Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Little Jack & Rasta (White Widow - Feminized - Autoflower) Start: 08-05-2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Little Jack & Rasta (White Widow - Feminized - Autoflower) Start: 08-05-2015

    Ziet er goed uit en zie inderdaad ook geen tekort, nu 11 weken oud ongeveer toch? Dat zal wel goed komen, als het zo doorgaat.

    Ter vergelijking hier een foto van mijn WW AF toen deze 11 weken plusminus een paar dagen oud was. Was al verder in de bloei en de tekorten waren goed zichtbaar^^.

    2015_WW#2_plusminus 11 weken.jpg

    Groet!
    Balkon-kweek 2015

    Comment


      #47
      Re: Little Jack & Rasta (White Widow - Feminized - Autoflower) Start: 08-05-2015

      Ik heb een vraagje. wat als ik little jack nu ga oogste. Is ze dsn nog te rokrn? waarom ik dit vraag. Kijk dan even naar het verslag van little g

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9000 met Tapatalk

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      20150805154202.jpg
      05-08-2015:
      Ik heb der afgeknipt omdat ik het helemaal niet meer vertrouw... Straks was deze ook weg en dat wou ik niet. Dan heb ik alles voor niks gedaan. Maar ze hangt nu hier in een droge en donkere kamer. Nu niet natuurlijk omdat ik een foto moest maken haha. Over een paar dagen laat ik meer weten. Vind het wel heel jammer dat dit is gebeurd... Mensen, ik ga er nog lekker eentje roken . Geniet van jullie dag.
      Last edited by appeljuice420; 7 August 2015, 16:25.
      Don't kill my high, because you're too low!

      Comment


        #48
        Re: Little Jack & Rasta (White Widow - Feminized - Autoflower) Start: 08-05-2015

        Je hebt groot gelijk !
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #49
          Re: Little Jack & Rasta (White Widow - Feminized - Autoflower) Start: 08-05-2015

          Ik heb een vraagje. wat als ik little jack nu ga oogste. Is ze dsn nog te rokrn? waarom ik dit vraag. Kijk dan even naar het verslag van little jack
          Ik snapte er helemaal niks van appeljuice. Ik ging zoeken in dit verslag naar een reden waarom jij nu al je plant omhaalt en kon echt niks vinden. Even later je verslag little G gezien, daar werd het me snel duidelijk, wat naar dat je niet gewoon in je eigen tuin je ding kan doen.

          Voor een volgende keer zul je misschien wel guerrilla moeten gaan kweken. Nu deze *** weten wat je in tuin doet, zullen ze wel vaker een kijkje blijven komen nemen.

          Groet!
          Balkon-kweek 2015

          Comment


            #50
            Re: Little Jack & Rasta (White Widow - Feminized - Autoflower) Start: 08-05-2015



            Ze drogen heeeel goed!

            Verstuurd vanaf mijn GT-I9000 met Tapatalk
            Don't kill my high, because you're too low!

            Comment

            Bezig...
            X