Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Zien er goed uit
    Last edited by Gps; 23 August 2016, 17:19.
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

      Thanx gps,

      image.jpg image.jpg
      Mooi beesje, sabel sprinkhaan maar dan kleiner op de all weather auto! (Denk ik)
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

        This dat lief praten tegen je dames wat het hem doet
        leuke sprinkhaan mooie foto ook

        Comment


          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

          Thanx Haze, begin steeds meer te geloven dat alles verbonden is met elkaar!

          Beetje zwerverig, maar je voelt ook wel eens iemand kijken?

          Foto Was goed gelukt en wilde ook nog wat spinnen foto's schieten in mijn blote bast buiten hahaha maar toen zat er een wesp achter me aan en ben maar binnen gaan zitten. Heb flink wat kruispinnetjes losgelaten in de voortuin die ik uit de kas gehaald heb. Tijdje terug al. (Via bezemsteel en dan rennen en bezemsteel neer flikkeren tussen de planten en snel weer weg wezen hahaha) Maar nu worden ze toch wel flink en heb ze wel strategisch geplaatst dus die gaan die wesp vangen!


          Word vervolgd..
          Last edited by Greyvol; 25 August 2016, 12:22.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

            Dat zal vast wel kloppen Grey
            wij als mens zijnde hebben alleen de verbinding nog niet ontdekt
            denk ik dan
            moedertje natuur regelde alles perfect voor wij begonnen met vanalles uitstoten waar ze niet op berekent was
            heheh beetje zweeven mag toch
            erg cool filmpje kerel
            hoop dat je het wat verkoeling vind vandaag

            Comment


              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

              Nix zweverig we weten de helft niet imho 😉

              Al moet ik eerlijk zeggen dat de plant die ik reiki geef niet mooier of slechter is dan de anderen. Maar goed baat het niet dannnnnnnnn......

              Comment


                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                Ghehe en zo is het!

                Kiekjes van de peper plant en de haast kokende eigen kroost met spinnenvangnet ertussen
                Zwarte potjes zo pal in de zon en geen plastic erop, duidelijk verschil, die met plastic op de potten groeien de wotels tot het plastic. Mmm straks maar ff wat plastic erop doen dan he! Werkt dus echt goed dat stukje plastic, wel zo nu en dan wat slakken ertussen uit halen en er een kikkertje in stoppen en het werkt prima.
                image.jpg image.jpg image.jpg

                Pepers met bij, ghihi tongetje erop
                image.jpg image.jpg image.jpg

                Paar tuinverdedigers, hebben nu vaste stekjes in de tuin.
                image.jpg image.jpg

                De twee pal in de zon en het spinnenweb is nog net te zien, zat al een beetje aan die draden te pielen maar de spin kwam niet kijken.

                Oja, helemaal vergeten. Ben met microgreens aan het klooien, had ik gezien bij B2N, zojuist erwten, mais, bruine bonen en witte bonen op water gezet en morgen laten ontkiemen. Heb ook meteen wat anijs, tomaten, zoete peper, hete peper, kamille en komkommer onder tl gezet. Wat gaan we ermee doen? Wat Opeten en blenden en dan als plantvoeding gebruiken! Althans dat is het plan..

                Last edited by Greyvol; 25 August 2016, 14:19.
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                  Die pepers (gaaf) dat wil ik volgend jaar ook gaan doen !

                  en gebruiken om zelf sambal te maken !

                  Ik had ineens paar weken geleden een CRUsh voor pepers ! maar pepers schijnt niet mee te vallen en zijn nog gevoeliger voor shit als onze dames.

                  LIJKT ME LEUK OM TE MASTEREN
                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment


                    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                    Ghihi heel herkenbaar

                    Peper is ook best gezond, wil deze pepers bij de wiet gaan zetten ergens in de growroom als ik straks weer binnen ga beginnen. Lijkt me wel tof om er wat pepers en tomaten naast te zetten. Gewoon voor de gein, als er iets aan komt is dat dan mooi meegenomen.

                    Tis wel net windows, mac en linux die verschillende plantjes ghehehe gewoon zelf draaien en je leert dan vanzelf hoe het werkt. Mango is mislukt, had ik ook een aantal geprobeerd, en nu ik die bananen bij Flint heb gezien!! Eerst maar eens wat erwten en bonen proberen.. Vind het wel vet die verschillende zaden ook om te zien.
                    Last edited by Greyvol; 25 August 2016, 14:39.
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment


                      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                      KWa werken geef ik de voorkeur aan WIndows (heeft met me werk te maken , maar kwa betrouwbaar de voorkeur aan mac waar ik thuis veel op werk, Linux heb ik niks mee omdat ik een hardcore gamer ben!

                      de tuin !

                      and @grey -> ik deed dit jaar augurken , courgette ,sperci bonen , tomaat , aardbei , passie bloem , snijbloemen en peterselie

                      wat en hoe ! dan ?

                      augurken -> niet aan mij besteed -> rendement is weinig of je moet er 20 neerzetten ! van 2 planten er 10 afgehaald,gaan we niet meer doen

                      courgette -> doet het lekker hier maar elke courgette word door volgels aan gevreten -> zowel mussen als spreeuwen als gaaien evenals eksters. gaan we niet meer doen

                      Bonen -> leuk om te doen en je denkt nou dat word een flop totdat er iets boven komt (inmiddels van 4 planten al een portie of 6 op) mega rendement ervan , voor herhaling vatbaar

                      Aardbei-> geen zaad maar gekochte planten van aarbeienplantje .nl echt een aanrader die site en heb er 20 staan zowel in pot als volle grond maar denk al een aardbei of 100 op inmiddels-> ga deze volgend jaar weer doen -> ras is ook super zoet en mega groot

                      Passiebloem -> is mooi en leuk maar met alle regen is deze heel snel weg ! toch deze volgend jaar weer proberen

                      Tomaat _> zeker voor herhaling vatbaar en denk ik al 10 van geplukt -> zitten er nu ook alweer 3 nieuwe aan die al oranje zijn ! zijn vlees tomaten


                      dus volgend jaar pepers ipv de courgette en de augurk!

                      OJA ondekte net bij thuis komen een 2de water meloen aan me andere plant ! die zijn echt sloom die dingen! zou leuk zijn als die het beide gaan halen

                      Ontopic

                      zo wie zo ga ik 101% pepers doen volgend jaar ! lijkt me echt tof en een uitdaging
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                        Zo he! Niet te zuinig, goed bezig kanon!

                        Wilde je nou nog een paar fotootjes zien van mijn kleintjes ghihihi
                        image.jpg
                        image.jpg image.jpg image.jpg

                        Plastic bordjes zijn handig, weer zoiets wat ik al tig keer gelezen heb en nu pas doe. Beter laat dat nooit.. Dingen gewoon in huis hebben ook lol

                        Die tweede plant dacht ik weer dat het een peper was, maar is weer zo'n nachtschade, schade.. (Op zijn duits)
                        Last edited by Greyvol; 25 August 2016, 16:02.
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment


                          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                          awesome ! en heerlijk om te zien hoe jij je gang ken gaan
                          sigpic
                          LED there be light

                          Comment


                            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                            Ghihi kan er ook heerlijk van genieten, voel me daar niet meer schuldig bij, hoe raar dat ook klinkt. Gisteren wel om 21:00 knockout tot de volgende ochtend ghehe was helemaal kapot! Heerlijk!

                            Ik zit nog wel vastgeplakt aan mijn ipad, helemaal fan van dat ding! De rest doe ik weinig meer mee. Hackintosch vond ik wel erg leuk om te doen en linux zat nog in de planning om te gaan draaien op mijn toughbook voor de fun. Maar ben nu meer met plantjes bezig.
                            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                            2016 - Greyvol's buitenkweek
                            2017 - Santa Maria van Space Cees

                            Comment


                              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                              Je schuldig voelen over iets wat je doet = NOOIT DOEN

                              DOEN wat jij leuk vind en wat jij wilt!

                              Laatste 2 jaar heb ik deze visie : ik doe wat ik wil en leuk vind en als een ander het niks vind dan jammer.
                              Bij mij werkt de laatste 2 jaar me gezondheid niet mee en das met name me maag en darmen _> denk dat meer als 30 jaar blowen ook niet daar aan mee hielp!
                              Dat is waarom ik van hele dag stoner ben gaan minderen en rook nu soms een week niet en merk dan geniet er meer van als elke min. van de dag als een balletje zijn!

                              Dus je eigen ding doen en zo dat jij je het beste erbij voelt !

                              zo doe ik het nu!
                              sigpic
                              LED there be light

                              Comment


                                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                                Mooi zo, bij mij gaat het langzaam aan steeds beter sinds ik blow. 8 kilo erbij inmiddels en ga binnenkort een feesje vieren als ik nog een kilo aankom. Vind dat gewoon vet! De stress van het werk kan ik niet meer tegen, nooit gekunnen blijkbaar dus en dat lucht op. Ook de herkenning van de ziekte en dat het wel duidelijk was dat ik iets mankeerde. Ik luister nu 'vaak' ook beter naar mijn lijf. En slaap iets meer als de gemiddelde. En denk dan fuck it, ik ga liggen, zoek het maar uit! Moet wel mijn eigen ding doen anders hou ik het niet vol of word ik giftig en dat willen we niet meer hebben

                                Die stress is met darm en maag klachtten slechte combi, maar wel werk heeft geeft stress vraag ik me dan af. Tja, geen werk, niet echt een keuze geloof ik. Geeft meestal nog meer stress. Ziek zijn wens je ook niemand toe, maar geeft me nu wel de mogelijkheid en ben daar nu wel heel blij mee. Heb echt wel in de put gezeten maar zit nu relaxed met mijn benen over het randje te genieten van het uitzicht..

                                Last edited by Greyvol; 25 August 2016, 17:54.
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

                                Comment

                                Bezig...
                                X