Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

    Korting op 420shop
    Allereerst zal ik mij even voorstellen, ik ben Floris en woon in Gelderland.
    Ik ben 18 jaar en sinds een paar maandjes geinteresseerd in het kweken van wiet.
    Toen ik naar informatie zocht voor mijn eerste kweek kwam ik al snel bij dit forum terecht.
    Sinds een paar maanden een account en heel wat informatie verder begin ik er nu ook zelf aan.
    Ik heb al een paar maanden een White Widow Auto Flower van SuzySeeds in de groenten la in de koelkast liggen.
    Ik heb ervoor gekozen om een kweekverslag bij te houden omdat het voor mezelf handig is om de tijd bij te houden.
    Ook kan ik tips ontvangen van mensen die er veel meer verstand van hebben dan ik.
    Ik sta dan ook altijd open voor tips en feedback zodat ik er het beste van kan maken.

    Er is mij aangeraden om het plantje rond 21 Juni te laten groeien/bloeien.
    - Dus ben ik op 20/5 begonnen met het zaadje in een bakje te doen met water en een keukenrolpapiertje,
    ook daarover zat weer een bakje en die heb ik in de vensterbank gelegd.
    - Op 22/5 zag ik voor het eerst dat die was ontkiemt.
    - nadat die nog iets verder wortel schiette heb ik hem (of hopelijk haar) op 23/5 in een klein plastic bekertje met aarde gedaan.
    - Op 25/5 was die ongeveer 1,5 a 2 centimeter

    Ik ben van plan om het plantje wanneer die mij stevig genoeg lijkt, naar buiten te zetten in een grote pot en die daar dan te laten staan.
    De grond die ik gebruik is Pokon Moestuin (BIO), dit omdat het mij prima leek om op te kweken (Hollandse groenten eh )

    Hieronder zie je de foto's van het ontkiemen (20/5).
    20-5-2015.jpg20-5-2015 (2).jpg

    Hieronder vindt je de foto's van 25/5.
    25-5-2015 (2).jpg25-5-2015 (3).jpg25-5-2015.jpg

    Ik zal wanneer er iets is het hierop zetten en anders wanneer ik vind dat het plantje zodanig is veranderd dat het een update waard is.
    Feedback en tips zijn altijd welkom!

    Veel leesplezier en tot snel!
    -Fl0ris97

    #2
    Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

    Succes!
    Life's a bitch and then you die.
    So fuck the world and lets get high.

    Comment


      #3
      Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

      Floris je doet dat goed maatje
      Wihte widow

      Comment


        #4
        Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

        Deze ga ik volge ! Ziet er leuk uit .


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

          Gegroet mede-kwekers/stoners.

          Ik dacht het is weer tijd voor een update.
          Vandaag 29/5 (7 dagen sinds onkieming) heb ik haar in de grote bak buiten gedaan.
          Daar blijft ze in tot ze klaar is.
          Ik heb deze bak gevuld met dezelfde grond als ik in het kleine bakje had namelijk: Pokon Moestuin (BIO).
          Ik weet niet precies hoe groot de bak is qua liter maar ik denk dat deze voldoet voor een AF.
          Op 28/5 (6 dagen na ontkieming) vond ik het worteltje niet echt groot.
          Dit zag ik omdat ik een piep klein beetje voorzichtig ging graven om te kijken of ze al overgepoot moest worden.
          Ik had haar tot vandaag binnen staan in een klein potje en soms wanneer het lekker weer was, of wanneer ik zeker was dat het niet hard ging regenen buiten staan.
          Ik deed haar naar buiten zodat ze meer zon op kon vangen en haar stengeltje ging wennen aan de wind.
          Ik had gelezen dat ze sterker werd door de wind, qua stengel, klopt dat?

          Ik heb niet veel gemeten maar wat me wel opviel was dat ze van 25/5 tot 26/5 2 a 3 cm is gegroeid.
          Verder is ze nu op 7 dagen na de ontkieming 5 cm, dit is inclusief een ophoging van het zand waardoor de meting lager uitvalt.
          Ik voed haar met water uit de regenton, dit staat er al een tijd in maar het lijkt mij wel goed, wanneer het niet aan te raden is hoor ik het wel.

          Naast de bak waar ik het plantje naar heb overgepoot heb ik het schaaltje waar eerst het plastic bekertje op stond gezet zodat je de maat ongeveer kan inschatten.
          29-5-2015.jpg

          Hieronder zie je het plantje van wat dichterbij.
          29-5-2015 (2).jpg29-5-2015 (4).jpg

          Ik weet niet of jullie het goed zien maar zou het zo zijn dat de bovenste 2 (nu nog) piep kleine blaadjes omhoog groeien aan een steeltje alvorens ze naar de zijkant groeien?


          Tot de volgende update!

          Comment


            #6
            Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

            Niet gaan graven man, alleen maar stress, niet zo handig.. geduld.
            Het duurt nog wel een 3 weken tot je moet overpotten, pas al de pot een beetje volgeworteld is, dat is die nu nog langer niet.

            Als die in de wind staat wordt ze idd sterker, dikkere stam/takken.

            Ik denk dat die pot een beetje te klein is, het zwarte potje zal 1/2L zijn? Dan die andere max 5/6 denk ik... het kan wel hoor maar ze wordt wss wat groter in een 11L of groter.

            Btw je aarde lijkt best nat te staan, weet het niet zeker, ff in de gaten houden, ze hebben nu nog niet zoveel water nodig hoor

            Voor de rest het plantje staat er mooi bij, gaat goed

            Succes!

            Comment


              #7
              Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

              Bedankt Hypnotized voor je snelle reactie!

              5 minuten voordat ik de foto had gemaakt had ik deze een beetje water gegeven dus daarom zag die er nat uit.
              Kan ik het plantje nu in deze pot laten staan en misschien over een paar weken deze overpotten naar een 11 liter pot?
              Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar het is wel een Auto Flower dus 3 weken in dat kleine potje leek me iet wat lang.
              Dat van die wind had ik dus wel goed .
              En met het water zal ik rustig aan doen.

              Groet,

              Comment


                #8
                Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

                Je zou dr voorzichtig al in iets van 10L of meer kunnen zetten, kan daar dan hele kweek in blijven staan.
                Wel oppassen dat je de wortels niet beschadigd.
                Het is fijner om over te potten als het potje volgeworteld is.
                Maar dit gaat je waarschijnlijk wat grootte van de plant kosten als je daar op wacht idd, maar zou ook prima kunnen

                Comment


                  #9
                  Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

                  Oke hyptonized!
                  Super bedankt voor je post, ik ga binnenkort even langs een tuincentrum om een grote pot te zoeken!


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

                    hey Fl0ris97 alvast heel veel succes toegewenst ! ik ga morgen de mijne ontkiemen WW auto & amnesia haze auto. van Rqs ik kijk er erg naar uit deze te zetten

                    wat ik je kan aanraden bij autoflower is dat ze niet erg graag wordt overgepot dus voor de beste resultaten zodat ze geen vertraging oploopt door het overpotten en stres zou je ze het beste,
                    meteen in de grote pot zetten 11L is een minimum, zo heb ik het nu voor mijn "pre seizoens kweekje gedaan" het resultaat mag er wezen vind ik (quick1 en dwarf staat nu)

                    nogmaals erg veel succes en ik volg je zeker en vast verder op
                    keep them green
                    vinne

                    Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
                    Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

                      Bedankt Vinne!

                      Ik heb erg benieuwd naar jouw opbrengst met je auto flower en welke soorten had je in het voorseizoen?
                      Helaas moet ik hem nu (weer) overpotten omdat mijn huidige pot bij lang en na geen 11l is..
                      Heb jij of iemand anders nog tips waardoor de plant zo min mogelijk stress heeft bij het overplanten?
                      Heel veel succes met je kweekje en geniet ervan!

                      Fl0ris97

                      Comment


                        #12
                        Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

                        Hier staat oa info over overpotten. Het hele forum staat er vol mee

                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...an-een-plantje

                        Succes

                        Love,
                        Wunkie
                        Life's a bitch and then you die.
                        So fuck the world and lets get high.

                        Comment


                          #13
                          Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

                          Mijn excuses wunkie voor mijn kortzichtigheid.
                          Bedankt voor de link naar de echt super duidelijke uitleg!

                          Fl0ris97

                          Comment


                            #14
                            Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

                            ik loop bijna gelijk met je!
                            Mijn eerste kweek.

                            Ben benieuwd beetje competitie?
                            Ha ha leuk toch..

                            Comment


                              #15
                              Re: Kweekverslag White Widow Auto Flower (buiten)

                              Succes met de kweek. Had vorig jaar ook mijn eerste kweekje, en ook WW Autoflower. Prima wietje!

                              Comment

                              Bezig...
                              X