2 x Royal Cheese Automatic RQS
Collapse
X
-
-
Re: 2 x Royal Cheese Automatic RQS
Zondag 22 Mei
Hier zijn we weer voor een kleine update. Ze hebben het verpotten goed overleefd. Ze blijven groeien en zien mooi groen. Alleen moet ik nog eens opzoeken wat er met dat ene plantje aan de hand is. Tot de volgende!
IMG_0257.jpgIMG_0255.jpgIMG_0254.jpgComment
-
Dinsdag 24 Mei
Paar dagen slecht weer gehad maar ze blijven het goed doen.
IMG_0262.jpgIMG_0261.jpgIMG_0260.jpgComment
-
volgens 'weeronline' word het de komende 2 weken nog veel slechter.
Hoop dat het goed komt want Royal Cheese is een lekker rokertje
Succes !Comment
-
27 Mei 2016
De plantjes zijn nu 14 dagen oud sinds ze boven zijn gekomen. De groene en roze doen het nog altijd goed vind ik, de blauwe is gisteren geknakt en lag tegen de grond. Weet niet goed hoe dat is veroorzaakt want niemand kon aan de planten komen. Denk dat dit een hopeloos gevalletje gaat worden maar ik wacht nog wel even af.
IMG_0263.jpgIMG_0264.jpgIMG_0265.jpgComment
-
31 Mei 2016
Kleine update. Momenteel niet veel opmerkingen denk ik.
Wat zouden jullie doen met het blauwe plantje ? Blijft wel groeien maar zeer traag.
Ik twijfel om deze weg te halen en de grond ervan te gebruiken voor de andere 2.
IMG_0268.jpgIMG_0269.jpgIMG_0270.jpgComment
-
2 juni 2016
Hallo allemaal , plantjes zijn nu 18 dagen oud. Ondanks een zeer slechte week qua weer houden ze goed stand. Ze hebben ook al een eerste keer dubbele voeding gekregen. Volgende week geven ze hier 24 graden dus laten we hopen op een warme week zonder regen. Tot de volgende
IMG_0271.jpgIMG_0272.jpgIMG_0274.jpgComment
-
7 Juni 2016
Hallo , plantjes zijn nu 25 dagen oud. Wat denken jullie ervan ? De blauwe zal hopeloos zijn. Van de 2 andere weet ik niet wat ik moet verwachten maar hoop dat ze nog veel vooruitgang boeken. Zal alvast maar beginnen te denken aan een volgende kweek ^^
IMG_0283.jpgIMG_0284.jpgIMG_0285.jpgIMG_0286.jpgIMG_0287.jpgComment
-
9 juni 2016
Hallo , we zijn weer twee dagen verder dus tijd voor een update. Plantjes beginnen verschijnselen van voorbloei te vertonen dus zullen stilaan gaan beginnen bloeien.
De laatste dagen is het heel goed weer geweest en dan merk je toch dat ze veel gelukkiger zijn hoor
IMG_0288.jpgIMG_0289.jpgIMG_0290.jpgIMG_0291.jpgComment
-
17 juni 2016
Hallo , dames doen het nog altijd goed. Beginnen stilaan in de bloeiperiode te komen dus ik ga dit weekend de volgende 3 ontkiemen denk ik.
Foto's zijn van 2 dagen geleden. De bladeren staan terug mooi omhoog , was even niet thuis toen er weer een dikke bui was.
IMG_0304.jpgIMG_0303.jpgIMG_0302.jpgIMG_0301.jpgComment
-
Hoi QnQ , ik ben inderdaad de laatste updates vergeten wegens drukte. Veel kan ik er eigenlijk niet over vertellen , door de zware regenbuien hebben ze echt veel achterstand opgelopen. Heb ze inderdaad geknipt en te drogen gehangen. Eentje moet ik nog nawegen , de 2 andere dames hebben voor 15-20g totaal gezorgd op 2 planten , bitter weinig maar moet wel zeggen dat het weinige dat ik heb geoogst wel enorm lekker is. 2,5 weken geleden heb ik mijn laatste 3 ook in de grond geduwd en moet zeggen , deze maken echt pakken meer vooruitgang dan die ik net heb gehad. Indien interesse wil ik anders wel doorgaan met het kweekverslag maar dan met de nieuwe dametjes. Foto volgt straks.Comment
-
Aangezien de vorige geen succes waren zal ik een foto posten van degene die nu staan , zijn 2,5 weken oud ongeveer.
IMG_0333.jpgComment
-
-
Comment

Comment