1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • autoflower187
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jun 2015
    • 381

    #91
    Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

    Ik heb ze gister weer 4ml flores p.p. gegeven.

    uploadfromtaptalk1437059240244.jpg

    Ze zijn nu 11 weken oud [emoji56]

    Hoe moeten ze nog denken jullie?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    Comment

    • De Witte
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2013
      • 2133

      #92
      Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

      Die moeten volgens mij toch nog een hele tijd, hoeveel precies weet ik niet maar een maand lijkt mij niet te lang, als je wat geluk hebt met het weer.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment

      • autoflower187
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jun 2015
        • 381

        #93
        Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

        Bedankt voor je feedback [emoji111]

        Het duurt wel lang zo [emoji16]

        Maar het is geen straf om naar zulke mooie planten te moeten kijken [emoji56]

        Ze ruiken heerlijk fruitig naar citrus [emoji256]


        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

        Comment

        • autoflower187
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Jun 2015
          • 381

          #94
          Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

          Ik heb ze net weer 4ml flores p.p. gegeven en zaterdag ook.

          Mijn Mooiste



          Mijn minste



          En de rest



          Iemand enig idee hoelang ze nog moeten?

          Ik wil het graag weten omdat ik optijd wil kunnen stoppen met de voeding [emoji56]

          Bvd,

          [emoji256] Autoflower[emoji111]

          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

          Comment

          • De Witte
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2013
            • 2133

            #95
            Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

            Weekje of vier?
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment

            • autoflower187
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jun 2015
              • 381

              #96
              Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

              Hallo Mister White [emoji41]

              Bedankt voor de feedback[emoji106]

              Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

              Comment

              • autoflower187
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Jun 2015
                • 381

                #97
                Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                Het viel mij op dat sommige bladeren er steeds slechter uit gaan zien


                Dit is de kleur zoals hij moet zijn:

                2015-07-22 12.39.04.jpg

                Dit is de kleur die alle grote bladeren hebben bij 2 van mijn planten:
                (dit zijn tevens de 2 grootste planten die het minste topvormen)

                2015-07-22 12.39.15.jpg

                Ook heeft een van mijn planten nog steeds een aantal van deze bladeren:

                2015-07-22 12.39.21.jpg

                Ik hoor graag jullie reactie

                Comment

                • ip20
                  Big Bongmaster
                  Nieuw Lid
                  • Jun 2015
                  • 369

                  #98
                  Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                  Mooi verslag om te lezen Autoflower187

                  Valt me op dat je ze wel veel water geeft, of ik geef ze te weinig Zit nu in week 7 en geef ze (ongeveer) 250ml per plant om de dag. Staan bij mij ook op een balkon. Hoeveel zon uren heb jij ongeveer per dag?
                  [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                  Comment

                  • autoflower187
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2015
                    • 381

                    #99
                    Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                    Dat is een beetje verschillend ergens tussen 6 en 8 uur en ik heb ook vrij grote potten voor autoflowers.

                    En mijn planten zijn ook vrij lang rlen breed geworden maar ik heb ze ook wel eens te veel gegeven toen ik ze voeding gaf aangezien je voeding moet verdunnen in water.

                    Maar het is ook lastig 15x gaat het goed en dan ineens hangen ze slap terwijl wat mij betreft de grond droog genoeg was [emoji56]

                    Maar mijn ervaring leert dat dat niet zo snel problemen geeft maar als het problemen geeft ben je wel gelijk hard aan de beurt [emoji16]

                    Succes met jou plantjes en kom nog eens langs [emoji111]

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                    Comment

                    • ip20
                      Big Bongmaster
                      Nieuw Lid
                      • Jun 2015
                      • 369

                      #100
                      Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                      Ik voel altijd aan het gewicht van de pot, tip gevonden op dit forum. Valt me ook op, dat het lijkt of 1 plant meer water nodig is als de andere, deze groeit ook harder. Maar kan ook aan mij liggen.

                      Op mijn balkon heb ik ongeveer 5 uur zon per dag.

                      Ze staan nu alle 4 in 11 liter potten. Ik had eerst nog 2 in 6 liter staan, maar ook overgepot. Kleintje (geel potje) is vorige week boven de grond gekomen...

                      Als ik je foto's bekijk dan kunnen mijn planten dus nog een stuk hoger worden, hoe is het met de geur op je balkon? Ik ruik het niet de hele tijd door, af en toe komt het onder mijn neus langs. Maarja wil geen buren die gaan zeuren.

                      IMG_0093.jpg

                      Ik kom zekers nog eens langs
                      [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                      Comment

                      • autoflower187
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2015
                        • 381

                        #101
                        Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                        De geur viel mij mee maar als ik de balkondeur open laat staan dan ruik je het wel in mijn huis als de wind ongunstig staat.

                        Maar mijn buurvrouw heeft nergens last van ze vind het wel cool [emoji41]

                        Ik ben trouwens geen fan van kleine poten maar dat is mijn mening ik denk namelijk niet dat mijn autoflowers zo groot (117cm) zouden zijn geworden als ze in kleine potten hadden gestaan plus is voeden makkelijker als je meer grond heb om het in op te slaan. (Lijkt mij)

                        Ik kan ze namelijk makkelijk 4 ml flores geven op 800ml water al doe ik het liever op 1 liter masr dat is een beetje tricky soms.

                        Ook raad ik je aan om een kweekverslag te starten is altijd leuk een leerzaam [emoji106]

                        En vergeet dan niet je url hier te spammen [emoji1]

                        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                        Comment

                        • autoflower187
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2015
                          • 381

                          #102
                          Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                          Ik heb gisteren trouwens wat groeivoeding gegeven ivm de vergeelde bladeren

                          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                          Comment

                          • autoflower187
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2015
                            • 381

                            #103
                            Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                            Ik kom net thuis is er een plant omgevallen tegen een ander aan, het heeft zijn val gebroken.

                            Voor zover ik kon zien is er geen echte schade maar het is pikke donker buiten.

                            Ik ga morgen ff een grondige inspectie doen.

                            Bis morgen [emoji51]

                            Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                            Comment

                            • Smoke
                              Expert Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2009
                              • 82

                              #104
                              Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                              Hopelijk is er niks aan de hand

                              Comment

                              • ip20
                                Big Bongmaster
                                Nieuw Lid
                                • Jun 2015
                                • 369

                                #105
                                Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                                he autoflower, hopelijk niks gebroken

                                mijn kweekverslag staat ook op de site
                                [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                                Comment

                                Bezig...