Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 3x cheese auto. Buiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag 3x cheese auto. Buiten

Voor de rest nergens meer last van gehad kwa schade aan blaadjes.
    Is er al bloei te zien ??
    20160517_213150.jpg

Comment

Nee nog geen bloei te zien.. heb zelf een northern light auto van al bijna 60 cm en die bloeit ook nog niet helaas.

Comment

Dat moemen we nu de semie's ghahaha man man man waneer leren lullie eens reg not fems te zaaien?

Comment

Wat is er mis met feminized zaad flint ?
          Super makkelijk toch
          Groene vingers

Comment

Het is in feite inteeld. Nu is dat en de veredelingskunst vrij normaal. Maar ik vind het geen veredelen maar verarmen van de genenpoel. Net alsof een man geen aandeel heeft in het geheel. Daarnaast is het een soort van monopoly maken. ZOnder mannen kun je het niet nakweken. vanuit de zaadbank een begrijpelijke stap. je markt beschermen. Vanuit biologisch gezichtspunt een verarming van.

Dat gaatje is idd niet van een slak. eerder het gevolg van een bezoekje van de groene stinkwants. Ik zelf zou dat stokje wegnemen. Een plant ondersteunen lijkt alsof je ze helpt maar in feite crieer je zo erg slappe planten. Laat ze maar lekker waaien. Er onstaan dan kleine haascheurtjes die de plant meteen repareerd wat een sterke stevige stam tot gevolg heeft. Blijf je dat ondersteunen dan heb je uiteindelijk dus een zwake zwabberige plant die alsnog omknakt. Dus stokje wegdoen.
            Last edited by FlintStoned; 19 May 2016, 10:27.

Comment

Flint@
              Daar heb je een goed punt!
              Dankjewel voor je reactie.
              Maar als beginner ben ik blij dat het er is!

Want ik heb immers geen ruimte en tijd om tussen de vrouwtjes ineens wat mannetjes te gaan krijgen
              Groene vingers

Comment

Mannen kosten je enkel wat extra grond. Ik heb hier de kerels op 16 tot 24 dagen gespot. Tot die tijd staan ze dan in 4,5 litertjes. Als ik alle mannen eruit heb verpot in naar 11 liters. de "mannengrond" daar poot ik vervolgens andere plantjes in die het niet zo nauw nemen met voeding.

Comment

Thanks ! Dan maar blijven hopen dat het snel gaat gebeuren.

Over de stokjes had ik idd meer tips gekregen dat het niet goed is.
                  Door dat de tent eerst dicht was waren ze wel heel slap. Vandaar dat ik ze losjes hebt vast gemaakt. Inmiddels zijn de stammen een stuk dikker dus ga wel even kijken hoe ze het doen in de wind.

Ik ze die groene beestjes vaker op mn planten. Kunnen die veel schade aanrichten ?

Comment

2015-08-098.jpg

Comment

Ik heb ze losgemaakt van de stokjes. Omdat ze eerst in een dichte tent stonden waren ze nogal zwak. Nu houden ze het prima in de wind.

Volgens mij zijn ze nu wel langzaam in bloei aan t gaan.
                      Ik ga beginnen met terra flores te geven.
                      Even kijken hoe ze erop reageren.

Hou jullie op de hoogte !

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

20160521_195116.jpg
                      Attached Files

Comment

De planten doen het opzich goed maar er zit wel erg veel 'rek' in. Denk dat ze door de tent niet het juiste licht krijgen. Bij mooi weer en boven de 18 graden kun je ze denk ik beter rechtstreeks zonlicht geven, uit de tent halen dus! Heb zelf ook zo'n tent die ik alleen gebruik bij slecht/koeler weer.

Comment

Pas bloei voeding geven als de plant ook daadwerkelijk in de ware bloei is. Dus niet bij voorbloei maar bij ware bloei in de eindtoppen. (trosje witte pistels)

Een plant constant verplaatsen en andere lichtomstandigheden geven is niet zoon strak plan.
                          Of gehele run achter het greenspan of hele run buiten.

Het blad past zijn grote dikte en de concentratie en onderlinge verhoudingen van de lichtgevoelige cellen in het blad aan, aan het aangeboden licht. Als een blad eenmaal volgroeid is kan de plant daar niks meer aan veranderen. Het blad van een plant die je verplaatst zal dus niet optimaal kunnen functioneren.

Comment

De planten staan inmiddels een paar dagen los van de stokjes en dat houden ze prima. Ze groeien nog steeds goed.
                            2 dagen geleden voor t eerst bloeivoeding geven en dat ging ook goed.

Ze zijn al bijna te groot voor de tent dus helaas moeten ze toch echt naar buiten. Hopelijk geen extra last van beestjes enzo.

Comment

Ik denk dat de verhuizing naar buiten de planten goed zal doen. Stam zal steviger worden en het licht is ook wat gunstiger

Comment

Mijn vorige bericht is niet verstuurd zie ik nu pas..
                                Inmiddels staan ze onder een afdak omdat de tent te klein werd.
                                Ze staan mooi in bloei en krijgen bijna 2 weken bloeivoeding.
                                Hier nog wat fototjes
                                20160531_113602.jpg20160531_113609.jpg20160531_113613.jpg20160531_113619.jpg

Comment

Bezig...
                                X