Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

072's tuintaferelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    072's tuintaferelen

    Korting op 420shop
    Het begon allemaal hiermee.


    Of ik ze even weg kon brengen en er zelf ook eentje uit wilde zoeken.

    Totaal geen verstand van, nooit mee bezig geweest, maar het leek me wel wat dus zo gezegd zo gedaan..

    Thuis aangekomen een mooie pot gevonden in de garage en de stek in normale tuinaarde in geplant.



    Vond het zelf allemaal wel aardig gaan, tot ik er op achter kwam dat de katten het plantje ook wel interessant vonden



    Paniek in de tent, meteen de hele handel afgezet met kippengaas, maar achteraf ben ik erachter gekomen dat de plant er eigenlijk vrij weinig last van heeft gehad.. toch wel voor alle zekerheid nog een poos het kippengaas er omheen gehouden.
    In de tussentijd was ik toch wel geboeid geworden door het plantje en had ik inmiddels dit forum al gevonden en al een hoop gelezen, waaronder ook dat ze gewoon buiten kunnen staan..



    Dus.. hup hup naar buiten jij.



    Ging al een stuk beter, maar vergeleken met de andere stekken die ik weggebracht heb loopt ze wel een stuk achter..



    Eergisteren is ze omgewaaid, stam geknakt net boven de grond, helemaal niks aan gedaan.. ( m'n vriendin heeft er wel nog een stok naast gestoken ?? )



    En nu ligt/staat ze er zo bij.
    Last edited by 072; 20 July 2015, 01:28.

    #2
    Re: 072's tuintaferelen

    Ergens tussen het krijgen van de stek en 4 juni ben ik het zo interessant gaan vinden dat ik 2 zaadjes heb besteld:
    -turbo bud auto heavyweight seeds
    -fast bud #2 auto sweet seeds

    Op 4 juni beide gezaaid en op 8 juni zijn ze boven gekomen



    Deze heb ik een tijdje zo laten staan en zijn op 20 juni de tuin in gegaan



    Vond het allemaal maar niet echt opschieten..



    En hoe ze er nu bij staan, deze foto is van gisteren 19 juli.



    Dat is het tot nu toe, ben er al achter dat er een hele hoop beter kan / had gekund maar ik zie wel hoe het allemaal afloopt. Ondertussen lees ik lekker verder hier op het forum en groeien de plantjes gestaag door..
    Last edited by 072; 20 July 2015, 01:25.

    Comment


      #3
      Re: 072's tuintaferelen

      Oeps. per ongeluk tussen de verslagen van 2014 geplaatst, kan deze verplaatst worden?

      Comment


        #4
        Re: 072's tuintaferelen

        leuk verslagje
        goed bezig met inlezen
        klik op driehoekje met vraagteken en een mod verplaatst je topic

        Comment


          #5
          Re: 072's tuintaferelen

          Bedankt!

          Comment


            #6
            Re: 072's tuintaferelen

            Vandaag wat foto's toegestuurd gekregen, ben namelijk zelf niet thuis.
            Zijn slechte foto's maargoed, beter dan niets..

            De stek heeft zichzelf weer aardig omhoog weten te krijgen:



            En de autoflowers die nu op 45 dagen zitten:

            Turbo bud, die de grootste van de 2 is



            En de fast bud #2



            Er wordt niets aan de planten gedaan, ze leven van regenwater en de grond waar ze in staan.

            Meer heb ik niet te vertellen, feedback is altijd welkom!

            Comment


              #7
              Re: 072's tuintaferelen

              Hoe snel duurt het voor je kan oogsten?

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: 072's tuintaferelen

                Welkom 072
                Wat grappig dat je via via je zo bent gaan interesseren! Maar ja, het kweken is ook gewoon echt leuk om te doen
                Het zijn AutoFlowers toch?
                Voor je gevoel kan het altijd beter, maar het ziet er prima uit hoor. AutoFlowers worden sowieso niet echt groot. Met een enkele uitschieter natuurlijk.
                Zeker omdat je geen voeding gebruikt moet je er ook niet te veel van verwachten.

                Laat maar gaan, dat gaat wel goed.

                Ben benieuwd of je het tot een goed einde weet te brengen.
                Maar ik zie dat je je goed inleest dus komt vast goed...

                Veel plezier!

                Love,
                Wunkie
                Life's a bitch and then you die.
                So fuck the world and lets get high.

                Comment


                  #9
                  Re: 072's tuintaferelen

                  @evertjan

                  Echt totaal geen idee van, ik hoop op niks dan kan het alleen maar meevallen.

                  @Wunkie

                  Ja, eigenlijk wel blij dat het zo gelopen is, ik vind het hele boeiende planten!
                  Het zijn inderdaad 2 autoflowers ja en 1 gekregen stek, maar geen idee wat dat zou moeten zijn en kan er helaas ook niet meer achterkomen. De stek ruikt wel ongekend lekker..

                  De oogst maakt me niets uit, rook namelijk geen wiet! Dus het zien groeien is nu op het moment interessanter dan wat ik er af kan halen. Ik rook trouwens wel af en toe wat hasj... en op je opmerking over voeding; ik heb ergens gelezen dat planten in de volle grond weinig tot geen voeding nodig hebben, weet alleen niet of dit ook klopt?

                  We gaan zien hoe ik het eraf ga brengen zo voor de eerste keer, ik laat het uiteraard hier weten en tussendoor zal ik nog wat updates geven

                  Comment


                    #10
                    Re: 072's tuintaferelen

                    Nog wat foto's van na de storm:



                    M'n tent die als afdakje diende waar de autoflowers onder stonden is gescheurd en heeft de linker plant, de turbo bud, met een losgescheurde flap mishandeld..



                    En de fast bud #2 staat er wat verwaaid bij



                    De eerder al geknakte stek was voor de storm nog even met een ijzerdraadje aan een bamboestokje vastgezet en heeft de storm goed doorstaan

                    Comment


                      #11
                      Re: 072's tuintaferelen

                      Ik zou de onbekende stek wel willen bestuiven, alleen ik kom er niet helemaal uit hoe lang een man erover doet om stuifmeel te produceren. ben ik te laat om nu nog reguliere zaden te zaaien en
                      hier dan hopelijk een man tussen te krijgen?

                      Comment


                        #12
                        Re: 072's tuintaferelen

                        Geen nieuwe foto's meer ontvangen, wel nog wat gekke foto's van het weer die ik jullie niet wil onthouden

                        Mooie zonsondergang


                        Supercel


                        Inclusief trechtertjes




                        Comment


                          #13
                          Re: 072's tuintaferelen

                          Ben weer thuis dus kan weer zelf foto's schieten, er is een hoop veranderd in de tuin;



                          De druif.



                          Tomaten zijn aardig gegroeid.



                          Stokroos.



                          Appeltjes.





                          Van bloemen wordt iedereen blij...





                          De stek die ik meteen bij thuiskomst heb geknakt. Waarom? wilde het eens doen en het effect zien.



                          En alles komt alweer omhoog..

                          P.s. had deze niet al moeten beginnen met bloeien zo onderhand? Iemand?





                          Bij de autoflowers die ik er maar triest uit vind zien hetzelfde gedaan.



                          De fast bud.



                          En de turbo bud.

                          de autoflowers hebben net voor het eerst bloeivoeding gehad.

                          Comment


                            #14
                            Re: 072's tuintaferelen

                            Even weer een update.

                            Het gaat allemaal wel aardig, de 2 autoflowers staan goed in bloei en ik vraag me af of het al tijd is om deze te oogsten. De stek groeit ook gestaag door..

                            De planten staan er nu zo bij;





                            heb van beide autoflowers een blaadje gepikt om het scherp te kunnen zien, met mn macro lensje op mn telefoon en de wind werd het anders niets.




                            Is dit milky genoeg? Alleen milky is een beetje de bedoeling en kom er zelf niet helemaal uit.

                            Comment


                              #15
                              Re: 072's tuintaferelen

                              ziet er goed uit !! maar die mag nog wel ff hoor denk zeker wel 2 weken
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment

                              Bezig...
                              X