Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volle grond: The Church + Great White Shark

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Volle grond: The Church + Great White Shark

Korting op 420shop
    Beautiful buds! lifted ladies! buddha boys en ganja girls!
    Yes! oooooh wat heb ik er zin in.
    De stash Frisian Dew van vorig jaar is nog lang niet op terwijl ik bijna meer weggeef dan zelf oprook.
    Je kunt zoveel leuke dingen maken ermee. Afgelopen maanden lekker aan het kokkerellen geweest. Cake, zeeuwse babbelaars (met chili-poeder/gember-poeder of zeezout), cannabis-kokos-olie, cannabis-kokos-cacaoboter-zalf.
    Het houdt niet op.. niet vanzelf..

Anyway, fulltime baan als LC-MS analist gefixt en een leuk appartement!
    Maaarrr
    Mijn oh zo leuke dakterrasje kan natuurlijk noooit op tegen het paradijsje van mijn ouders als het om beschut en privé kweken van een paar bomen gaat.
    Dit jaar wilde ik sowieso een CBD soort proberen om olie te maken en om lekker te roken natuurlijk, daarnaast nog een soort die het ook goed zou moeten doen in ons klimaat.
    Ik heb gekozen voor Great White Shark en The Church
    Ik heb, met hulp van mijn growmie, het zelfde absurd grote 400L gat van vorig jaar weer helemaal uitgegraven en de grond alvast gezeefd (ziet er nog heel mooi uit en zat vol met wormen). Deze grond wil ik weer mengen met voornamelijk Light Mix en een beetje opwaarderen met Bio Super Mix/klein beetje as uit de openhaard en dan tot de rand aanvullen met Batmix.
    Dit jaar 2 bomen in de volle grond, dus er moest nog een gat gegraven worden. Nu blijkt de plek die ik koos om te graven een soort vooroorlogse stortplek te zijn geweest ofzo, want ik kwam me toch een puin tegen. Het gat is niet heel groot geworden omdat ik een blok snoeihard vuursteen van een halve meter lang tegen kwam en die wilde er niet uit. Dan is dat een mooie plek voor The Church, in de zwitserse bergen liggen ook grote stenen.

Ik heb dit jaar een growmie! één van de boys die me enorm hebben geholpen met knippen vorig jaar. Ook hij twee volle grond planten, The Church en Great White Shark.
    Wellicht dat hij ook een verslagje opzet.

Ik heb even getwijfeld om alles van Biobizz te gebruiken, maar toch gekozen om het voer weer aan Plagron over te laten.
    De zaadjes zijn besteld, de rest komt nog.

DSC_0825.jpgDSC_0826.jpgDSC_0828.jpgDSC_0829.jpgDSC_0832.jpg

Re: Volle grond: The Church + Great White Shark

Goed bezig!

Zet me stoeltje neer, vorig jaar was vet. Veel succes
    Dat is pas een gat ghehehe
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Bezig...
    X