1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • autoflower187
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jun 2015
    • 381

    #196
    Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

    Ivm curen heb ik geforceerd gedroogt:



    Droge oogst 178 gram:



    Mijn dikste top gewatercurd:





    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    Comment

    • ip20
      Big Bongmaster
      Nieuw Lid
      • Jun 2015
      • 369

      #197
      Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

      6 dagen geleden lag het nog in water te weken en nu al droog?

      178 gram van 5 auto flower planten is volgens mij mega veel. heel mooi!
      [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

      Comment

      • autoflower187
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jun 2015
        • 381

        #198
        Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

        Tijdens het draaien van een dikke blunt:



        Flavor:



        Vond ik zaad:




        WTF???



        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

        Comment

        • autoflower187
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Jun 2015
          • 381

          #199
          Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

          Ja ik heb het geforceerd gedroog met de fan erop

          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

          Comment

          • autoflower187
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jun 2015
            • 381

            #200
            Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

            Het was de volgende ochtend al droog ik was daar zelf ook al verbaasd over

            Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

            Comment

            • autoflower187
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jun 2015
              • 381

              #201
              Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

              Het betreft deze soort:



              Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

              Comment

              • ip20
                Big Bongmaster
                Nieuw Lid
                • Jun 2015
                • 369

                #202
                Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                'takje breken' test zat er bij jou ook niet in he

                is dat lekker zo'n tabbacco tube?

                Dus 100 gram wiet en 76 gram zaadjes
                [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                Comment

                • autoflower187
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2015
                  • 381

                  #203
                  Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                  Zo'n tabaco tube is heerlijk, ik rook puur want sigaretten rook ik niet

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                  Comment

                  • ip20
                    Big Bongmaster
                    Nieuw Lid
                    • Jun 2015
                    • 369

                    #204
                    Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                    maargoed, hoe smaakt ie?

                    niet te scherp ofzo?
                    [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                    Comment

                    • autoflower187
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2015
                      • 381

                      #205
                      Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                      Nee niet echt maar wel een beetje maar waarschijnlijk vanwege het watercuren dat het meevalt

                      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                      Comment

                      • ip20
                        Big Bongmaster
                        Nieuw Lid
                        • Jun 2015
                        • 369

                        #206
                        Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                        ik las net een stukje dat als je te snel droogt; afvallen stoffen, die normaal nog worden afgebroken door de plant, opgesloten blijven zitten...

                        ik laat die van mij na het drogen iig ook nog curen in een weckpot. heb nu al zo lang moeten wachten. kunnen die paar weken er ook nog wel bij. begin juni geplant, bijna 3 maand!

                        had ik niet verwacht, en beter moeten inlezen haha

                        maar ehh de smaak te pakken? ik ben me al aardig in een micro kweek ruimte aan het verdiepen.
                        [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                        Comment

                        • autoflower187
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2015
                          • 381

                          #207
                          Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                          Ok dat curen in een weck pot hoe gaat dat ik heb er nog een staan vd action

                          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                          Comment

                          • autoflower187
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2015
                            • 381

                            #208
                            Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                            Ik heb trouwens precies een week geleden de boel geknip5 het koste mij totaal 8 uur toppen knippen

                            Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                            Comment

                            • autoflower187
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2015
                              • 381

                              #209
                              Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds



                              Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                              Comment

                              • autoflower187
                                Big Bongmaster
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2015
                                • 381

                                #210
                                Re: 1e Kweekverslag ever: 2015 Northern Light Autoflower Royal Queen Seeds

                                Maar iemand toevallig hoe ik aan het zaad kom ?

                                En ik heb de smaak cker te pakken, alleen jmmr van ut knippen

                                3x widow rider:



                                Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...