Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Church + AutoMazar - By GreenHulk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

    Kan je de korrels niet wegscheppen en flink doorspoelen, zolang er groen is in de bladeren is er hoop !
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

      Pokon geven Bloom voeding geven je heb ze vermoord oho wa sonde
      Snel potten leeg halen vullen met nieuwe aard zaadje er in en bidden
      God was never on your side..

      Comment


        Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

        Waren minimaal aantal korrels die overigens al weggespoeld zijn, voeding hebben ze ook altijd kwart van wat er aangegeven staat gekregen.

        Comment


          Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

          Alle korrels er uit, flink wateren om door te spoelen, dan droog zetten en afwachten. Dikke kans dat je planten je qua veerkracht alsnog verbazen.

          Mijn ramp een paar weken terug
          WP_20150612_007.jpg
          Paar dagen later
          WP_20150616_001.jpg
          Nu
          WP_20150708_022.jpg
          Autoflowers 2016

          Comment


            Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

            Zo zien er weer top uit Luhoe!

            Comment


              Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

              Je planten nog niet afschrijven, schaar kan er over een aantal dagen ook nog wel in. Ik dacht ook FUUU**** kan ik weer opnieuw beginnen, en weer maanden extra wachten. Het had wel een andere oorzaak, maar ik zie op jou planten ook nog wel groene bladeren, een aantal bladeren gaat het niet redden, en het zal een paar gram schelen maar met een beetje mazzel en geduld zien ze er over een week een stuk beter uit. En voorlopig alleen water
              Autoflowers 2016

              Comment


                Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                Dus ik betwijfel of het wel aan "te weinig of te veel water" lag. Dit heb ik werkelijk waar nog nooit meegemaakt... Snap er geen fuck van..
                Dit is idd niet enkel over of onder wateren. Wat een vreemde verbrandingen . Lijkt alsof het vanuit de bladnerf naar de bladrand toe verbrand. Normaal gaat dat andersom bij een overvoeding. Zelf denk ik eens dat het ook niet enkel een over of onder voeding is.
                Een overmaat aan N leidt tot een snelle vegetatieve groei, met als gevolg lange smalle bladeren. Het gewas is relatief slap. Het jongste blad valt om. Een gewas met een N-overmaat is veel gevoeliger voor ziektes als erwinia en pseudomonas. Onder droge omstandigheden zal het ook sneller verbranding optreden.

                http://databank.groenkennisnet.nl/ps...kkenziekte.htm

                http://www.tuinbouw.nl/sites/default...n/00023782.pdf
                Last edited by FlintStoned; 11 July 2015, 18:11.

                Comment


                  Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                  Planten geflushed maar dat heeft ook niet geholpen. Ik zou gek zijn als ik zou liegen maar de planten zijn werkelijk waar met 40% gekrompen. alle bladeren vielen eraf en niets was meer groen.



                  Einde oefening dus.



                  Leerzaam? Jazeker! Pokon is letterlijk en figuurlijk GIF voor onze plantjes. Er zullen vast wel hier en daar mensen zijn die pokon positief ervaren maar ik en mijn buurman niet.


                  Buurman kweekt al jaren bomen in zijn tuin. Heeft nu hetzelfde probleem als ik had na het gebruik van wat pokon.



                  Voor de 1e keer kweken ging het lekker totdat ik dus deze troep ben gaan gebruiken ( ze hadden een beetje stikstof tekort ). En ja de 1e keer wil je natuurlijk alles uit de kan te halen om alles zo perfect mogelijk te doen voor je senioritas. Helaas heeft dit dus hun kop gekost.



                  Wat ik wel positief heb ervaren?



                  Batmix? Is geweldig spul! Ja het is zwaar bemest maar oh oh, wat gingen ze hard en lekker. Niets te klagen.

                  Bio Alga Grow box ? Werkt gewoon goed! Lekkere aanvulling. Vita race als bladspray vind ik matig. Krijg je bruine vlekken van in je blad ( is bekend en niets ergs volgens Plagron )

                  AutoMazar? Worden joekels in een 30L pot.

                  Church? Erg mooie planten. Kan er verder weinig over kwijt omdat ze nog volop aan het groeien waren.


                  Wat ik volgende keer anders ga doen?


                  Elke verpakking van pokon die ik vanaf nu tegenkom onderkotsen.
                  Minimaal 1 plant ( geen AF ) toppen.
                  Iets eerder beginnen met ontkiemen.
                  Vast nog wel iets wat ik nu vergeten ben.


                  Plantjes zijn vernietigd en is dus einde oefening.




                  Bij deze kan ik vertellen dat het kweek virus te pakken heb en dat dit nooit uit mijn aders verwijderd kan worden. Ik ben verliefd en zal kweken nooit opgeven. Elke tegenslag maakt me sterker en hongeriger naar meer.


                  Ondertussen is er een Church en een SuperBud aan het ontkiemen in volle grond. Ik ben zeker aan de late kant of zelfs te laat in het jaar om ze af te kunnen bloeien. Tenzij er geluk bestaat


                  Ik zal blijven posten beste leden.


                  GreenHulk

                  Comment


                    Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                    Dit is wel heel erg balen hulk!!!! Ze gingen zo lekker man ;(

                    Ik denk niet dat je pokom de schuld kan geven, ik werk gewoon met hun aarde en dat is prima..
                    Maar denk dat je wat te veel met voeding hebt zitten strooien, had ook best met 0 aam voeding gekunt!

                    Hoop dat die andere 2 nog wat lekkers opleveren man

                    Volgend jaar wat voorzichtiger zijn je ziet t bij mij zonder voeding lukt t prima!

                    Comment


                      Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                      Had ook pokon aarde ( stek aarde )

                      Ik denk dat als ik teveel voeding zou gebruiken dat er een zichtbaar probleem in een aantal dagen zou ontstaan en niet in 1 nacht. Zonder gekheid 1 nacht.

                      Buurman heeft hetzelfde gebruikt en heeft hetzelfde probleem. Deze buurman kweekt denk ik iets van 20 jaar ofzo en heeft bomen weten te kweken. Heb hem gevraagd of hij ook voeding heeft gebruikt in de tussentijd en zijn antwoord is nee. Dit is bij hem ook ontstaan na het gebruik van pokon korrels. Hij geeft aan dat dit echt de oorzaak is.

                      Zonder voeding lukt het zeker. Met voeding ook, als je maar gedoseerd geeft. En dan bedoel ik niet 50% minder van wat er aangegeven staat maar 70 tot 80%.

                      Comment


                        Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                        Misschien dat die korrels super veel voeding bevatten?

                        Comment


                          Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                          Viel redelijk mee, heb daarbij ook echt minimaal korrels gebruikt. niets eens de kwart van wat er gevraagd werd op de verpakking.

                          Comment


                            Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                            Ik denk ook dat het aan de pokon heeft gelegen. Misschien wel verkeerde verpakking. Zal eens googlen op problemen met Pokon.
                            Ik vind het echt zwaar klote Hulk!

                            Was het deze ?
                            https://www.pokon.nl/tuin/bodemanaly...-stikstofmest/

                            Staat bij pas op verbranding boven 25 C
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                              Batmix? Is geweldig spul! Ja het is zwaar bemest maar oh oh, wat gingen ze hard en lekker. Niets te klagen.
                              Badmix bevat langzaam vrijkomende meststoffen en best een boel stikstof rn Phosfor. Dat komt na een maand of 3 pas echt goed vrij. Ga je daar nogmaals opvoeden heb je geen enkele controle meer over de bodem EC
                              Last edited by FlintStoned; 14 July 2015, 17:17.

                              Comment


                                Re: The Church + AutoMazar - By GreenHulk

                                Jammer, ik hoopte voor je dat er nog wat zou herstellen. Helaas blijkt een pokonvergiftiging ernstiger dan uitdrogen. Gauw een paar AF`s in de grond, kun je als het een beetje meezit in november toch nog eigen kweek roken
                                Autoflowers 2016

                                Comment

                                Bezig...
                                X