Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweek autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buitenkweek autoflowers

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,
    ben ik hier op de juiste plek om een kweekverslag te posten van enkele plantjes?
    alvast veel succes met jullie planten en hopelijk ben ik hier juist om binnenkort wat foto's enzo te zetten?

    #2
    Re: buitenkweek autoflowers

    Jazeker

    Comment


      #3
      Re: buitenkweek autoflowers

      thx hypnotized.......zeer binnenkort beginnen we eraan.
      Ik heb dit jaar gekozen voor autoflowers.Ik weet dat de opbrengsten niet zo groot zijn als van "gewone" gefeminiseerde planten,maar ik vind toch dat er een lekker wietje vanaf komt,ze zijn gemakkelijk te kweken en snel klaar.
      De keuze is gevallen op big devil,cheese,critical+,power plant en superskunk(autoflowers).Ik heb deze besteld bij wietzaadjes.nl(huismerk).
      Tot hiertoe ben ik zeer tevreden....heb er 4 van de 5 ontkiemd(superskunk nog niet) en dat ging allemaal vrij vlot en snel .
      Ze zijn alle 4 geplant in verschillende potten van 5 tot 7.5 liter.Als potgrond voorbemeste aarde van intra-tuin,gemengd met perliet.
      Als bovenste laag zaai- en stekgrond,zo komen de kleine plantjes niet direct in contact met de voorbemeste aarde. Als het weer het toelaat,gaan ze op hun tafeltje in de tuin,anders achter raam in woonkamer.'
      'S avonds worden ze een beetje bijgelicht met enkele spaarlampen en tl.
      Als ze het nodig hebben en/ of oud genoeg zijn,heb ik voeding van biobizz:grow,bloom,topmax en pk 13-14.
      Als ze een tijdje gegroeid zijn,zal ik met foto's en comment beginnen.
      Ondertussen wens ik iedereen veel succes en plezier met jullie kweek...happy growing 2016,tot later,Yvan
      Last edited by yvanneke; 27 April 2016, 21:24.

      Comment


        #4
        Re: buitenkweek autoflowers

        Veel succes alvast, tip: gebruik wat alineas en minder .... om je verslag leesbaar te houden.

        Gewoon zinnen maken die op een punt eindigen en kommas gebruiken scheelt erg veel. Zo'n lap tekst leest lastig.

        Comment


          #5
          Re: buitenkweek autoflowers

          Ik volg je, ben benieuwd hoe het verder gaat
          Groene vingers

          Comment


            #6
            Re: buitenkweek autoflowers

            dank je,ik zal erop letten...tot zeer binnenkort....ik volg jullie ook...ben benieuwd......

            Comment


              #7
              Re: buitenkweek autoflowers

              Je ging er op letten ?

              Comment


                #8
                Re: buitenkweek autoflowers

                de big devil,cheese,critical+ en de powerplant doen het uitstekend.

                het zijn autoflowers van het huismerk van wietzaadjes.nl.

                De superskunk auto ligt te ontkiemen.


                yvan
                Last edited by yvanneke; 17 May 2016, 00:03.

                Comment


                  #9
                  Re: buitenkweek autoflowers

                  13220063_2025180737508906_112207007_n.jpg13233388_855973531203395_459149926_n.jpg13219689_2025180650842248_100376721_n.jpg13227944_2025180514175595_853216482_n.jpg13235999_2025180307508949_435433894_n.jpg13235865_2025180184175628_1771344193_n.jpg

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  klikken op foto om te vergroten....

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  paar fotootjes van de planten:
                  1)de plantjes in de tuin:eentje is experiment,in het zwarte potje,naast de munt vooraan.
                  Is een kruising van haze soort(onbekend,zaadje zat in mijn zakje wiet,was een mannetje) met cheese,zeer jong getopt,12 uur buiten en dan verduisteren in kast.
                  Weinig te oogsten,klein,zeer hardruikend plantje,met cheesy geur,maar echte haze topjes.
                  Ik woon in Belgie...buurman is flik met pensioen...dus geen bomen van wietplanten voor mij.
                  Ook daarom de autoflowers....snel klaar,worden niet al te groot en met beetje geluk redelijke opbrengst en lekker potent wietje
                  Is ENKEL voor persoonlijk gebruik.

                  2)een white widow auto,van het huismerk van wietzaadjes.nl,dag1=10 april(5 weken).Cadeau gegeven aan maat,paar weken geleden en die zorgt er heeeel goed voor...

                  3)big devil autoflower,huismerk,wietzaadjes.nl,dag1=22 april(3weken oud)

                  4)critical+ auto,ook huismerk,dag1=23 april(3 weken)

                  5)power plant autoflower,huismerk,dag1=22 april

                  6)superskunk auto,huismerk,wietzaadjes.nl,dag 1=vandaag,15 mei

                  Ben nog vergeten foto te nemen van cheese,auto van huismerk...foto's volgen....update volgende week,dan staat de cheese ertussen
                  Last edited by yvanneke; 16 May 2016, 23:35.

                  Comment


                    #10
                    Re: buitenkweek autoflowers

                    Plantjes staan er mooi bij yvanneke! Succes ermee
                    - Kweekverslag 2015

                    Praten tegen je plant helpt!

                    Comment


                      #11
                      Re: buitenkweek autoflowers

                      thx,Tsjonko,en we leren graag iets bij van ervaren kwekers...mooi verslag van 2015,trouwens.
                      Ik praat tegen mijn plantjes,maar ik probeer niet te hard te zagen...strenge,maar rechtvaardige papa.
                      Hopelijk leveren ze iets op,maar tot hiertoe doen ze het heel goed.We zien binnenkort wel wat de dames voor mij in petto hebben.
                      Heb er alvast nog steeds veel zin in en het belangrijkste is het plezier van ze te verzorgen,te zien opgroeien,ervaringen te delen en alles is beter dan niks.
                      Ik heb er alle vertrouwen in en ben tot hiertoe zeker tevreden:mooie,gezonde plantjes.
                      Last edited by yvanneke; 17 May 2016, 00:01.

                      Comment


                        #12
                        Re: buitenkweek autoflowers

                        de plantjes staan er zeer gezond bij en gaan als een speer...binnen paar dagen updates,met foto's

                        Comment


                          #13
                          Re: buitenkweek autoflowers

                          Hey iedereen,
                          is tijdje geleden dat ik nog update heb gedaan van de plantjes...vanmiddag ga ik fotootjes nemen en vandaag,ten laatste morgen worden ze hier gepost....3(critical+,big devil en power plant) zijn er van 22 april,1tje (cheese)van 26 april en 1tje van omstreeks 15 mei(superskunk)..het zijn autoflowers van huismerk van wietzaadjes.nl.groene groeten en tot zeer binnenkort,
                          spijtig van het weer,maar er is beterschap op komst,dan kunnen ze toch nog afbloeien onder mooi zonnetje;
                          yvan

                          Comment


                            #14
                            Re: buitenkweek autoflowers

                            Ben benieuwd
                            God was never on your side..

                            Comment

                            Bezig...
                            X