Onder de spaanse zon 2015

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • 9lives
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2015
    • 69

    #46
    Re: Onder de spaanse zon 2015

    Oorspronkelijk geplaatst door inti
    ok vandaag de laatste jack h geknipt, pff wat een werk zo een sativa.
    Mijn seizoen zit erop,succes allemaal met de laatste loodjes

    [ATTACH=CONFIG]282064[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]282065[/ATTACH]

    Gemiddelde opbrengst 800 gram per plant.

    The dream :p Mooie oogst! Toch eens kijken voor een verhuis naar Spanje precies

    Comment

    • Greyvol
      Amazing Grower
      420 MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 4721

      #47
      Re: Onder de spaanse zon 2015

      Vet zeg,
      Geniet ervan
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment

      • Ronthebudman
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2015
        • 916

        #48
        Onder de spaanse zon 2015

        Nondeju. Top gedaan man. Rook smakelijk!

        Comment

        • Nonsense
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jul 2015
          • 1724

          #49
          Re: Onder de spaanse zon 2015

          Proost ziet er allemaal lekker uit . Fijne vakantie en tot volgend seizoen

          Comment

          • joremkrank
            Cronic Grower
            Lucky Member
            • Oct 2015
            • 3260

            #50
            Re: Onder de spaanse zon 2015

            mooi man weet je toevallig welke auto,s het goed doen in spanje.
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #51
              Re: Onder de spaanse zon 2015

              Intie wie schilderd er daar bij jullie ? en potverdikke knappe toppen lekker rokertje
              God was never on your side..

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #52
                Re: Onder de spaanse zon 2015

                Nice Inti.
                Daar kom je de winter wel mee door denk ik ?
                Dit jaar geen last van dieven gehad ?
                Hoe bewaar je dat allemaal dan, in zakken zeker, of heb je 700 weckpotten

                @Jorem: Seat doet het erg goed daar.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Gps
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2014
                  • 1988

                  #53
                  Re: Onder de spaanse zon 2015

                  Oorspronkelijk geplaatst door inti
                  ok vandaag de laatste jack h geknipt, pff wat een werk zo een sativa.
                  Mijn seizoen zit erop,succes allemaal met de laatste loodjes

                  [ATTACH=CONFIG]282064[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]282065[/ATTACH]

                  Gemiddelde opbrengst 800 gram per plant.

                  Gefeliciteerd.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment

                  • inti
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1259

                    #54
                    Re: Onder de spaanse zon 2015

                    Bedankt allemaal ja de winter kom ik wel door ben van plan om wat te spelen met wietolie heb ik toch nog wat te doen in de winter

                    @ bella das mn vriendin

                    @ joremkrank das duikelijk de dacia je ziet vooral de 4x4 versie veel

                    @ QnQ dieven vorig jaar ook al niet gezien en de planten gaan elke avond de garage in. Ikea heeft mooie zakken met dubbele grip werkt goed ook met kuren.
                    sigpic

                    Comment

                    • Frederik443
                      Wicked Stoner
                      • Aug 2013
                      • 277

                      #55
                      Re: Onder de spaanse zon 2015

                      Ziet er super mooi uit Inti, vooral de Jack H. Ik denk dat vele van hier graag daar daar willen wonen.. Ik ben daar i.i.g 1 van

                      Laat het smaken!

                      Comment

                      Bezig...