgegraven stonden eerst andere planten dus luchtig is t wel.

                              Comment

                              Bezig...
                              X