Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

    Als je genoeg Brinta eet heb je daar best kans op.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

      Hahaha!
      Baas in eigen brein.

      Comment


        Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

        Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
        Ik vroeg me af, als het straks echt 12-12 is, krijg ik dan een bloei spurt?

        Ze staat al in de ware bloei dus de "bloeischakelaar"staat al op aan. Er werd tijdens de nacht voldoende inactief phytochroom gemaakt om de schakelaar op bloeien aan te zetten. Ze heeft dus met 11:30/12:30 genoeg donker om voldoende kwantie- en kwalitatiet, inactief phythochroom aan te maken. De schakelaar kan niet meer aan staan dan aan. Aan is aan en uit is uit. Zoiets als meer aan of uiter dan uit bestaat niet. Dus neen je plant krijgt van meer donker geen extra bloeispurt. Omdat de daglengte nog kort zal ze minder netto fotosynthese over gaan hebben dus die bloemaanmaak vertragt zelfs nu de dagen korten
        Last edited by FlintStoned; 18 September 2015, 08:17.

        Comment


          Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

          oftewel licht is gewicht

          Comment


            Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

            Je en meer donker geeft geen harder bloeien maar minder hard. Helaas heb je wel het donker voor een bepaalde tijd nodig om ze in bloei te krijgen en te houden. Per strain verschild dit. Sommige straains (vroegbloeiers) gaan al met tien uur donker in bloei. Deze zou je binnen dan ook op 14 licht 10 donker kunnen doen. Buiten kan je mooi per strain zien hoeveel donker ze nodig hebben. Gebruik die kennis binnen.

            Verder is 730NM led el interessant voor buiten. Het verrode zorgt namelijk voor en snellere omzetting van actief naar inactief phythochroom. Hierdoor zou je dus als je na hps uit, of zon onde,r hier intensief kortstondig mee belicht, 2 uur kunnen afsnoepen van de benodigde donkeruren. De omzetting van actief naar inactief in het donker duurt namelijk 2 uur. Met verrood gaat dat een pak sneller. Na omzetting moet de plant dan nog 10 uur voldoende inactief phythochroom ervaren om in bloei te komen en te blijven Ook dit verschilt per strain.

            Buiten zou je dus in theorie door na zon onder ngog even intensief met verrood te belichten de planten veel vroeger in het buitenseizoen in bloei kunnen trekken.

            Last edited by FlintStoned; 18 September 2015, 11:14.

            Comment


              Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

              Thanks Flint, weer wat duidelijk.
              Baas in eigen brein.

              Comment


                Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

                zo scherpt de ervaring altijd het weten wat aan
                buiten bloei-indicator spelen er nog enkele andere factoren mee
                dat je enige extrapolatie kunt doen naar binnen toe, dat neem ik aan
                leuke info weer van je Flintstoned


                mooie toppen in aanbouw die je al laat zien
                die rooie is zo mooi
                jij ook succes ermee

                Comment


                  Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

                  Ja leren doe ik zeker hier
                  Thanks b2n. Mooi dik wordt ze ook, ik krijg dat helaas niet mooi op de foto. Heel benieuwd naar het effect van Red Escape. Die Citral is nu al vet.
                  Vandaag was de pot weer droog genoeg voor een halve liter per plant. De dikste 3 met green sensation. De andere 2 krijgen dat volgende week.
                  Baas in eigen brein.

                  Comment


                    Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

                    Klein stukje toprot op de 2e Citral. Flink stukje toprot diep binnenin een Red Escape top. Alles erboven er af. Gelukkig geen hoofdtop maar wel een mooie.
                    Dit was een door mij geknakte tak, dus waarschijnlijk eigen schuld, maar het weer is ook erg slecht natuurlijk.

                    Dit is het bruikbare wat ik ga drogen.


                    De top zit er nog aan


                    Echt hopen op drogere perioden.
                    Last edited by Eclecticon; 19 September 2015, 12:43.
                    Baas in eigen brein.

                    Comment


                      Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

                      Weer een flinke top moeten knippen van de Red Escape. Begin me zorgen te maken. De toppen zijn vrij dicht dus moeilijk te zien. Sticky as hell.
                      Baas in eigen brein.

                      Comment


                        Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

                        das bugger da je hebt moeten knippen

                        nice da het plekt als een gek


                        wel prachtig zonnetje vandaag

                        Comment


                          Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

                          Iets minder water geven.

                          Comment


                            Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

                            Oorspronkelijk geplaatst door B2N View Post
                            das bugger da je hebt moeten knippen

                            nice da het plekt als een gek


                            wel prachtig zonnetje vandaag
                            Mja ik ben er nu al blij mee hoor, vast goed te roken. Zal vanavond die eerste top van die foto FF testen
                            Baas in eigen brein.

                            Comment


                              Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

                              Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                              Iets minder water geven.
                              Ok, ik had vandaag al overgeslagen. Morgen ook maar FF dan
                              Baas in eigen brein.

                              Comment


                                Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

                                Gisteravond een zesde van de top die op mn hand lag gerookt. Prima wiet.. Focus op tekst was lastig, muziek juist niet. Net als met de Citral snap ik dr niks van. Ze moeten nog 3 weken. Ik weet wel dat als ik vandaag weer rot zie dat de Red Escape om gaat. Voor mij is goed goed genoeg. Dan ga je niet nog meer rot riskeren.
                                Liever een pot minder maar wel goed dan verrot.

                                Kruidig, intens. Gevoel vooral in hoofd, achter de slaap. Geen zwaar lichaam, tikkeltje droge mond. Geen standaard wiet geur, eerder hash achtig.
                                Baas in eigen brein.

                                Comment

                                Bezig...
                                X