Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba Kush/ greenhouse seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bubba Kush/ greenhouse seeds

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen !

    Ik kweek al enkele jaren voor het plezier . In principe rook ik niet zoveel en geef ik het grootste deel weg aan vrienden
    Het kweken zelf vind ik echter heel plezant en het is, naast een reeks andere bloemen en planten, een mooie soort om in je tuin te hebben !

    Als soort koos ik dit jaar voor Bubba Kush van Greenhouse. Bubba kush zou zogezegd een enorm zoete smaak hebben, hopelijk is dit ook waar.
    Hier heb ik al een eerste vraag: klopt het dat door het toevoegen van suiker aan het water je wietje een zoetere smaak zal krijgen?
    Ik heb dit namelijk al enkele keren gelezen op het internet, maar stel me daar persoonlijk veel vragen bij !

    Als grond gebruik de batmix en na een 6-8 tal weken ga ik ook beginnen voeden met standaard vloeibare mest uit de aveve.
    De baby zit in een pot van 50L by the way !

    Genoeg gezeverd, foto's !
    DSC00111.jpg

    sinds vandaag komen ook enkele bruine vlekjes op de blaadjes, iemand enig idee of dit 'erg' is ? of wat de oorzaak ervan zou kunnen zijn?
    DSC00109.jpg

    en nog een foto van het plantje van verleden jaar (autoflower):
    IMG_20140806_170716.jpg

    Hopelijk gaan er wat mensen volgen

    Groetjes uit belgie !
    kweekverslag https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/39489-Bubba-Kush-greenhouse-seed

    #2
    Re: Bubba Kush/ greenhouse seeds

    Heyy
    ziet er goed uit
    Die vlekjes zijn niet zo erg als t er niet veel zijn maar kan t niet duidelijk zien, volgens mij heb ik ook een aantal van die vlekjes.

    Weet je nog hoe hoog die AF was? En hoeveel je er droog/nat hebt afgehaald?
    Ziet er goed uit

    Succes ik volg

    Comment


      #3
      Re: Bubba Kush/ greenhouse seeds

      Weet je nog hoe hoog die AF was? En hoeveel je er droog/nat hebt afgehaald?
      Ziet er goed uit
      of misschien een kleine samenvatting? Als je zin hebt.

      Ik ga je volgen, succes en hopen dat het net zulke mooie planten worden als die van vorig jaar!
      Balkon-kweek 2015

      Comment


        #4
        Re: Bubba Kush/ greenhouse seeds

        die AF was 90cm hoog en heb er 65gram droog van afgehaald !

        ik had toen ook de batmix gebruikt en dezelfde pot (50Liter) en amper water gegeven, het regent tenslotte genoeg... enkel bij heel droge periodes of wanneer ik merkte dat de pot enorm licht was qua gewicht
        de soort was mega bud van green label !
        kweekverslag https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/39489-Bubba-Kush-greenhouse-seed

        Comment


          #5
          Re: Bubba Kush/ greenhouse seeds

          Het is redelijk lang geleden dat ik iets gepost heb, maar dit is de moeite waard denk ik
          Tegen begin juli begon mijn plantje licht paars uit te slaan aan de oudere bladjes en nu ziet hij er zo uit ..
          IMG_20150919_191033.jpg Dit is een foto van een week geleden. De kleur momenteel is nog meer donker.

          Wat is jullie mening?

          Btw... Sommige takken beginnen te rotten, is het verstandig om al te oogsten? of toch laten uitbloeien?
          kweekverslag https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/39489-Bubba-Kush-greenhouse-seed

          Comment


            #6
            Re: Bubba Kush/ greenhouse seeds

            mooie plant man
            aardig dikke pruikjes
            aan de takken waar ze rotten afdoen ,de rest nog wat laten afbloeien
            dus oogsten in gedeeltes

            veel succes met de laatste loodjes

            Comment


              #7
              Re: Bubba Kush/ greenhouse seeds

              Btw... Sommige takken beginnen te rotten, is het verstandig om al te oogsten? of toch laten uitbloeien?
              Als je wacht blijft er niks over. Rotte meteen, er zeer ruim, uitknippen.

              Comment


                #8
                Re: Bubba Kush/ greenhouse seeds

                Oorspronkelijk geplaatst door B2N View Post
                mooie plant man
                aardig dikke pruikjes
                aan de takken waar ze rotten afdoen ,de rest nog wat laten afbloeien
                dus oogsten in gedeeltes
                Bedankt voor het compliment en de snelle feedback
                kweekverslag https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/39489-Bubba-Kush-greenhouse-seed

                Comment

                Bezig...
                X