Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek Super lemon haze.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek Super lemon haze.

    Korting op 420shop
    Goedemiddag iedereen.

    Ben nieuw hier op het forum, maar dacht laat ik maar gelijk beginnen, ik heb sinds 27-29 maart 1 super lemon haze zaadje in de buitengrond zitten.
    2 waren er helaas al niet uitgekomen maar deze blijkt het achteraf aardig naar haar zin te hebben, alleen zitten er sinds kort rare plekjes op de bladeren en worden ze ook aardig opgevreten door de insecten ( denk ik ).
    Plak er een paar foto's bij en hoop dat jullie enkele tips of dergelijke hebben of dit ergens mee op te lossen is.

    4/20 blaze it DSC_0002.jpgDSC_0003.jpgDSC_0001.jpgDSC_0004.jpgDSC_0005.jpgDSC_0006.jpg

    #2
    Re: Buitenkweek Super lemon haze.

    Hey brouwer heb je t blad al eens omgedraaid? Er is veel luis op t moment. Dat eerste blad is niet erg. Waarschijnlijk heeft ze te nat gestaan of staat ze te nat? Owja en als je een behoorlijke oogst wilt zou ik nu beginnen met je plant te verduisteren. Veel succes!

    Comment


      #3
      Re: Buitenkweek Super lemon haze.

      Hey kvb, heb de bladeren wel eens omgedraaid ja maar je ziet in principe kleine geel/bruine vlekjes op sommige bladeren.
      Voor de rest staat die buiten niet onder een afdak gewoon in de volle grond, soms als het echt zeikt van de regen vouw.ik er een zeil overheen voor de rest ga ik binnekort 4 palen slaan om daar weer iets omheen te maken voor het verduisteren denk zo rond volgende week dan staat die ook 8 weken.
      Jij raad dus aan om nu al te beginnen met 12-12 zetten? Tot het einde van de bloei

      Comment


        #4
        Re: Buitenkweek Super lemon haze.

        Ja want volgens mij bloeit ie iets van 10 a 11 weken. Dus als ie nu net zou bloeien is ie begin oktober klaar.

        Dus als je nu zou gaan verduisteren dan start de bloei over +/- 14 dagen. Is ie half oktober klaar.

        Comment


          #5

          Comment

          Bezig...
          X