Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

    Ahh oke, sorry als ik je liet schrikken :$

    Comment


      Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

      Volgens mij ook gewoon paars.
      Planten staan er goed bij.

      Thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

        Die Flintstoned is bliksem snel zeg, had mijn reactie nog niet af en er staat al antwoord
        Ga het nu snel weer verder lezen, thanx! Hihi wat een mazzel

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Haha en niet de enige ook, nog voordat ik in paniek kon raken. Thanx guys voor alle reacties, ik blijf kalm
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

          Morgen gaan de AK's om, mijn vriendin heeft vandaag rot gespot en weggehaald. Konden vandaag niet oogsten want heel het huis zat vol mensen, dus dan maar morgen.

          image.jpg image.jpg image.jpg
          image.jpg image.jpg image.jpg

          image.jpg image.jpg

          Morgen wat kartonnen dozen scoren en ik mag ze in de schuur zetten om te drogen. Schuurtje sluit niet echt lichtdicht en ligt wat droog hout in. Of een zwart zeiltje over de schuur heen en dan in de schuur ophangen. Morgen maar eens bekijken, spannend
          Last edited by Greyvol; 12 September 2015, 00:22.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

            Drogen kan ook gerust in niet geheel pik donker. Je moet UV (direct zonlicht) voorkomen want uv licht breekt het THC af vooral uv-b en uv-c. Men adviseert om in het donker en koel te drogen omdat je dan er zeker geen uv op hebt maar drogen in de schaduw of half donker of in kunstlicht is geen enkel probleem. Ik zou niet met zwarte folie gaan klommelen. Folie zal condens gaan geven iets wat je niet wil tijdens het drogen.

            Vroeger werd een colombia gold of een jamaica gedroogd in loei hete schuurtjes van ijzeren golfplaten, onder een boom of gewoon in de volle zon. Dit gaf dan ook de gouden schijn aan zulke toppen. Bij hoge temperaturen gaan alle chemische processen sneller dus ook de afbraak van thc maar ook de omzetting van z-meel naar suiker. Het had dus voor en nadelen.

            Comment


              Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

              Haha eerste buitenoogst ooit

              image.jpg image.jpg
              image.jpg

              image.jpg

              Kleine reststukjes in kartonnen doosje, heeft mijn vriendin weer knap gedaan. De eerste AK was best veel werk, 1,5 uur knippen. De tweede was zo klaar. Het pielen met de kleine stukjes gaat ook best wel veel tijd in zitten.

              image.jpg image.jpg

              Ze hangen in het ijzeren schuurtje buiten met de deur dicht, fijn dat dat verder geen plastic aan de pas komt
              Dacht echt dat het pikdonker moest zijn..

              De bushy eerste AK zat flink vol rot, en best wel wat weg moeten gooien. De tweede plant alleen de boventop met rot. En een aantal zaden gevonden.
              Last edited by Greyvol; 12 September 2015, 16:59.
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

                Zou het dan toch rot zijn geweest wat Hypno spotte?

                Jammer van de schimmel Greyvol, maar je moet ook niet met voetschimmel bij je planten gaan zitten

                Je hebt nog hele mooie planten staan, ik duim voor je !
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

                  Hehehe, ben bij die AK niet in de buurt geweest hoor me die schimmel tengels alleen de Afghaan heeft even kunnen snuffelen.

                  de rot zat binnenin. Was van de buitenkant niet te zien, vooral bij de stam. bij de tweede wel en die had het veel minder. De bladeren dus echt te compact bij de eerste. Denk ik dan of hypno heeft dat heel goed gezien..

                  De tweede AK alleen het topje en heb de knak gevonden met de rot erop/ertussen. Dus die was wel te verklaren en eigenlijk dus weinig last van rot.

                  Dacht dat de tweede AK minder zou zijn, maar die starte traag maar werd mooi paars, minder bladeren en minder rot. En gemakkelijk knippen. Zaden heb ik ook niet gevonden bij de tweede, ben erg benieuwd wanneer die droog is

                  De groenten eronder, ben de naam ff kwijt, zit ook vol met rot. Ook bij iemand anders in de tuin vlakbij, dus het vele regen was teveel van het goede. Had er zeker rekening mee gehouden, heb datwel bij thugz gezien. En had ik achteraf misschien ook beter kunnen doen. Rottende andijvie en veel bramen met schimmel en een hoop regen, kon ook niet anders. Van de zaadjes baal ik wel, stuk of 6 heb ik ergens in mijn zak gestopt. Dus er zullen er nog wel meer komen. Zie er zo eentje zitten op de foto.

                  image.jpg

                  Kan me bijna niet voorstellen dat er toppen aan de bubblegun en afghaan gaan komen. Enkele draadjes heb ik nu gezien, maar dan moeten ze nog wel even. Zou wel tof zijn als ik er iets van zou kunnen oogsten
                  Last edited by Greyvol; 13 September 2015, 01:36.
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

                  Comment


                    Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

                    Zien er onwijs gaaf uit! Super gedaan Greyvol, ben jaloers!

                    Comment


                      Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

                      Thanx GreenHulk
                      Attached Files
                      Last edited by Greyvol; 13 September 2015, 15:59. Reden: Waar zijn de plaatjes gebleven?
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

                        Die vliegt lijkt een schorsvlieg (Mesembrina meridiana)

                        De Schorsvlieg (Mesembrina meridiana)behoort tot de familie huisvliegen (Muscidae) en is met zijn geel-oranje vleugelaanzet een opvallende verschijning. Ook het gele gezicht is een duidelijk kenmerk. Hij houdt van zonnen en is vaak te vinden op schermbloemen.
                        Het vrouwtje van de schorsvlieg legt haar eieren op paarden- en rundermest. De daaruit komende larven eten niet de mest maar andere vliegenlarven die in die mest leven.

                        Comment


                          Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

                          Dat is vet, een goed beesje dus
                          opvallend zeker, typisch trouwens die foto is gemaakt door mijn vriendinnetje.
                          Ze heeft daar wel een oog voor al die rare dingetjes te spotten en leuk te vinden, hehehe

                          grappig trouwens ook, ik had best wel wat beesjes op mijn hand telkens en deed die heel interessant showen aan de tuineigenaar. Ik had het eerst niet in de gaten maar al die beesjes gingen hardhandig ten einde, zie hem nog stampen.
                          Hij heeft echt een hekel aan alles wat op zijn domein rondkruipt, de groene rups heb ik stiekum een einde verderop gezet. Kreeg ineens een karma gevoel. Vroeger heb ik nog aleens wat voortuintjes omgespit met mijn brommer omdat ik dat wel grappig vond. Heb daar nu best spijt van als ik zie hoeveel moeite en plezier je kan hebben met je tuintje.
                          Last edited by Greyvol; 13 September 2015, 16:25.
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment


                            Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

                            Je geeft een inkoppertje kado
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

                              Mooi werk vericht greyvol. De eerste oogst is al binnen. Jammer van het rot Maarja met een zomer als deze kan het ook bijna niet anders. Ga je nog een afdakje maken voor die afghanen?

                              Ik heb er toch al eentje boven gezet bij mijn goblins.

                              Thugz
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment


                                Re: Outdoor contest 2015 met Bubblegun en Afgan

                                Karma is a bitch, niet Stemma? of rare meisjes, rare dingetjes we zijn niet voor niks zo lang bij elkaar

                                was nog niet klaar met typen en wilde thugz nog even laten weten dat ik zijn afdakje gespot had en ik daar serieus over na ga denken hahaha mooi dakje en nu snap ik waarom. Thugz deed het vorige keer ook netjes voor van Hoe het wel moet.

                                Heb nog veel te leren, zit het net tegen mijn vriendin te vertellen dat ik nog behoorlijk moet wennen aan dat nieuwe lijf ook. Zit best wel wat puf in. Maar Maakte net ook alweer de fout om twee of drie dingen (bakjes schoonmaken en vullen inwateren en stekken maken) meteen achter elkaar te doen. Maar ik moet dus even pauzeren, bakje koffie, hapje eten. Stom eigenlijk, pauzes altijd stom gevonden maar zo stom zijn ze nog niet.

                                Mijn vriendin zei ook dat juist mijn sterke kant ook meteen mijn zwakte is, het blijven doorzetten zorgt ervoor dat ik telkens uit bed kom. Maar moet daar ook mee oppassen want met die drive heb ik dus jarenlang roofbouw gepleegd.

                                Voorzichtig met die energie zou Stemma zeggen

                                Oftewel: Zoude gij nie is in bed goan liggen? (Vriendinnetje en ik giggel giggel)
                                Last edited by Greyvol; 13 September 2015, 17:09.
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

                                Comment

                                Bezig...
                                X