Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buiten kweek. jeffab

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Francoisca
    replied
    Re: Eerste buiten kweek. jeffab

Ziet er mooi uit jeffab.
    Voor het drogen gebruik ik ook de techniek van het knakken.

Wiet van mijn 1 ste ronde is al 102 dagen aan het curen.
    Word alleen maar beter.

Ik laat ongeveer 2 cm ruimte voor lucht in mijn bokaal.

Leave a comment:

• jeffab
    replied

Moguuuuu jaaaa echt lekker man... ben benieuwd hoe het smaakt als het een maand heeft gecuurd... hoelang curen is t beste???

Ps ik hoorde net geeb lucht ontsnappen toenbik de pot eventjes open deed....

Ik heb alles van 1 plant in 1 pot ik weet niet of dat wel kan?? Zie fotos...

Derest wat ik heb hangen is van de 2e plant... gistere geknipt pfff hahaha qweer paar uur bezig geweest..

Mvg jeffab

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik bedoel ook met of alles in 1 pot kan per plant omdat er dan meschien tegeel in 1 pot zit... en ik hussen de pot even heen en weer als die open is of dicht is dat oke??

Mvg jeffab
    Attached Files

Leave a comment:

• Gps
    replied

Lekker he na al dat werk je eigen wiet ?

Leave a comment:

• jeffab
    replied

Okeej.. maar jij let duz niet op het knakken van te takjes??
    Want ik kon ze nu al wel knakken en ze braken ook...

Ik moet je eerlijk zeggen.. ik heb net van de heele kleine topjes die al heel erg droog waren een joint gedraait en het smaakt erg goed. Ik denk persoonlijk dat het een hase zoort is... en heel erg stoned hehe...

Ik ben benieuwd hoe het smaakt na een maand curen... ik heb het gistere in een pot gedaan...

Ik heb net ook de 2e plant geknipt.... zal er morgen even fotos van maken.

Degene waarvan ik de plantjes had zij ook dat het amnesia haze is en durban poison...

Mvg jeffab

Leave a comment:

• Francoisca
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door Francoisca View Post
    Dit lijstje kan je misschien wat helpen bij het curen.[ATTACH=CONFIG]281616[/ATTACH]
    Lijst is bedoeld om te curen.
    Curen begint pas na het drogen.
    Bij mij duurt het droog proces ongeveer 14 dagen, zeker nu met deze lage temperaturen en hoog LV. Ik probeer steeds langzaam te drogen minimum 10 dagen. En daarna begint het curen pas. Zeker geen vochtige wiet in bokaal stoppen. Krijg je toprot.
    Probeer je eerst goed te concentreren op het drogen.
    Succes

Jar = bokaal, weckpot.

Leave a comment:

• FlintStoned
    replied

Kleine spul ken je zo roken maar voor te bewaren en te zorgen dat het niet nog droger wordt bewaar je die ook in een weckpot. De smaak zal nog redelijk scherp zijn maar das gewoon rookbaar. Na paar weken curen komt de wiet pas echt tot zijn recht kwa smaak en geur.

Leave a comment:

• jeffab
    replied

Ik heb ze in de weck pot gedaan... zal er strakjes even een foto van maken...Ik kon zommige knakken dat ze braken en zommige zonder dat ze braken maar heb ze er allemaal in gedaan...Verder heb ik nog een paar kleine topjes die ik niet kon ophangen... deze zijn erg droog.... zal ik die ook in de pot doen of kan ik dat na 4 dagen al roken die heele kleine topjes....en zo ja... zal het dan ongeveer zo smaken als degene die in de wekpot zitten???Mvg jeffab

Leave a comment:

• Ronthebudman
    replied

Als je ze net geknipt heb zijn ze nog veel te nat om gelijk in een wekpot te doen. Dan gaan ze geheid rotten. Dus eerst drogen tot de steeltjes knak zeggen maar nog niet breken. Dan pas stop je ze in de wekpot. Dan doe je de eerste tijd iedere dag de pot voor 5 minuten open, later hoeft dat niet meer

Leave a comment:

• jeffab
    replied

Ja maar gisteren hingen zeer 3dagen en toen kon ik de takjes nog niet k akken ik kon ze alleen buigen...

Is het dan niet erg als ik ze nog niet kan buigen om ze in de weckpot te doen???

Ik ben bang voor schimmels daarom d8 ik ik wacht eerst tot ik de takjes kan knakken en dan in de weckpot

Leave a comment:

• Stemma
    replied

Persoonlijk zou ik ze eerst 3 dagen laten drogen maar zoas ik al zei, je droogt naar persoonlijke voorkeur

Leave a comment:

• jeffab
    replied

Oke duz als ik het goed snap... kan ik ze gwn nat in een pot stoppen als ik ze net net heb geknipt.. en dan gwn de deksel eraf laten voor 12 a 24 uur.... als ze midelmatig zijn in een pot en dan 2 a 4 u per dag deksel eraf...En de cure zone??? Moet ik dan 2x 5min per dag de deksel eraf???Vind het een beje raar schema.... ik d8 ik droog ze in een kast in het donker ondersreboven.... dan als ikde takjes kan knakken in een weckpot doen en dan 2x per dag 5 min de deksel eraf.... kan ik het nie gwn zo doen????Mvg ieffab

Leave a comment:

• Stemma
    replied

Jar is vat, pot

Leave a comment:

• jeffab
    replied

Dankjewel francoisca...

Maar kan nie zo goed engels hahaha jar is kast toch???

En als de toppen een beetje plakken kenne ze in de weckpot???

En als je de takjes kan breken dan krnne ze ook in de weckpot toch???

Mvg jeffab

Leave a comment:

• Francoisca
    replied

Dit lijstje kan je misschien wat helpen bij het curen.Curen.JPG

Leave a comment:

• jeffab
    replied

Oke dankjewel gps... het zijn dus wel de goeie potten. ik ga goed luistere of ik lucht hoor... en 2 x per dag 5 minuten is goed toch?

En ja ze staan op een zoort van balkon stemma...

Mvg jeffab

Oke dankjewel gps... het zijn dus wel de goeie potten. ik ga goed luistere of ik lucht hoor... en 2 x per dag 5 minuten is goed toch?

En ja ze staan op een zoort van balkon stemma...

Mvg jeffab

Ik heb er handoeken omheen gedaan... meschien dat het een beetje helpt...

Leave a comment:

Bezig...
X