1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • autoflower187
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jun 2015
    • 381

    #106
    Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

    Je staat in mijn favorieten [emoji111]

    Ik heb net gekeken er is niet aan de hand [emoji56]

    Wel hangen de 2 grootste weer slap [emoji51]

    Maar het was wel echt extreem weer gisteren hiero [emoji33]

    De grond is klam dus het is ff afwachten [emoji256]



    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    Comment

    • Droned
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2015
      • 208

      #107
      Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

      hey!

      Zeer mooi verslag en foto's, ik ben ook zeer tevreden over m'n northernlight autoflower ^^ grotendeels hangt nu 7 dagen te drogen.
      uw toppen zullen nog hard verdikken!

      indd wat voor een rotweer was dat gisteren :o
      veel succes nog en ik kom nog wel is piepen

      Mvg Droned
      A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

      Comment

      • autoflower187
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jun 2015
        • 381

        #108
        Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

        Hallo Jongens bedankt voor de reacties [emoji111]

        Geniet van jullie zondag [emoji56]

        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

        Comment

        • autoflower187
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Jun 2015
          • 381

          #109
          Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds



          Toch iets te vroeg gejuicht [emoji51]


          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

          Comment

          • autoflower187
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jun 2015
            • 381

            #110
            Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

            Ik heb ze net 1ml groei en 4 ml bloeivoeding gegeven op 1 liter regenwater.





            uploadfromtaptalk1438339953566.jpg



            uploadfromtaptalk1438339984944.jpg

            uploadfromtaptalk1438339998375.jpg







            Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

            Comment

            • autoflower187
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jun 2015
              • 381

              #111
              Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds



              Iemand enig idee waarom de scheut rood is geworden?

              Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

              Comment

              • fuckcombustion
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Jul 2015
                • 5

                #112
                Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                Ziet er smakelijk uit , hmmm

                hoeveel L potten zijn dit? 15? ze zijn groot zeg je planten!! mijn auto's (zie mn kweekverslag) staan in 15 L potten, wat al overkill was liet ik me vertellen door de growshop-meneer... en worden rond de 70cm max (zie mn kweekverslag op link hieronder), maar nu ik de jouwe zo zie,, vraag ik me af of het nou aan de soort ligt, of aan de grootte van de pot

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...1-x-Bubba-Kush

                Comment

                • autoflower187
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2015
                  • 381

                  #113
                  Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                  Ik meen dat ze 20 liter waren

                  En northern light auto staan er om bekent dat ze lang worden.

                  Dus ik denk een combi van beide [emoji56]

                  En ik denk dat de compost ook zijn werk heeft gedaan [emoji106]

                  Ik keek net ff bij jou verslag ze zien er goed uit maar ze moeten nog wel ff [emoji256]

                  Succes [emoji111]

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                  Comment

                  • fuckcombustion
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Jul 2015
                    • 5

                    #114
                    Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                    netjes heur!! echt nice!!

                    en thanx!! ja k denk nog 3 weekjes ofzo zit nu op 9 weken

                    u2 succes!

                    Comment

                    • autoflower187
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2015
                      • 381

                      #115
                      Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                      Bij buiten kun je beter 3a4 weken erbij optellen van wat op de verpakking staat [emoji51]

                      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                      Comment

                      • autoflower187
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2015
                        • 381

                        #116
                        Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                        Hallo Allemaal

                        Ik heb net weer water gegeven en ff foto's gemaakt

                        2015-08-07 13.57.59.jpg Ze zijn nu precies 14 weken oud

                        Zoals jullie kunnen zien is de middelste plant zowat al zijn blad kwijtgeraakt wat moet ik hiermee....

                        Ik heb gister deze meter binnen gekregen via Aliexpress (Chinese Ebay)

                        2015-08-07 14.21.50.jpg

                        Heeft iemand hier verstand van?

                        Hij geeft als ph aan dat hij bijna op 8 zit wat uiteraard niet best is want die moet rond de 6 zitten

                        Ik heb ze gister 350ml water gegeven en vandaag ook en de moist (vochtigheid) blijft ronde de 2 is dat ok?

                        2015-08-07 14.22.02.jpg

                        Hier nog 2 foto's van de 2 toppen van de eerste 2 planten op de eerste foto:

                        2015-08-07 14.30.31.jpg 2015-08-07 14.30.41.jpg

                        Ik ben erg benieuwd naar jullie feedback

                        Comment

                        • Gps
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2014
                          • 1988

                          #117
                          Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                          Lekkere toppen
                          Lets not criticize but legalize

                          Comment

                          • autoflower187
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2015
                            • 381

                            #118
                            Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                            Thanks Gps

                            Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                            Comment

                            • thugz
                              Amazing Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4284

                              #119
                              Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                              Idd die zien er al lekker uit.
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment

                              • autoflower187
                                Big Bongmaster
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2015
                                • 381

                                #120
                                Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                                Ik ga zo ff naar de action om een vergrootglas te kopen hij kan 2x en 5x vergroten en dat voor €1.19

                                moet wel lukken denk ik...



                                Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...